25 Νοε 2015

Διπλό Δείπνο "Ευχαριστιών" ΝΥ-Βιρτζίνια-ΝΥ


Ένα απροσδόκητο ταξίδι,

Φίλες και Φίλοι μου,

έχει πάντα τις δικές του ανεξίτηλες αναμνήσεις.
Την περασμένη Πέμπτη, ξεκινήσαμε στις επτά το πρωί
με προορισμό να επισκευτούμε στο σπίτι τους, την πρωτοκόρη και τις εγγονές, για να φτάσουμε δίχως διακοπή, μετά από πέντε ώρες
στο πανέμορφο "χωριό" Στάφφορντ, 
της Βιρτζίνια... οδηγός, βέβαια, ο Ανδρέας, της Όλγας μας, με ...συνοδηγό τον ασταμάτητο Πίτερ-Τζέιμς...

Ήταν μια σκέψη να γιορτάσουμε 
ένα "πρώϊμο Θανκσγκίβιν΄" όλοι μαζί και να περάσουμε το ΣαββατοΚύριακο με αγάπη.
Κι έτσι έγινε.

Όμως, φωτογραφίες; "μηδέν!" ειδικά εκείνες από το κατακάθαρο πάρκο του κοντινού Γούντριτζ, φτιαγμένο ολοκληρωτικά από ξύλο βελανιδιάς, από πάτωμα μέχρι ψηλούς-πανέμορφους πύργους για να ανεβαίνουν τα παιδάκια... μέχρι την τεράγωνη "ακρογιαλιά" που έπαιζαν με κουβαδάκια και φτιαράκια...

Εξηγούμαι: Με το νέο πρίντερ, που δεν το έμαθα ακόμη!!! (πού να βρω χρόνο, ειδικά με την διαφορά ωρών των... ινδών τεχνικών της Ντελλ, συν τους...εδώ χειροπράκτορες)... τις ανέβασα, πάω να τις εντοπίσω, ΤΙΠΟΤΑ!
Άσε που σταματούσε το κομπιούτερ, και φτου κι από την αρχή!!!!!!!!

Δεν σκέπτομαι να σας κουράσω, 
απλά στέλνω μια μεγάλη ΕΥΧΗ να σας αγκαλιάσει όλους
και να περάσετε Αύριο, την Ημέρα των Ευχαριστιών,
με τις οικογένειές σας,
με υγεία, αγάπη και ελπίδα.

Να είστε όλοι καλά,
Υιώτα

12 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Ευχομαι να εισαι καλα και να περνας παντα ομορφα οπου κι αν βρισκεσαι οτι κι αν κανεις.
Χαρουμενες στιγμες πολλες
Φιλια πολλα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευτυχισμένη ημέρα των Ευχαριστιών, καλή μου... και Υ.Γ. Τι έπαθες!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλιά στον μικρό..και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!!

Χαιρετίσματα!!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

ΚΙΚΉ ΜΟΥ,

γλυκό κορίτσι,
Ευχαριστούμε. Ό,τι το καλύτερο και για σας.
Φιλί της...ομίχλης και του τρελού...ήλιου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!!!
Ευχαριστώ! Τις έχω κάνει "σέιβ", το επαλήθευσα, μόνο που δεν μπορώ να τις...ξεκολλήσω από εκεί!!!!!!!!

Πάντα με την ξεχωριστή αγάπη μου,
Υιώτα και Δημήτρης

magda είπε...

Ααα, τι κρίμα αγαπημένη μου Υιώτα...
Ας ελπίσουμε ότι γρήγορα θα διορθωθεί το πρόβλημα.
Χρόνια σας πολλά, να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι και να χαίρεστε την υπέροχη οικογένεια σας!
Χαιρετισμούς πολλούς και φιλιά!

pylaros είπε...

Εύχομαι να τα καταφέρεις to download the pictures on your computer.

If you have digital camera is very easy

Πέρασε και αυτή η μέρα των ευχαριστιών
σας εύχομαι ότι καλύτερο
χαιρετισμούς Δημήτρη

Γαβριήλ

Κυκλαμίνα είπε...

"Σ' ευχαριστώ που με αγαπάς - αγαπάτε, Γιώτα μου!
Αυτό δε λένε εκείνη τη μέρα;
Τί κι αν πέρασε;
Εμείς εδώ, δεν το έχουμε το έθιμο.
Καλό θα ήταν. Κολλήσαμε μόνο στο "Χρόνια Πολλά", όπως κολλάνε τα μηχανήματα...
Φιλιά πολλά και πάντα όμορφα, πρώτα με τα μέσα - έξω μάτια και μετά της μηχανής!
Όλα να "βλέπουν"!

Frezia είπε...

Χαίρομαι που περνάτε όλοι καλά,θυμάμαι μία γιορτή που
είχανε τότε στη Βιριντζίνια στο Αρλιγκτον για τους πεσόντες
η κάτι τέτοιο.
Να είστε καλά να γιορτάσετε όλοι την ημέρα αυτή και του
χρόνου και για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Σε φιλώ με πολύ αγάπη...

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου...

Ευχαριστώ θερμά!

Μόλις που με πήρε ο ...ινδός τεχνικός... κάτι διορθώσαμε...
που θα πάει; Θα μάθω!

Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

πρώτα με τα μέσα - έξω μάτια και μετά της μηχανής!
Όλα να "βλέπουν"! ΚΠ

¨Ολα χρειάζονται,
Κατερίνα μου, πολύχρονη...
αν και τα είπαμε!!!

Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους,
Ελίζαμπέθ μου.

ΤΙ κάνει η ανηψιούλα σου; πόσο είναι τώρα;

Φιλάκια,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου, επέστρεψες;;;

Τρελό το Λονγκ Άϊλαντ, με τον καιρό του..

Και του χρόνου, με υγεία σε όλους σας.

Χαιρετισμούς,
Υιώτα και Δημήτρης