7 Ιουν 2017

(Η Γιώτα Σπανού- Στρατή πρόσθεσε μικρό κείμενο και  δύο νέες φωτογραφίες της.
Χθες στις 4:29 μ.μ.
Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός... 
προχθές ... ήταν Μάης, τώρα ο Ιούνης κάνει ...βουτιές στην άκρη του Λονγκ Άϊλαντ
κάτω από ψιλόβροχο με δυο-τρία γλαροπούλια συντροφιά...

Καλοτάξιδοι όσοι ετοιμάζεστε για την πατρίδα...
Εκεί, ο ήλιος θα σας πει πόσο την πεθυμήσαμε...
Ντύθηκε η καρδιά 
τη γαλάζια εσθήτα του Σαρωνικού. 
Ματωμένο το ηλιοβασίλεμα. 
Χρυσοκόκκινα κύματα ερωτοτροπούν. 
Αμυδρές αναμνήσεις.

Γη κι ουρανός αγαπημένοι. Κρίκοι δεμένοι
με ήχους δισεύρετους. 
Μνήμες υφασμένες με μύθους. 

Είπα στα ταξιδιάρικα πουλιά
ότι τα δέντρα περπατούν στο μικρό κήπο μου. 
Ότι αφήνουν πασχαλιά κι αγιόκλημα να σκαρφαλώνουν στη ράχη ενός ταξιδιάρικου σύννεφου... 
-οδυνηρή η ανάβαση, αποκρίθηκαν 
με ειρωνεία.

Απαλές νότες τραγουδιού μισο-ξεχασμένου σημαδεύουν το όνειρο της φθοράς.
Αρνείται να το ολοκληρώσει η αίσθηση
με την παγωμένη αυγή 
της επομένης μέρας.
Όπως κι η άκρη των ματιών 
αποκρυσταλλώνει
το δάκρυ της θλίψης.

Οι δυνατοί 
δεν επιτρέπεται να φανερώνουν 
τους επώδυνους δρόμους της καρδιάς.
*******

Μια ...μικρή-πικρή αλήθεια μου.

Σας φιλώ
Υιώτα.
((Κρυφό όνειρο. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)


14 σχόλια:

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός, Γιώτα μου, δυστυχώς!
Κι όμως, οι δυνατοί πρέπει να "δείχνουν" τις "αδυναμίες" τους!
Κράτα γερά!
Έγραψες πάλι!
Να είσαι γερή και ευτυχισμένη, φιλιά!

nikol είπε...

Καλή μου φίλη σε καταλαβαίνω και ένα μικρό δάκρυ έρχεται στα μάτια μου !! Συναισθήματα βαθιά και οδυνηρά όσο εκείνων που γνωρίζουν δυο πατρίδες!!
Να είσαι καλά και να γράφεις!! Σε φιλώ με αγάπη

Mia είπε...

Γιώτα μου, τι υπέροχοι στίχοι, γεμάτοι συναίσθημα! Να είσαι καλά και να γράφεις.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Οι δυνατοί
δεν επιτρέπεται να φανερώνουν
τους επώδυνους δρόμους της καρδιάς.
*******

Εσύ που ιχνηλατείς σε τοπία συνείδησης ξέρω πως ξέρεις ότι η ζωή είναι αγώνισμα χωρίς έπαθλο.
Τα φιλιά μου και να καμαρώνεται την νέα ψυχούλα.


Αστοριανή είπε...

Να είσαι γερή και ευτυχισμένη, ....

Κατερίνα μου

η ωραιότερη ευχή!

Να είστε όλοι καλά,
Θα τα ... πούμε σύντομα

Αστοριανή είπε...

εκείνων που γνωρίζουν δυο πατρίδες!! ...


Νικόλ μου,

αξεπέραστη η νοσταλγία,
χαίρομαι που με επισκεύτηκες,

Φιλιά.

Αστοριανή είπε...

στίχοι, γεμάτοι συναίσθημα! ...

ΜΙΑ μου,

αυτό μας λειώνει... κρυφά-φανερά...
Φιλία κι αγάπη, καλή μου,
θα σε δω,

Αστοριανή είπε...

Εσύ που ιχνηλατείς σε τοπία συνείδησης ... ΣΠ


Στρατή μου,

πόσες φορές συναντηθήκαμε!!! μέχρι που έλεγα: ...δεν γράφω πια... αφού διαβάζω "Παρέλη"
και ταξιδεύω...

Τα μωρουδέλια σας,πανέμορφα.

Η δική μας "μικρή ψυχούλα"
χθες
μου Μιλησε με τους πρώτους φθόγγους της και τα ...διαρκέστερα χαμόγελα... για να "ζηλεύει"

μπαμπάς και μαμά...!!!
Σας φιλώ
με Αγάπη

pylaros είπε...

Χρώματα όμορφα, ποίηση που σε ανεβάζει στα σκαλιά του ουρανού, γραμμένα με το χέρι της αγαπητής μας κ. Υιώτας

Χαιρετώ
Γαβριήλ

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Υπέροχοι οι στίχοι, καλό καλοκαίρι με υγεία και εμπνεύσεις!

Αστοριανή είπε...

Τυχερέ Γαβρίλη μας!
Το νησί σας περιμένει ανυπόμονα... Εμείς, τα λέμε συχνά γιαυτό δεν γράφω περισσότερα εδώ...Να περάσετε καλά
γεροί
και με Αγαπη.
Φιλιά στα κύματα και στα γλαροπούλια...
όσο για ...χελιδόνια... μόνο στις φωτογραφίες...
Καλοτάξιδοι, Φίλε μας.
Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα,
ξεχωριστέ μας Φίλε, με το θαυμάσιο Ιστο-χώρο σου,
Ευχαριστώ για τις Ευχές.
Αντεύχομαι.
Θα σε διαβαζω σε κάποιες φωτεινές ώρες της νύχτας... Έχεις τόσα πολλά...

Φιλι
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

φίλη μου... καλό καλοκαίρι.. περνάει ο καιρός.. κι όλα καλά να πηγαίνουν, με υγεία!!!

υπέροχη ποιήτριά μου... φιλιά στα αστέρια σου!!!

Χαιρετισμούς!!!!

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,

...Να είστε καλά!!!!!!!

Ξέρω πού αγαπάς να ...ξεκαλοκαιριάζεις!!!
Ας ήμουν για λίγο μαζί σας..

Φιλιά κι Αγάπη,