8 Απρ 2019

Μ Ι Α Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α


Μια "Καλημέρα"

(Μαγνόλια και Φορσύθια. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2019)

Μια "Καλημέρα",
 Φίλες και Φίλοι μου
με μια δημοσίευση του 104-χρονου 
"Εθνικού Κήρυκα Νέας Υόρκης":

Είναι το "ΜΑΝΑ ΣΟΥΛΙΩΤΙΣΣΑ"  που σας  είχα παρουσιάσει
δυο αναρτήσεις πριν,
 στις 
"ΓΥΝΑΙΚΕΣ του ΘΡΥΛΟΥ"
Έτσι, απλά, ...για να μη ξεχνιώμαστε!!!


Ταυτόχρονα, 
μιας και τα "κιτρινάκια μου" ξεπετάχτηκαν μέσα σε δυο μέρες λόγω καλόδεκτου ζεστού καιρού...
σας τα αφιερώνω με όλη μου την αγάπη.

Καλή σας εβδομάδα 
Υιώτα

10 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου κι από εδώ. Λίγο μας βρέχει λίγο θέλει να μας πνίξει ο καιρός. Έχει θυμό μέσα του. Αλλά, πού θα πάει, θα καλοκαιριάσει. Τα φιλιά μου.

magda είπε...

Καλημέρα Υιώτα μου, είμαι περήφανη για σένα!
Πολλά φιλιά σε όλους σας!

BUTTERFLY είπε...

Πολυ πολυ ωραιο και συγκινητικό ποιημα!!!

Αστοριανή είπε...

Γεια σου Στρατή μου!

Κάποτε... σου είχα γράψει ότι έχεις πρώτο όνομα το επώνυμο του... Στρατή μου...
κι ο Δημήτρης μου λέει : -Α! αυτός που συγγενεύουμε;
Λίγο "χαζό" το αστείο μας... μα έλα που χαμογελάμε που σας θυμώμαστε,
έστω κι έτσι και τα λέμε... Βλέπεις, η μοναξιά δεν έχει "έξυπνες στιγμές..."

Όσο για καιρό;
Κρύο με αέρα και ήλιο... πού θα πάει; ολάνθιστη η λευκή μαγνόλια μου, νύφη σωστή, για μια μέρα, την επομένη, λευκό νυφικό σεντόνι...
Σας φιλούμε.

Αστοριανή είπε...

Μανταλένα μου,

Ευχαριστώ, καλή μου. Πού και πού, ζω... δημοσίως!!!

Ότι και να λέμε, η Πατρίδα μας πονάει.

Την αγάπη μου σε όλους σας.
...μαζί και τον κήπο σου.

Σας φιλούμε.

Αστοριανή είπε...

ΑΧ! πεταλούδα μου...

,,, και να ξέρεις ... την Κυριακή έχουμε την Παρέλαση στην μοναδική Πέμπτη Λεωφόρο...

Αν συντονιστείς, μπορεί να δεις τα Ελληνάκια να καμαρώνουν...

Ευχαριστώ,
Σε φιλώ

Άρης Άλμπης είπε...

«Ποίηση είναι ο λόγος που πάει να γίνει τραγούδι» έλεγε ο Κωστής Παλαμάς.
Ό,τι πρέπει το δημοσιευμένο αυτό ποίημα να το παραλάβει ένας ικανός συνθέτης και να καταφέρει να υμνήσει και να αναδείξει τα «βαθύπνοα νοήματα» που περικλείουν οι στίχοι.
Υπάρχουν άραγε τέτοιοι συνθέτες σήμερα;
Και μια απορία, αγαπητή μου Υιώτα:
Επανειλημμένα αιτήματα φιλίας στο φέισμπουκ παραμένουν αναπάντητα.
Ελπίζω να έχω μια απάντηση.
Να είστε όλοι καλά.

Αστοριανή είπε...

Άρη μου,

Φανταστικά τα όσα μου γράφεις. Εδώ, τουλάχιστον ΔΕΝ υπάρχουν...

Έμαθα και για το γιο σας... είθε να επιτύχει ό,τι του αξίζει.
Όσο για το Φ,Β. δεν μπαίνω τόσο συχνά, δεν θα το πρόσεξα...

Χαιρετισμούς κι ευχές στην οικογένεια,

¨αστοριανή" ΝΥ

magda είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα,
Χρόνια πολλά! Αυτή την στιγμή βλέπουμε βουρκωμένοι και συγκινημένοι την Ελληνική παρέλαση στην 5η λεωφόρο, που γέμισε από τις Ελληνικές σημαίες!
Είστε σπουδαίοι!
Προσπαθώ να σε δω κάπου να στέκεσαι ή να παρελαύνεις. Ο νους και η καρδιά μας είναι κοντά σας!
Πολλά φιλιά

Αστοριανή είπε...

... Ο νους και η καρδιά μας είναι κοντά σας! M.

...Όταν περάσεις τα.. 28, πολύ δύσκολο να στέκεσαι όρθιος για πολλές ώρες, δίχως να συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος της απόστασης και η πυκνή κίνηση των δρόμων...

Πάνε τα καλά χρόνια,
Μάγδα μου αγαπημένη...

'Ομως, έχει εδώ (στο "μακρονήσι..." κατά το...Μακρόνησος) την Αγία Τριάδα -κάπου 20-25 λεπτά μακρύτερα, με Ελληνικό σχολείο, και καμαρώσαμε τον μεγαλύτερο εγγονό μας με την παραδοσιακή στολή των Ευζώνων, την παραμονή της Επετείου... Ξετρελάθηκε κι ο δίχρονος, κι εμείς μαζί τους...

Να είστε πάντα καλά, Φίλοι μας. Σας ευχαριστούμε και σας στέλνουμε την αμέριστη αγάπη μας.