27 Ιαν 2018

... " Λ Ι Γ Ε Σ Γ Ρ Α Μ Μ Ε Σ ... Ε Τ Σ Ι " ... Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ο Λαμπρίτσα μου ...

(Σχέδιο Υιώτας,  Ιανουάριος, 2018)


"... λίγες γραμμές ... έτσι..."

το ατίμητο Δώρο
της Λαμπρινής Τσούρκα

(Από το βιβλίο της Λαμπρινής Τσούρκα, Αθήνα.
Φωτογραφία της δημοσιογράφου-συγγραφέα:
 Κατερίνας Παπαθεοδώρου, σε ακροθαλασσιά  Βόλου. )

Πανέμορφες, εύγλωττες φωτογραφίες-εκλογή τής "Λαμπρίτσας" μας, συνοδεύουν την ποιητική έμπνευσή της.
Διάχυτη η τρυφερότητα, εύλογες οι απορίες, 
όλο και κάπου θα συναντηθούν τα συναισθήματα ... 

Είναι η πρώτη ποιητική της συλλογή
κι εύχομαι τα  λευκά μου πλεούμενα 
να μεταφέρουν το ανεξάντλητο φορτίο της σκέψης της
σε πολλά  απάνεμα λιμάνια... 

Γράφει:

"... ακούω τον ήχο της θάλασσας 

ή τον ήχο της ψυχής μου;
ή
τον ήχο της ψυχής σου,

σε μια αναζήτηση δίχως τελειωμό;

Πότε θα σε καταλάβω;"

Πολυτάλαντη, με συχνά μυστηριώδη γραφή, έχει τις
φωτογραφίες της να συμπληρώνουν ό,τι διστάζει
να μας πει ...

Συχνά "βλέπω" τα δάχτυλά της να τρέχουν στα πλήκτρα 
του πιάνου ή του ακορντεόν, πιο συχνά ακούω
νέους και γνώριμους μουσικούς ήχους,
 από τα μικρά της βίντεο...
Δεν είναι μόνο κληρονομιά από την μητέρα της...
Η Λαμπρινή μας διδάσκεται, και διδάσκει τις τρυφερές καρδιές των μαθητών της νότες, ήχους, έμπνευση...

Λαμπρίτσα μου, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ
για το πρωτοχρονιάτικο δώρο σου.
Δέξου κάτι κι από μένα.

Καλοτάξιδο!


Καλή Χρονιά να έχετε.  Γιώτα και Δημήτρης, (Λονγκ  Άϊλαντ (το ...μακρονήσι μου...), ΝΥ

20 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Aστοριανή μου τι όμορφη κρικτική, ευχαριστώ πάρα πολύ

χαίρομαι που σάς άρεσε... τιμή μου η παρουσίασή του... εδώ στο μπλογκ σου

Θα το κρατήσω... για τα δικά μουμπλογκ... ένα βιβλίο χρειάζεται την διαφήμισή του, όσο ντροπαλός κι αν είναι ο συγγραφέας...

Χίλια ευχαριστώ... μεκανες και κοκκίνησα...

πανέμορφα όλα... ευχαριστώ


καλές σου επιτυχίες,να ταξειδεύεις πάντα με υγεία παντου!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιά!!!

Frezia είπε...

Ευχαριστούμαι που μας παρουσιάζεις την λογοτέχνιδα
Λαμπρινή,εύχομαι δημιουργική έμπνευση στη φίλη του
μπλογκ σου,να μας χαρίζει συχνά τα έργα της.
Χαιρετώ με αγάπη και πολλά φιλάκια.

Κατερίνα με λένε είπε...

AX! Ti θα σε κάνω! Έχε χάρη που είσαι μακριά, κι εκτός του ότι σ' αγαπάω, σε σέβομαι ΚΙΟΛΑΣ, πολύ!
ΟΛΑ σου υπέροχα, εκτός του ότι φυτρώνεις κι εμένα μαζί, με υπερβολές πτυχίων, που άμα είχα πείσμα θα έπαιρνα...
Ας είναι! Ας συγχωρήσουν οι φίλοι της Λαμπρινής την σανίδα σωτηρίας που δίνει η Γιώτα για μένα, ευχαριστώ για ότι σχετικό λένε οι φίλοι, μπήκα επειγόντως, να δηλώσω παρούσα και εν γνώση.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ Λαμπρινή, σε όλα σου τα όνειρα!
Υγεία σε όλους και φιλιά!

Mia είπε...

Πανέμορφο το ποίημα της Λαμπρινής. Μα πόσο όμορφα τα καράβια σου, Υιώτα μου. Καλοτάξιδα και αυτά και βιβλίο της Λαμπρινής. Πολλά φιλιά από την πατρίδα, φίλη μου.

Άρης Άλμπης είπε...

Κάθε νέο βιβλίο προσθέτει στον πνευματικό μας πολιτισμό.
Από τους ελάχιστους στίχους που φιλοξενούνται στην ανάρτηση, αναδύεται ευαίσθητη ποιητική διάθεση.
Να είστε καλά, Γιώτα και Κατερίνα, για την πληροφόρηση και την προβολή αυτής τής δημιουργίας.

Τα χνάρια είπε...

Μ' αρέσει και συμφωνώ απολύτως!

Άρης Άλμπης είπε...

Κάθε νέο βιβλίο προσθέτει στον πνευματικό μας πολιτισμό.

Υγ. Διευκρίνηση "δημοσιογράφας...", καθότι η παραλία δεν είναι φλου, και η ανάρτηση τυγχάνει και διαφήμιση, η παραλία είναι στην Ανάληψη -Πουρίου (Πουρί), Ζαγοράς, Πηλίου, Βόλου, Μαγνησίας!

Υγ. 2 Ήθελα να στα ψάλλω ιδιαιτέρως, αλλά πάπαλα! Το πήρα αλλιώς! Χωρίς χιούμορ, η ζωή δεν προχωρά!
Αυτά να ήταν τα προβλήματα του κόσμου!

Φιλιά πολλά στην οικογένεια (σε είδα! χορεύεις και στο Φεις! Δώσε διευκρινήσεις εδώ, μη μπερδεύεται ο κόσμος!Κι αν σου πω, ότι είχα πρόταση από εφημερίδα, τί θα πεις, κυρά της θάλασσας και των καραβιών; Και παλιά και φρέσκια, αλλά απέχω, για να μην τρομάξει ο κόσμος!)

Φιλιά και σε όλους σας, που σας χασομέρισα... άθελα.

Λαμπρινή μου, ότι είχα να πω, το είπα. Η Γιώτα τα διετύπωσε και Καλλιτεχνικά, οι φίλοι σου το ίδιο, οπότε, έτσι κι αλλιώς, πακέτο πάει! Όλοι μαζί, αλυσίδα ορατή κι αόρατη!
Μπορεί να ισχύει το: "Πες μου τον φίλο σου, να σου πω, ποιος είσαι!"
Φιλιά και ΚΑΛΗ Επιτυχία και σ' αυτόν τον "δρόμο" που τόσο πολύ θαυμάζεις, φόρα όμως κι ένα αλεξίσφαιρο, καλού - κακού!

Φιλιά

Αστοριανή είπε...

ΦΡΕΖΙΑ μου αγαπημένη,
Καθήκον μου είναι!
Έτσι μεγαλώνει το Ουράνιο τόξο της έμπνευσης.

Εύχομαι η "Λαμπρίτσα" μας να χαίρεται

Φιλιά πολλά.

Αστοριανή είπε...

... εκτός του ότι σ' αγαπάω, σε σέβομαι ΚΙΟΛΑΣ, πολύ!...

Κατερίνα μου,

όλα πάνε μαζί!!!

Καλή Επιτυχία και στα δικά σου, εγγράφως!!!

Καλό μήνα!!!
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

"... Πολλά φιλιά από την πατρίδα, φίλη μου. !!!

ΜΙΑ μου, και μοναδική ευαίσθητη φίλη.
Ξέρεις να στοχεύεις
στην καρδιά!

Χίλια "ευχαριστώ", καλή μου. Ευχές και για τις δικές σου δημιουργίες.

Αστοριανή είπε...

Να είστε καλά, Γιώτα και Κατερίνα, για την πληροφόρηση και την προβολή αυτής τής δημιουργίας.
Αρης Αλμπης.

Άρη μου,
μαζί με την αγαπημένη σου σύζυγο,

ΑΥΤΑ με κάνουν να χαίρωμαι. Όσο για τα δικά σου, τα δικά σας θα έπρεπε να πω, είναι πράγματι συγκινητικό να βλέπεις τα έργα σου να δίνουν μια ξεχωριστή ικανοποίηση στην άλλη άκρη του ωκεανού..
Σας σκεπτομαι με αγάπη. Καλό μήνα.

Αστοριανή είπε...

η ανάρτηση τυγχάνει και διαφήμιση, η παραλία είναι στην Ανάληψη -Πουρίου (Πουρί), Ζαγοράς, Πηλίου, Βόλου, Μαγνησίας! Τα αχνάρια....

Πού με πηγες, αγαπημένη δεκάχρονη και.... Φίλη!
Χνάρι το χνάρι... κι ακόμη πάμε...

Αλλά "κυρά της θάλασσας και των ...καραβιών "
ας ήταν μια ξέχρωμη βαρκούλα
στην ακρογιαλιά της Αρχαίας Ελίκης...

να λικνίζεται...

Ας είναι! Επώδυνα
κι ανώδυνα
με δένουν...

Σας αγαπούμε. Γνωστό!

Φιλιά

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,


δεν σε ...ξέχασα!!!

Απλά, σκέφτηκα ότι τα "σχόλια" ανήκουν σε σένα!

'''


ΌΣΟ για την ΚΑΤΕΡΙΝΑ,
είναι υπέροχα ταλαντούχα.

Θα ήταν ευχής έργο

να επισκευθεί, και όχι μόνον αυτή,
την ανάρτηση του Σ. Παρέλη, δεξιά, στα "Θέματα"
και να μελετήσει για την μελέτη που ανέβασε:


Νέα Αγχίαλος

Φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!







Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστοριανή μου, υπάρχει περίπτωση να με ξέχασες;... με τόσο ωραία ανάρτηση!!

ευχαριστώ όλους τους φίλους σου και φίλους μου...

ευχαριστώ πολύ κι εσένα

καληνύχτα
φιλιά...

Αστοριανή είπε...

Good night
sweetheart!
Kalo MHNA

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα, άσε τα ταλέντα, γιατί έχω ρισκάρει πολλά με το ίντερνετ. Δύσκολο να καταλάβεις από τεχνικό πόλεμο και άλλα.
Ο Στρατής Παρέλης, όπως και άλλοι φίλοι σου, αξίζουν πολλά κι η Κατερίνα είναι μόνη και την παλεύει, δε βγαίνει.
Σίγουρα, δεν έχει ανάγκη ο Στρατής Παρέλης, απ' την δική μου προβολή, ούτε εσύ και τόσος κόσμος, φυσικά!
Απλά, τα λέμε οι "φίλοι".
"Έκλεψα" δύσκολα... αυτά. Η αξία του φαίνεται κι από μία γραμμή κι απ' τις επιλογές του!
Φιλιά, εδώ: http://gefiramila.blogspot.gr/2018/01/blog-post_212.html

Τα χνάρια είπε...

Υγ. Τα της Αγχιάλου είναι στην ελεύθερη ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ. Προτίμησα το δικό του ποίημα!

χρυσάνθη είπε...

Εμπιστευόμενη τις επιλογές σου Υιώτα μου εκτιμώ ότι θα είναι μια αξιόλογη ποιητική συλλογή . Με την σειρά μου θα ευχηθώ και εγώ ... έτσι απλά .... ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ Λαμπρίτσα . Οι πάλευκες βαρκούλες της φίλης Υιωτας να το ταξιδέψουν μακρυά , πολύ μακρυά. Φιλιά πολλά

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλοτάξιδο το ποιητικό καραβάκι...

Αστοριανή είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ Λαμπρίτσα . Οι πάλευκες βαρκούλες της φίλης Υιωτας να το ταξιδέψουν μακρυά , πολύ μακρυά. ... Χρ.

Χάρηκα, Χρυσανθένια μου. Μαζί μας και η Λαμπρινή.

Αγκαλιές σε όλους. Καλό Φλεβάρη, κι ευχές από όλους μας

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα μου,
Ευχαριστώ.

Σήμερα διάβασα στο Περιοδικό-ένθετο του Εθνικού Κήρυκα Νέας Υόρκης
ένα θαυμάσιο κείμενο για το Καρπενήσι...

Σκέπτομαι πόσο 'ομορφα θα είναι και και στο καλοκαίρι...

Ευχαριστ'ω που με σκέπτεσαι!