9 Ιουλ 2010

... ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ... !!!

Ακριβώς! Όταν θέλει το... Ιντερνέτ! χορεύουμε στο ρυθμό του!
Χαθήκανε στο προηγούμενο, άντε πάλι, ανάρτηση!
Έτσι μαθαίνεις, λέει η Κατερίνα, αμ πως!
Ναι, όλοι πάτε για μπάνια, εμείς...κολυμπάμε εντός κι επί τα... αυτά... Μα
θα ήταν άδικο να μη παρουσιάσω τόσο την εβδομαδιαία εφημερίδα μας, του Φίλου Απόστολου Ζουπανιώτη ... συγγνώμη που δεν σε παρουσίασα ενωρίτερα, μου είπε στο Αθηναικό Γλέντι ... ευγενικό, κι ευχαριστώ θερμά, Απόστολε, και να μη ξεχάσω ...τα τραγούδια που είπε με τη δυναμική φωνή του και... τ΄αστεία που τράνταζαν το Παλάτι του Μίνωα... στην γνωστή σας Αστόρια...

Όσο και την Ιστοσελίδα του Εθνικού Κήρυκα, όπου κάτω κάτω, προς το... τέλος, έχει βάλει ένα πανέμορφο βιντεάκι, για την εκδήλωση της... Υιώτας υπό την Αιγίδα των Αθηναίων!!!
Ευχαριστώ, Μάικ, και ...Καλή Αρχή! Αμ πώς! για μία εβδομάδα!!!!
ΦΥΣΙΚΑ, για να το δείτε και να μας ακούσετε
να πάτε στο...
τρίπλ ντάμπλουγιου.ΕΚιρικας.κομ

και πέστε μου αν είχατε ως τώρα ηχητικά την ηλεκτρονική διεύθυνση κάποιας ιστοσελίδας...
αφού είπαμε, το Ιντερνετ, με τη ζέστη ΟΤΙ θέλει γράφει...
όλα τα διαφορετικά, εδώ θα τα συναντάτε...
Σας φιλώ,
θερμο...ιδρωμένα, από μακριά, ευτυχώς..............
Υιώτα

7 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Σε είδα και αργά! Πήγε 4!
Συγγνώμη, ρε Γιώτα μου!
Γράψε ακριβώς την διεύθυνση που είναι το βιντεάκι.
Πήγαινε πάνω στην μπάρα και κάνε κόπυ την σελίδα και αντέγραψέ την εδώ στα σχόλια, να την βρω το πρωί.
Μπράβο και σ' ανώτερα! Τα είπαμε και θα τα λέμε συνέχεια!
Ευτυχώς που αύριο είναι Κυριακή!
Προόδευε εσύ και μη σκοτίζεσαι για τις γνώσεις σου στο ίνετρνετ.
Εγώ που έμαθα κάποια πράγματα παραπάνω... δυστυχώς έμεινα εκεί!
Άλλα ήταν τα όνειρά μου... αλλά έμαθα να παίρνω ότι μου δίνει η ζωή.
Φιλάκια, Γιώτα μου! Αύριο θα το "μαλώσουμε" το ίντερνετ!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, Καλημέρα! θερμά "Συγχαρητήρια" για ΟΛΑ σου!
Το ίντερνετ μπορεί να μας παιδεύει λιγάκι, αλλά δεν πειράζει!
Δεν είμαστε και τεχνικοί, ούτε χάκερς!
Δυστυχώς δεν μπορούμε να τον κλέψουμε περισσότερο τον Κήρυκα, γιατί είναι με εγγραφή και συνδρομή, κι εγώ αν και το "παίζω" γνώστρια, δεν κατέχω γρι απ' αυτά και επιπλέον τώρα δεν έχω ελεύθερο χρόνο.
Στο μέλλον ελπίζω, θα τα μάθουμε κι αυτά!
Φιλάκια πολλά στην οικογένεια!
Υγεία και πάντα ψηλά!
Το μπορείς και το αξίζεις!
Είμαι πολύ χαρούμενη που σε γνώρισα και που με τιμάς με την φιλία σου!
"Σ' ευχαριστώ"!

Υγ. Εκείνα τα σπόρια... θα φυτρώσουν στο σακκούλι!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Εκεί στο θρι ντάμπλγιου, σε πάει στην σελίδα του βίντεου.

Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα αγαπητή μου Γιώτα.
Λόγω ζέστης δεν με πολυβρίσκεις στον Η/Υ
Σήμερα είδα τα ....ηλεκτρονικά βάσανά σου. Κάπου κάπου τα περνάω κι' εγώ και τρέχω γιά βοήθεια.
Πολύ ωραία η ανάρτησή σου.
Καλοκαίρι εντός και ανευ θαλάσσης
Την αγάπη μου σε σένα και τον Δημήτρη.
Ντένης

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητή μου Υιώτα.
Σου έχω στείλει ένα μήνυμα χτες και ένα προχτές και δεν περνάει κανένα. Μήπως συνεχίζονται τα προβλήματα;
Νάσαι καλά
Ντένης

Αστοριανή είπε...

www.ekirikas.com
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κατερινα μου,
αν και νομιζω οτι εσύ θα τα κατάφερες,
το έβαλα και εδώ ξεχωριστά!

...Ένα πεντάλεπτο,
από την εκδήλωση της πέντε Ιουνίου...
μα καλοσύνη τους!

Τα δικά μας, τα είπαμε και ...χωριστά
Πρόσεχε την Κατερίνα μας,
η υπερκόπωση αφήνει... κουσούρια.
Περίμενε, τουλάχιστον..., ωσπου να σε γνωρίσουμε από κοντά!!!!!!!


Πάντα με αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Denny mou, mallon...mas

xarika pou me 8ymi8ikes...

phgaine sto

www.ekirikas.com


kai 8a deis ena pentalepto-video
gia tin ekdilwsi me tous
A8inaious...

Wraio itan, na pou ...proodevei kai o E.Kirikas!!!!!!

Twra, grafw kati gia tis...
8ermopyles
kai mazi me ta alla,
katalabaineis, kairos mhden!

8a ta poume, omws, kapoia stigmh...
Xairetismous,
panta me agaph,
Yiwta