9 Οκτ 2009

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ-ΜΟΝΤΡΕΑΛ, με Αγάπη!


7 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Ιουστίνη μου,
Βλέπεις;
Μόνο που ...βιάστηκα και δεν έβαλα εκεί, στην ανάρτηση, τα...λόγια που ήθελα!
Δεν πειράζει. Κι εδώ, όλες οι σκέψεις είθε να έχουν την πολυχρωμία των φθινοπωρινών φύλλων.
Πάντα με αγάπη,
σε όλους,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Justine's Blog είπε...

Τί όμορφα χρώματα, σα στρατιωτάκια στη σειρά. Και καμαρώνουν τόσο πολύχρωμα παρότι κιόλας είναι πεσμένα στο έδαφος.
Είσαι η πιο ρομαντική απ΄όλους μας.
Αγκαλιά νυχτερινή

Μηθυμναίος είπε...

... τα χρυσοκόκκινα φύλλα των φυλλοβόλων δέντρων, που πέφτουν στη γή κι ενώνουν δυο ψυχές και δυο πόλεις!

Να είστε καλά και οι δυο σας, φίλες μου!!!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

ΣΤΕΛΝΩ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΙΤΡΙΝΟΠΡΑΣΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΟΥ...

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

Αστοριανή είπε...

Ιουστίνη μου,
Ιππολύτη μου, και
Στράτο μου,
ό,τι χρώμα αγαπημένο
στις αλκυονίδες μέρες σας...
Αύριο,
θα σας γράψω περισσότερα για τα του Συλλόγου των Αθηναίων και του μονόπρακτου μου :
Υπερτατη θυσία...
Καληνύχτα,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλέ, που είναι τα νέα σου; Μας αφήνεις σε αγωνία, ε; Χαλάλι σου!Πάντα τέτοια, Γιώτα μου! Φιλιά!

Αστοριανή είπε...

...Βιαστικούλα μου, εσύ, ...και ΠΩΣ τα προφταίνεις όλα!
Κατερίνα μου,
περίμενα και τον Ε.Κ. ... να μην πουν ότι... έχω "καβαλήσει καλάμι!!!"
Τώρα πάω για την ανάρτηση,
ελπίζω ν' αρέσει...
Φιλία και φιλιά σε όλους σας
Υιώτα
του... ηλίανθου
αστοριανή
ΝΥ