12 Σεπ 2014

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στο Σχολείο!

(Στην αγκαλιά μας, 3 ημερών!)

Τρία χρόνια και έξι σχεδόν μήνες αργότερα...
Ο μικρός μας Παναγιωτάκης-Δημητράκης 
μπήκε στην ορθάνοιχτη πόρτα των προ-νηπίων 
της Αγίας Τριάδας, στο Χίκσβιλ, Λ.Ι., καμαρωτός, 
σοβαρός, ψυχολογικά έτοιμος για την περιήγηση
στην απέραντη χώρα των Αριθμών και των Γραμμάτων...




"Μπερδεμένα μονοπάτια" σχέδιο Υιώτας, .14

Από δω και πέρα
θα περιπλανιέται στα "μπερδεμένα μονοπάτια" 
της Γνώσης
για να γίνει ένας "σωστός Άνθρωπος" ...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ και ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΣΗ
αγγελούδι μας.
Φίλες και Φίλοι μου,
αντιγράφω με ξεχωριστή αγάπη, το ποίημα που του αφιέρωσα όταν γεννήθηκε:

ΚΑΠΟΤΕ

Κάποτε, θα θυμάσαι ότι ήμουν εκεί, όταν

έβαζες σε νότες τους άχρωμους ήχους σου. 

Κοντά σου, 

όταν αγγίζοντας σε, κατέγραφα 

τον πρωταρχικό σου χορό στη καρδιά και στη μνήμη. 

Όταν, προσεκτικά, γύριζες θέση, ψαχουλεύοντας 

τους υδάτινους τοίχους που σε προστάτευαν,

- λες και ήσουν δελφίνι πρωτογέννητο, ακόμη δεμένος 

με τον λώρο που σε τάιζε προσμονή κι αγάπη, 


ήμουν εκεί.


Ανίδεος, σ’ ένα κόσμο σκληρό, γεμάτο οδυνηρές 

αντιθέσεις, τρέμαμε μήπως αισθανθείς το φόβο μας 

και τρομάξεις… 

Για σένα, όλα έπρεπε να είναι αρμονικά, λαμπερά, 

καλο-χτισμένα! 

Για μας, 

ήταν το βαρύ τίμημα της ανώδυνης ενημέρωσης, 

της προσεχτικής μεταβίβασης τραγικών γεγονότων … 

Για σένα, 

κεραυνοί δεν υπήρχαν, 

οι βροχές ήταν ευλογημένες, οι δε, σεισμοί; Ήταν πολύ

μακριά για να αισθανθείς 

την ανυπολόγιστη καταστροφή που επέφεραν…


Κάποτε, θα θυμάσαι ότι το χέρι μου, πάνω 


από την γαστέρα που σε κρατούσε, 

είχε το ειδικό βάρος της στοργής και 

το βελούδινο άγγιγμα 

της αγάπης.



Κάποτε, όπου εσύ κι εγώ, είμαστε ένα!

***********************************************

Καλό Σαββατο-Κύριακο σε όλους,

Υιώτα




30 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

εκπληκτικό ποίημα... μου άρεσε... θυμήθηκα και κάτι δικό μου... και συγκινήθηκα...αα.... Γιώτα.. με τα ωραία σου...
και... συνεχίζω... διάβασα τον τίτλο κι αμέσως είπα... αποκλείεται νάναι ο μικρός... γιατι είναι μικρός... !!...χ αχα.. κι όμως... ήταν... ΟΠΟΤΕ... ΚΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!! και ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!!!!! νάστε καλά.. να τον χαίρεστε... και...
(η φώτο... όντως έχει το νόημα του τιτλου της.... πολύ ταιριαστή!!!... )...

.... Λαμπρινή...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

α...κι αυτό το καρτούν... μπορεί να του αρέσει!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
http://antaytou.blogspot.gr/2014/09/307-school-starts-today-funny-cartoon.html

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Καλημέρα σας φίλοι μου αγαπημένοι.
Καλή αρχή και καλή πρόδο στον νεαρό μαθητή. Την ίδια χαρά είχαμε κι΄εμείς φέτος με την Βασιλικούλα μας στα Προ-Νήπια.
Να τα χαιρόμαστε.

Μαριάνθη είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ!!!! ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΥΣ.

Ελενα Λ. είπε...

Καλή χρονιά να έχει Γιώτα μου να είναι πάντα ευτυχισμένος και να χαμογελάει πάντα.
Τι ποίημα σου ότι καλύτερο για να το έχει φυλαχτό και αποκούμπι στην ζωή του.
Πολλά φιλιά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Καμάρωνε παππού, γιαγιά- καμάρωνε!
Και πώς όχι δηλαδή;
Μαγική και η εικόνα και το ποίημα!
Να είστε καλά!


Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Όλα τόσο γλυκά... γιατί να τα "σκιάξω" μ' ένα σχόλιο;

Χαμογελάω γλυκά...

Κοίτα να του μάθεις Ελληνικά!!!

Αγάπη, αγάπη, αγάπη!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Συγκινητική η εικόνα, εξαιρετικό και το ποίημα. Να είστε πάντα καλά και να τον χαίρεστε.

Άρης Άλμπης είπε...


Ύμνος στην καινούρια ζωή. Λαχτάρα και φροντίδα μη και βρεθεί νωρίς μπροστά της η ασχήμια τής οδύνης.
Πρώτο εφόδιο πολύτιμο, το βελούδινο άγγιγμα της αγάπης.
Χαίρε, Υιώτα τής τρυφερότητας!
Να είναι τυχερός στη συνέχεια ο μικρός σας.

pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα,

Πάντα υπάρχει μια πρώτη φορά, η οποία μένει και αξέχαστη
Σας έχομαι πάντα το καλύτερο, να είστε καλά όλοι σας να τον χαίρεστε.

Χαιρετισμούς
Γαβριήλ

Υ.Γ. Για κάποιο λόγο που δεν βρίσκω το γιατί εξαφανήστικε το Μλογκ σου από το ΠΥΛΑΡΟΣ ,
Σε βρήκα διαβάζοντας τα ΕΦΤΑΝΗΣΑ

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου, Ευχαριστώωωωωωωωωωω!
Αν και τα "είπαμε"

χαρήκαμε τόσο, ειδικά ο Δημήτρης.
Φιλί, και στην μαμά σου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ω! πήγα και στο "Αντι αυτού",

ενδιαφέρον!
Να μου το θυμίζεις

Λαμπρίτσα μου.

Φυσικά, όταν θα δω τον μικρό μας, Θα τον πάω εκεί...
Κι άλλο φιλί,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου, να τον... γνωρίσουμε
με την ...Βασιλικούλα σας!!!!!

Φαντ'αζεσαι;;;;;;


Καλή Αρχή,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μαριανθάκι μου,

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ
και Καλή χρονιά!

Εσύ, τα έχεις ζήσει τρεις φορές,
και σαν εκπαιδευτικός,
κάθε μέρα!!!

Φιλιά,

Μάτια μου σε όλους σας,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Έλενά μου!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Χαίρομαι την φιλία σου,
κι ας μην προφταίνω να σου την στείλω... πολλαπλάσια!

Κι όμως,

Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου!!!!!!!!

Σημερα, Δευτέρα,
ΔΕΝ 'ηθελε να μπει στην αίθουσα!!!!!!!!

Λες να ...διαιστάνθηκε ότι όλα είναι ένα μεγάλο παραμύθι;;;;;;;

Σε φιλώ και να δώσεις τα πιο τρυφερά στον δικό σας...

Με την αγάπη μου,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κατερινάκι μου, με την νέα σου φωτογραφία...

Καλή εβδομάδα.

Δεν ήθελα να μπει μέσα, σήμερα,
κι έκλαιγε...
μαζί, κρυφά, μετά και η μαμά του!!!!!!

Φιλί κι από τον Δημήτρη,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φίλε Ευρυτάνα,

κατάφερα, σήμερα, να πω το "Καλή εβδομάδα" και να στείλω από μακρυά τηνευχή
να είστε όλοι καλά...

Ευχαριστώ για την εκτίμησή σου,

Πάντα με αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Άρη μου!!!!!!!!!!

Πόσα "ευχαριστώ" να στείλω!

Χαίρομαι που με "καλημερίζεις" κι ας μη καταφέρνω να είμαι στην... πόρτα για να σε καλοδεχτώ, αμέσως...
Φιλί μακρυνό, στην αξιότιμη σύζυγο,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

" .... Υ.Γ. Για κάποιο λόγο που δεν βρίσκω το γιατί εξαφανήστικε το Μλογκ σου από το ΠΥΛΑΡΟΣ ,
Σε βρήκα διαβάζοντας τα ΕΦΤΑΝΗΣΑ ΓΠ"

Γαβρίλη μου, χρόνια πολλά και στην πανέμορφη εγγονή σου κι από δω.

Σ' ευχαριστώ, Φίλε μου.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΕΞΑΦΆΝΙΣΗ'
ΤΟΥ 'ΑΣΤΟΡΙΑΝΉ'
ΑΠΌ ΤΟΥς ΦΊΛΟΥς ΣΟΥ,
ΣΤΟ 'ΠΥΛΑΡΟΣ'
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ΚΆΠΟΙΟς
ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΤΟΥς ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ,
ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΌΜΟΙΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ...

ΠΡΟ ΜΗΝΟς, ΤΗΝ 'ΕΞΑΦΑΝΗΣΕ' ΚΙ ΑΠΌ ΤΟ ...ΔΙΚΟ ΤΟΥ !!!

ΕΓΩ, όμως,
\τιμής ένεκεν/

δεν "πέφτω" τόσο χαμηλά...
Θυμούμαι, εκτιμώ
και συνεχίζω ακάθεκτη...

Να είσαι καλά, Φίλε μου.
Ξέρω ότι ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ
ΟΤΑΝ επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μου!

Χαιρετισμούς,

Υιώτα
και Δημήτρης

Frezia είπε...

Καλή πρόοδο στο μαθητή μας,σαν... χθες μου φαίνεται ότι βλέπαμε
τις βρεφικές του φωτογραφίες
και τώρα μαθαίνουμε ότι πάει σχολείο!
Να είστε καλά να τον καμαρώνετε κι εμείς να μαθαίνουμε τις επιδόσεις του!Καλή σχολική χρονιά!

Αστοριανή είπε...

Φρεζια μου αγαπημένη!

Στις 28 του μήνα θα γίνει 3 1/2 χρονών! παρακαλώ!
Από τα νηπιο-μαθητούδια της Αγίας Τριάδας, πιο κατω από μας... είναι πολύ "σοβαρός"... μεγάλη η αλλαγή γι' αυτόν
και "αγωνίζεται" να συνηθίσει...
Σήμερα, θα πήγαιναν στο άλλο κολλητό κτίριο της εκκλησίας, εκεί, του αρέσει ...(για "την Σοφία... γιαγιά, ξέρεις δεν θυμάμαι τις ...άλλες) !!!!!!!

Τί κάνει η δική σας;;;;;;

Φιλιά, σύντομα,

Υιώτα

magda είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα
Μεγάλωσε ο κούκλος σας και πάει και προ-νήπια!!!!!!
Θαυμάσια η φωτογραφία -την θυμάμαι-, υπέροχο το σχέδιο σου, τέλεια χρώματα και απίστευτα τρυφερό το ποίημα σου!
Γεμάτος αγάπη ξεκινάει τον δρόμο της μάθησης!
Εύχομαι να είναι γερός και ο δρόμος του ίσιος και φωτισμένος!
Σας φιλώ όλους με πολύ αγάπη!

ΥΓ. Έχασα τον Ντένη, δεν μπορώ να τον βρω, μπορείς να με βοηθήσεις σε παρακαλώ; Το blog του δεν το βρίσκω, τον βρίσκω στον Google Plus, αλλά εκεί δεν υπάρχει τρόπος να γράψω.
Ευχαριστώ πολύ!
Και πάλι πολλά φιλιά!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, πονάει ο πρώτος καιρός, έχει δάκρυα, υπομονή, θα περάσει!Τα πέρασα, δις, ξέρω!
Μήπως σε ποια φάση, δεν έχει δάκρυα η ζωή;
Φιλιά σε όλους σας!
Υγ. Να του λες να σου διηγείται τα καινούργια παραμύθια που μαθαίνει και να μας τα μαρτυράς!

© Piedade Araújo Sol (Pity) είπε...

a beautiful family.
thank you for visiting.
kiss
:)

Αστοριανή είπε...

Μαγδα μου,
πολυ-τεχνίτρα!
Χίλια "Ευχαριστώ"

Γλυκά βάσανα, μα χαλάλι τους...

Τον Ντένη, θα τον βρείς προς το παρόν μέσω του δικού μου στα
" ΕΦΤΑΝΗΣΑ"
Φιλιά, γλυκιά μου σε όλους σς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κατερινάκι τρυφερό πλάσμα,
... και τί δεν μας λέει...
Ξερουμε, θα συχνωτιστεί,
άλλωστε
είναι αγαπητικό παιδακι...

Φιλιά, καλή μου Φίλη,
σε ¨ολους σας,
πάντα με αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

My dear Piedade,

Once more, your photos are superb!

Thank you for visiting me,
Have a good winter,
Love,
YIwta

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Αγαπημένη μας φίλη Υιώτα, σου στέλνουμε πολλές πολλές ευχές για μια όμορφη και χαρούμενη σχολική χρονιά στον μικρό σας Παναγιωτάκη-Δημητράκη! Είναι ευλογημένο το εγγονάκι σου που έχει μια γιαγιά σαν εσένα! Πόσα έχει να μάθει και να διδαχθεί!

Μας συγκίνησες τόσο με τους στίχους του ποιήματος σου!

Τι πιο γλυκό και πιο τρυφερό από αυτό που έγραψες:

"Κάποτε, θα θυμάσαι ότι το χέρι μου, πάνω από την γαστέρα που σε κρατούσε, είχε το ειδικό βάρος της στοργής και το βελούδινο άγγιγμα της αγάπης!"

Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά από εμάς! Αντώνης-Πόπη

Υ.Γ. Το τραγουδάκι που δεν κατάφερες να ακούσεις λίγο πριν στην επίσκεψή σου στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ", είχε μια μικρή τεχνική βλάβη που επιδιορθώθηκε και σε περιμένει να το απολαύσεις.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

λοιπόν... μπήκα κι είδα τις φώτο που μου είπες!! με τον μαθητή!!!.. κούκλος!!!!
ολόκληρο παιδάκι!!!!
να σας ζήσει!!!
(μεταξύ μας.. .ίδιος ο κος Δημήτρης!!! )...