28 Σεπ 2010

...επιτέλους! "ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ"

Η κλασσική ομορφιά πάντοτε γοητεύει!
Μιας μέρας ζωή έχουν οι ανθισμένοι υβίσκοι,
όμως αυτή η ανθοφορία
σε κρατά δέσμιο καταχωρώντας σημαντικές αναμνήσεις...
Μία από τις καλύτερες πολιτιστικές εκδηλώσεις του Συλλόγου Αθηναίων Νέας Υόρκης
κι εκεί που το ...μάραθο σας οδηγεί...
είναι οι δικές μας δημιουργίες ...

...δύο φωτογραφίες σε μία ...
κι έχουμε:
Αριστερά, το Δημήτρη, να κόβει σπόρους από ΜΑΡΑΘΟ Θερμοπυλών
στο τέλος της εκδήλωσης!!!
(απίστευτα μεγάλη αίσθηση στο ...ακροατήριο!!!)
(τα είχαμε μαζέψει τρία χρόνια πριν με τους αγαπητούς μας φίλους,
Χριστίνα και Γιάννη Κανελλόπουλο)
και
ο κ. Βασίλης Κώτσαλος, όπου ήρθε από την Πενσυλβάνια μαζί με φίλους, οδηγώντας σχεδόν τέσσαρες ώρες !!! για να ζήσουν από κοντά τη θεατρική μας παράσταση!!!

δύο ακόμη φωτογραφίες από τη ... μαραθο-ανθοδέσμη!

...στο ημίφως της... σπηλιάς-τοποθεσίας του έργου,
ποιος άλλος, η ... συγγραφέας!

Οι καλεσμένοι μας!
Στη μέση, ο κ. Δ. Συντίλας, η Πρόεδρος κ. Χριστίνα Κωστάκη, και
ο Γενικός Πρόξενος Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, κ. Κυριακόπουλος.
(Η Πρέσβειρα, κ. Άγη Μπαλτά, έλειπε στην Αργεντινή...)
Γέμισε η μεγάλη αίθουσα της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων,
μέχρι που δεν υπήρχαν καρέκλες!!!
Υπήρξαν, όμως πολλές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, ως και διαλεχτά εδέσματα...
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και φίλη
η Στεφανία Πρέκα, κατά την όμορφη απαγγελίας της।
Όσο για τον Δρ. Νικόλαο Γεωργαντζά,
γλαφυρός και πλήρως κατατοπισμένος!

Κλείνουμε με μια ακόμη "σύνθετη" φωτογραφία (!!!)
όπου η Γιώτα
χιλιο-ευχαριστεί τους ηθοποιούς-εθελοντές για την εκδήλωση
Αλέξανδρο Μαλαό και Νίκο Καρά,
οι οποίοι με την επαγγελματική τους απόδοση
κέρδισαν την ευγνωμοσύνη μου και περισσότερο την ξεχωριστή ευχαρίστηση όλων!
"...οι λεβέντες μου!"
ΝΥΝ ΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ
Σας ευχαριστώ όλους
Υιώτα











14 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Μπράβο σας!!!
Είδες, έπιασαν οι ευχές!!!

Καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

Μαριάνθη είπε...

Φανερή η μεγάλη επιτυχία που έφερε τόση χαρά ώστε να μας αγγίξει και μας εδώ στη Νύφη του Θερμαϊκού.
Χαιρόμαστε με τη χαρά σας Γιώτα και Δημήτρη και σας στέλνουμε την αγάπη μας.
Μαριάνθη-Νίκος

Τα χνάρια είπε...

Μπράβο, ρε Γιώτα! ΑΞΙΑ!
ΑΞΙΟΙ όλοι οι ομιλούντες, οι παρεβρισκόμενοι και όλοι οι ξενητεμένοι Έλληνες!
Θερμά, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Μ' άρεσαν οι ανθοδέσμες του μάραθου! Κόβω κι εγώ απ' το χωριό, κι όταν τον βάζω στο βάζο, με κοροιδεύουν οι πελάτες!Εσύ όμως, το έδεσες το θέμα με την ιστορία απ' ότι φαίνεται, αλλά εγώ δεν την κατέχω! Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά μαζί της, γιατί θεωρούσα δυσκολονόητα τα βιβλία.
Σε χαίρομαι που ασχολείσαι μ' αυτήν, κι έτσι μαθαίνω κάτι παραπάνω κι εγώ, τώρα στα γεράματα!
Να θυμηθείς κάποια στιγμή, να μας γράψεις μια περίληψη!
Φαντάζομαι, συγκίνηση!
Νικήτρια, Γιώτα μου, να είσαι πάντα!
Το ότι είμαι υπερήφανη που σε γνώρισα, δεν χρειάζεται να το γράψω!
Φιλάκια, πάντα τέτοια, Συγχαρητήρια σε όλους σας και στον Δημήτρη που σε στηρίζει!Όλα για τον αγώνα!
Έφυγα για ντελάλη!Τα ξαναλέμε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωραιότατη εκδήλωση!!!
Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΗΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ

- Είδα σήμερα το σχόλιό σου καλή μου Γιώτα.
Δεν είναι πως σε ξέχασα είναι που τελευταία ο χρόνος που ξεκλέβω για blogging είναι λιγοστός και εγώ τρ-e-χω για να προλαβω τις μόλις 2-3 επισκέψεις ημερησίως.

Passion fruits πιστευω πως άνετα μπορείς και εκεί να βρεις. Στην Ελλάδα κάνουν εισαγωγές και τα βρίσκω κάθε χειμώνα όμως, μιας και είναι καλοκαιρινά φρούτα (έρχονται από Αφρική που τότε είναι καλοκαίρι)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Υιώτα,
Συγχαρητήρια για την εκδήλωση σας,
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ ένεκα ανωτέρας βίας- ανάγκης, ούτε και της προηγούμενης βραδυάς 25/09/10 των εθνικών.


Σας εύχομαι υγεία και χαρά

Χαιρετώ

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

..."καλή κα δημιουργική συνέχεια" !!!

Στράτο μου,

οι ευχές, καρποφόρησαν, ο χρόνος δεν φτάνει!
...πρέπει κι εγώ να ξεκαθαρίσω την υπάρχουσα ύλη, μα όλο και κάτι καινούριο έρχεται το ...μεταμεσονύχτι!
Να είστε όλοι καλά,
Φίλησέ μου τις αγάπες σου,
Χαιρετισμούς από το Δημήτρη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μαριάνθη και Νίκο, αγαπημένοι μας,
μια χαρούμενη αγκαλιά
από μένα και το Δημήτρη, και πιο ζεστή για τη... πιτσιρικαρία σας (!) -βλέπεις, θυμάμαι τη λέξη σου που μου έκανε εντύπωση...
Ότι καλύτερο και σε σας,
Ευχαριστώ πολύ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φίλη πολύτιμη κι αγαπημένη, τί να πρωτο-ευχαριστήσω!
Την αγάπη σου, ή τον πολύτιμο χρόνο σου!
Εκείνο το ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ !!! όχι μόνο σού είμαι υπόχρεη μα μπήκες και σε... κόπο να το συντηρείς!!!!!!!

Κατερίνα μου,
...νυχτιάτικα, πολλές φορές, ταξιδεύω εκεί, και ξαγρυπνώ!
κάποτε θα τα καταφέρουμε!
Ο Δημήτρης λέει, οι δυο Δημήτρηδες μαζί και οι...γυναίκες χώρια!
Σ’ ευχαριστώ, Κατερίνα μου για ¨ολα!
Πάντα με αγάπη,
Υιώτα
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Γλαρένια μου!
αν παρακολουθείς τις τρελές μου ...χωριάτικες δημιουργίες, "βίτσιο ετών, που δεν κόβεται..."
είναι αυτό που με κάνει να "ξεδίνω", ειδικά που δεν είμαι τύπος του να πηγαινο-έρχομαι σε επισκέψεις ...τεϊου ή καφέ...
άσε που εδώ είναι μοναξιά...προσπαθώ, λοιπόν, μια με τα του κήπου, μια με τα 5 καναρίνια μου...
και δώστου φωτογραφίες... ν’ αποθανατίσω ΤΙ!
χθες έκοψα το πρώτο τετράφυλλο γιασεμάκι! Παρθενικές στιγμές!!!!
Χαιρετισμούς στη ...γλαρο-οικογένειά σου,
και φυσικά, θα τα λέμε.
Ευχαριστώ,
Υιώτα,
αστοριανή,
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
ευχαριστώ!
Υγεία, είναι το σπουδαιότερο!
Εύχομαι καλά αποτελέσματα,
θα τηλεφωνηθούμε,
Χαιρετισμούς κι από το Δημήτρη,
Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, μην το ξαναπείς, γιατί σε έχω παραμελήσει πολύ! Όμως, πολλά καρπούζια σε μια μασχάλη... λένε!
Σήμερα μου απενεργοποιήσανε και το Φέις! δεν μπορώ να το χωνέψω!τόση δουλειά στον βρόντο! και κράταγα εκεί αρχείο τραγουδιών, βίντεο κ.λ.π.
Όσο για τους Δημήτρηδες, άμα τους βάλουμε μαζί, πάει! Θα μας θάψουνε απ' τα παράπονα!
Πάντα χαρές, Γιώτα μου! Μην υποχρεώνεσαι και ειδικά για σένα, δεν έχω κάνει ΤΙΠΟΤΑ!Όταν μπορέσω, θα κάνω, όμως!
Φιλάκια, γιατί ξημέρωσε πάλι! Ευτυχώς να λες! Κάποιοι άνθρωποι δεν ξημερώνουν...

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

ίσια-ίσια που σε πρόφτασα ενώ έγραφες στον Ντένη, στα ΕΠΤΑΝΗΣΑ...
και συμπλήρωσα από κάτω...
οι κεραίες μας κινούνται σε ίδια κύματα!
...Διαβασα τα -αφιερωμένα στο Στράτο-, μικρά σου αποσπάσματα στα Χνάρια, ΔΕΝ είδα εκεί για ν΄αφήσω σχόλια... έφτασα μέχρι τα καθυστερημένα "Ευχαριστήρια" σου στη Μαγνησία...
και
διαισθάνομαι
την "Αύρα" παραλληλίζοντας την
με τη νύφη του πατέρα του... Δημήτρη!!!
ευρηματική μα και πολύ ταπεινή η παρουσία του μερμηγκιού με τα φτερά...
βασανιστική γραφή και ψυχολογία...
Μου θύμησε την ΜΑΝΝΑ,
την κυρα-Αφροδή-
κι ας έχουν περάσει περίπου είκοσι χρόνια, από τότε...

κι είπες ένα σοφό, πέρα για πέρα... "...κάποιοι δεν ξημερώνουν!!!..."

Όσο αντέχουμε, Κατερίνα μου, όσο μας πάει...

Με τα φτερά του μερμηγκιού πετάμε κι όπου μας πάνε...

Περαστικά στον αδελφό σου,
πάντα με αγάπη,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά φίλη μου.Συγκινητική η στάση σας στη πατρίδα που αφήσατε πίσω.

Ανώνυμος είπε...

Γιώτα μου, δεν ήταν ευρηματικό το μυρμηγκάκι! Ήταν πραγματικότητα! Θέλησε κι αυτό να πρωταγωνιστήσει. Της δόξας, κι αυτό! Το έχω φωτογραφήσει, αλλά είναι χάος οι φωτογραφίες μου! Θέλω κάτι μήνες για να βρω άκρη.
Μ' άρεσε που σ' άγγιξε η στιγμή μου...
Φιλιά, Γιώτα, τα ξαναλέμε!
Κατερίνα