6 Μαρ 2015

...Σπάθες ο πάγος! και πού μας πάει...

( Κρύσταλλα στην πίσω αυλή. Υιώτας)


Σπάθες πάγου...

Ακόμη δεν άδειασε ο χιονιάς το σακούλι του!
Στα μάτια ξεχείλισε το άσπιλο θάμβος.
Αδιάφθορη η Άνοιξη. Καλούδια υπόσχεται.
Κι οι πόρτες κλειστές.

Μαζεύει τα νήματα ο νους. Καταλάγιασαν οι έρωτες.
Συρτάρια γεμάτα όνειρα. 
Ασθμαίνοντας στοιβάζουμε 
τα όσα
"ες αύριον" αφήσαμε.
Δαμάζονται οι ατίθασες εξορμήσεις. Η ζωή
διαγράφει κύκλους.

Σκορπισμένα τα σημειώματα χοροπηδούν 
με τις φλόγες
στη χόβολη της θύμησης.

Το καρβέλι, πολυκαιρισμένο. Με το νερό μαλακώνει.
Το νερό, η αφετηρία μας.

Μεγάλη η πίεση.

Τα οράματα πέτρωσαν.
Πίστευα αετός με μάτι αήττητο 
μα ήμουν εύθραυστο θήραμα...

Κι ο χιονιάς, ακόμη αδειάζει το λευκό φορτίο του!


(ανθισμένα κρύσταλλα. Υιώτας)

*******************************************************

Καλό Σαββατο-Κύριακο!
Υιώτα

16 σχόλια:

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Αδιάφθορη Άνοιξη καλούδια υπόσχεται...
Λες νάρθει και σε μας καμμιά φορά η κυρία Άνοιξη.
Υπέροχο το ποιήμα σου.
Νάσαι καλά.

Κυκλαμίνα είπε...

Αφού άνθισες τον πάγο, Γιώτα μου, από πού βγαίνει η μελαγχολία;
Υπέροχο!
Υπομονή, θα λιώσουν οι πάγοι!
Χρόνια Πολλά, σε όλες τις γυναίκες εκεί!
Παραγγελιά στους άντρες:Να σας προσέχουν!
Φιλιά σε όλους σας!

magda είπε...

Πωπωωω, βαρύς ο χειμώνας αγαπημένη μου φίλη...
Κι εσάς και τον Ντένη έχω στον νου μου όταν δείχνει η τηλεόραση την βαρυχειμωνιά σας κι εύχομαι να είστε όλοι καλά και να σου πέρασε το βαρύ κρύωμα.
Υπέροχο ποίημα!
Σας στέλνω την πιο ζεστή αγκαλιά που γίνεται :)

Linda είπε...

Beautiful. :)

nikol είπε...

Αυτοί οι υπέροχοι στίχοι που ξεπήδησαν από το πολύ φετινό χιόνι μου άρεσαν πολύ !!!
Σχήματα πάγου σαν κρύσταλλοι σπηλαίου !!!
Περαστικά και από εδώ !!!
Καλή εβδομάδα!!!

pylaros είπε...

Ωραίο καταπληκτικο το ποίημα του πάγου.
Είναι τόσο υποχθόνιος (Ο πάγος) που εκεί που νομίζεις ότι δεν υπάρχει πατάς και γλυστράς, Φτάνει πια, οι στάλες ακούγοντε που πέφτουν όχι δεν είναι βροχή είναι ο πάγος που λυώνει, σιγά, σιγά δεν βιαζεται, ο δρόμος παγίδες θανάτου, εκεί που δεν το περιμένεις πέφτεις, δεν φαίνετε....

Την καλημέρα μου
χαιρετισμους
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

...Πάντα με το χαμόγελο
Φίλε μας. Θέλω να πιστεύω ότι το αντιγράφεις από τα όμορφα εγγόνια σου.
Εσείς να είστε όλοι καλά,
Ντένη μας.

Χαιρετισμούς,
Υιώτα και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Αχ! Κατερίνα μου γλυκιά!
Ποιά ημέρα της Γυναίκας...
"άντρες!" με...φτυάρια έχουμε γίνει σχεδόν όλες μας...
Μόλις περάσουν 4 ώρες και υπάρχει ακόμη χιόνι στα πεζοδρομάκια
ή και γύρω στην υδραντλία
το πρόστιμο το κολλάνε στην πόρτα!
Αρχίζει από $100.00!!!

Φίλη και ...Συριανή, έκανε σεφτέ!

Να είστε όλοι καλά,
Σας αγαπάμε,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου Αγαπημένη!
Πρέπει να είρθε η αγάπη έως εδώ... σήμερα, λιακαδούλα.
Την νύχτα, πάλι χιονόνερο...

ΠΟΥ θα πάει, καλή μου! Θα μελώσει και θα ...λιώσει τους πάγους... για να πλημμυρίσουμε στα σίγουρα..........

Φιλιά
κι αγάπη, σε όλους σας.

Ευχαριστώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Αγαπητή Λίντα,
είσαι λιονταρίνα;;;;
Όμορφο, περήφανο πλάσμα της Φύσης!

Ευχαριστώ για την επίσκεψη,
Καλή Εβδομάδα και ...Σαρακοστή.

Να βλεπόμαστε.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νικόλ μου,
Ευχαριστώ, καλή μου για την "Καλημέρα"!

Να είσαι καλά, Φίλη Φίλων μου,
θα τα λέμε.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

"... είναι ο πάγος που λυώνει, σιγά, σιγά δεν βιαζεται, ο δρόμος παγίδες θανάτου, εκεί που δεν το περιμένεις πέφτεις,...ΓΠ"

και ...δεν σου είπα,

Γαβρίλη μας,

ότι μια κλειστή φίλη, κοντινή,
που ζει μόνη της, στο Μάσπεθ...
πήρε και το πρόστιμο: $100.00 !!! διότι μόλις είχαν περάσει 5 ώρες και ΔΕΝ είχε ξεχιονίσει γύρω-γύρω από το γωνιακό σπίτι της...

Ο νόμος λέει:4 ώρες μόνο μετά τον χιονιά... άλλως ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!!! άραγε γίνεται αυτό και στην ...πατρίδα;;;;;;;

ΠΡΟΣΕΧΕ, Φίλε μου!
Πάγος και λερωμένο χιόνι,
΄ΥΠΟΥΛΑ!

Χαιρετισμούς και κουράγιο,
Υιώτα
και Δημήτρης

Unknown είπε...

Μόνο Εσύ νιώθεις ,ξέρεις και μπορείς να δένεις αρμονικά και τόσο δραματικά ποιητικά την παγωνιά του χειμώνα με την συστολή της κάθε άνοιξης,του νου το συμάζεμα μπρος στο ατιθασο θράσος του επίμονου κι ανυποχώρητουπου "δαμάζει"πνευματι
κές εξορμήσεις.Κι όμως η ζέστη της "χοβολης" γίνεται μήτρα για κατι καινούριο,ως ότου ο κύκλος σωνει το μελάνι του στο συνάντημα μιά άλλης αρχής.Ωραιότατο το πποιημα σου Γιωτα,δικαιολογημενα μελαγχολικό,καθώς η ποιηση μονάχη δεν μπορεί να φέρει άνοιξες

Αστοριανή είπε...

Σπύρο μου,
μεσάνυστα σε διαβασα!
κι είμαι τόσο φορτισμένη...Μόλις έκλεισα την Τηλεόραση, με τον Αντρέα Μποτσέλλι...

Ευχαριστώ για την ευαισθησία σου. Ευχαριστώ!

και

αν πας
στου Στρατή Παρέλη, εκεί δεξιά, επάνω...
θα δεις να με τιμά κι αυτός
με το να αναρτήσει την εκτίμησή του
για την δική μου ... έμπνευση!

Φιλιά στις Σοφούλες σου,
Να είστε καλά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ο/Η Αστοριανή είπε...
Ποιητή μου,
φίλτατε!!!

Ευχαριστώ για την καλόδεχτη πρόσκληση στο "σπιτικό σου".
Τιμή και χαρά,
Στρατή μου.

Να είστε όλοι καλά,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

ANTIΓΡΑΦΗ :
Απο τους ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,
του Στρατή Παρέλη,
όπου η ανάρτησση καταχωρήθηκε μαζί με την φωτογραφία μου, την των πάγων...

10 Μαρτίου 2015 - 2:23 μ.μ.

Ο/Η Stratis Parelis είπε...
Ωραιότατο το γραμμένο σου Υιώτα μου-
με την μοναδική προσωπική σου σφραγίδα..
τα φιλιά μου!

12 Μαρτίου 2015 - 8:30 π.μ.

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου!
Πόσο περήφανη με κάνεις
με το να τιμάς
τις προσπάθειές μου...
στην ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ Σελίδα σου!

Ευχαριστώ, Φίλε Ποιητή!
Χαιρετισμούς,
Υιώτα