26 Σεπ 2020



      ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
      (σχεδιασμός Γιώτας, 9-4-2020)
        

                          Φίλες και Φίλοι μου, 
                             Όλοι Αγαπημένοι, 
                                  ΑΥΤΟΣ 
                   ήταν ο λόγος της σιωπής μας! 

Τέσσαρες του Σεπτέμβρη, αργά το απόγευμα, 
η πολύτιμη καρδιά του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΣ 
είπε το τελευταίο "ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ"  
και φτερούγισε στο γαλάζιο του ουρανού. 

Ακόμη ριγώ στην θύμιση της ζεστασιάς 
τού κορμιού του και στο στερνό φιλί 
στα σφραγισμένα χείλη του. 

                               Εύχομαι 

ΖΩΗ σε ΣΑΣ και ΕΙΡΗΝΗ σε όλο τον ΚΟΣΜΟ. 

Πάντα με την Εκτίμηση και την Αγάπη μου.

 Υιώτα,
 και όλη η Οικογένειά μας.


16 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πω πω... καμάρι μου... θερμά συλλυπητήρια... δεν έχω λόγια... εύχομαι καλή ανάπαυση... κι εσείς νάστε γεροί, να τον θυμάστε...

συλλυπητήρια... καλή αναπαύση νάχει...

nikol είπε...

Λυπάμαι πολύ πολύ για την απώλεια του αγαπημένου σας καλή μου φίλη.......
Δεν χωρούν λόγια , Είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσει να ζει στην καρδιά σας .
Συλλυπητήρια

Άρης Άλμπης είπε...

Συμμετέχουμε στη μεγάλη σου λύπη, αγαπημένη μας Υιώτα!
Από τις διαδικτυακές μας επαφές γνωρίσαμε κι εμείς αυτόν τον ωραίο Έλληνα, τον άξιο σύντροφό σου.
Από την πρώτη επικοινωνία μας σας νιώθουμε σαν συγγενείς μας.
Στεκόμαστε δίπλα σου, κι ας μας χωρίζει ο Ατλαντικός.
Με όλη μας την αγάπη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου..πόνεσε η καρδιά μου για σένα, δεν μπορώ να φανταστώ καν το πως αισθάνεσαι. Φίλη μου ξέρω πως θα τον έχεις πάντα στη καρδιά, τη σκέψη και τις αναμνήσεις σου, κάθε φορά που έχω πρόβλημα υγείας με τον άνδρα μου παρακαλώ το Θεό να πάρει εμένα . Δεν έχω λόγια, σου εύχομαι κουράγιο και σκέψου πως έφυγε σε ένα ταξίδι που κάποια στιγμή θα υπάρχει αντάμωση. Καλό Παράδεισο να έχει γλυκιά μου...

Frezia είπε...

Συγκλονισμένη,μεγάλη απώλεια για εσένα την οικογένεια σου και για
όλους κοντινούς και όχι μόνο που μέσα από εσένα γνωρίσαμε τον υπέροχο άνθρωπο.
Τα θερμά μου συλλυπητήρια,νοερά σε συμπαραστέκομαι.
Κουράγιο και δύναμη να ξεπεράσεις την οδύνη σου και να
σκέπτεσαι της θετικές στιγμές που έζησες μαζί του,και σίγουρα θα σταθείς
δυνατή με τη βοήθεια των παιδιών σου.
Οταν στο σχόλιο σου στην ανάρτηση μου μου είπες το μπλε του Δημήτρη
δεν κατάλαβα τι εννοούσες...
Καλή δύναμη,σε σκέπτομαι...

Ελένη Φλογερά είπε...

Θερμά συλλυπητήρια για την απώλεια του αγαπημένου σας.
Τώρα θα σας βλέπει από ψηλά.
Να είστε καλά και να σας παρηγορούν οι όμορφες στιγμές που ζήσατε μαζί.
Καλή δύναμη!

Κυκλαμίνα είπε...

Δύναμη και κουράγιο, Γιώτα μου! Αιωνία του η μνήμη!
Κράτα γερά!
Τα έχουμε πει, τόσες φορές, δεν έχω άλλα λόγια για εδώ.
Στέρεψα.
Δύναμη...

Unknown είπε...

AGAPHMENOI MOU

LAMPRINH,
NIKOL,
ARH,
AXTIDA,


FREZIA,
ELENH,
KYKLAMINA,

AMETRHTA "EFXARISTW"!
Ksexwrista kai me evgnwmosynh.

Menw proswrina, -elpizw, sthn korh mas,
giafto kai xrhsimopoiw afton ton tropo na epikoinwnhsw mazi zas. (8a prospa8isoume, na valoume thn Ellhnikh
Prohgountai, omws, alles ypoxrewseis kai diadikasies...)

H agaph sas, ekdhlh kai sygkinitikh.
Logia ki ais8hmata pou tyligoun me valsamo tis pikres wres mou.

Efxomai
na mhn antimetwpizei kanenas afton ton odyrmo, ki as gnwrizw oti einai adynaton...

H skepsh sas me syntrofevei kai h kardia mou sas agkaliazei.

EIMAI SIGOURH OTI KAI O DHMHTRHS MOU SAS XAMOGELAEI KA8E PRWI.

XILIA 'EFXARISTW' KI APO THN OIKOGENEIA MOU

NA EISTE OLOI KALA KAI ME YGEIA
PANTA ME THN AGAPH MOU
YIWTA

akrat είπε...

Δεν ξέρω τι να πω. Έχω πολύ στεναχωρηθεί. Είναι τόσο ξαφνικό. Είναι 4 το πρωί, άναψα ένα καντηλάκι και ελπίζω να είσαι καλά. Να ζείτε να τον θυμάστε με αγάπη.

Unknown είπε...

DEAR AKRAT, THANK YOU SO MUCH! ZWH SE SAS.

SAN SHMERA, IDIA WRA, FTEROUGHSE, EFTYXWS, DIXWS PONOUS...
TOUTO TO SABBATO 8A EXOUME TA 40... LEGETAI WS TOTE H PSYXH 8A EINAI MAZI MAS... EGW NOMIZW OTI EXW THN PAROUSIA TOU SYNEXEIA DIPLA MOU...
MENW STHS DEFTEROKORHS MOU. EFTYXWS...
KAI PALI SE EYXARISTW 8ERMA.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Θερμά συλληπητήρια για την μεγάλη απώλεια.
Είθε όμορφες μνήμες να σας συντροφεύουν στο διάβα της ζωής σας.
Καλή δύναμη...

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Θερμά συλληπητήρια για την μεγάλη απώλεια.
Είθε όμορφες μνήμες να σας συντροφεύουν στο διάβα της ζωής σας.
Καλή δύναμη...

Unknown είπε...

THANK YOU SO MUCH
DEAR FRIEND.
I READ -QICKLY I MUST SAY- YOUR VALUABLE POSTS ABOUT EYRYTANIA,- AND ALTHOUGH I AGREE WITH EVERYTHING,
I DON'THAVE THE ENERGY TO COMMENT...
BE WELL, MY FRIEND, LIFE IS PRECIOUS.
GOD BE WITH YOU AND YOUR LOVED ONES,
YIOTA

Κυκλαμίνα είπε...

Η ψυχή του θα είναι πάντα δίπλα σας, Γιώτα μου! Θα σας "μιλάει" με "άλλο" τρόπο.
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, σήμερα. Πρέπει να σταθείς δυνατή.
Η σκέψη μου κοντά σας...
Να ζήσετε να τον θυμόσαστε, με "χαμόγελο", όσο, γίνεται...
...Έτσι, δεν θα κλαίει κι Εκείνος...
Αιωνία του η μνήμη!

Κατερίνα από Ελλάδα.

Unknown είπε...

Katerina mou, EYXARISTW POLY!

oxi monon kserw, alla kai niw8w oti mas skeptesai... Omorfh h hmera, sta 'saranta', ola swsta... ma ta matia apenanti sthn fwtografia tou,
den elagan na stamathsoun..
as einai hremos ekei sta ba8h tou galaziou. Sas agapoume ki emeis.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Να επιστρέψετε στις δράσεις και τις δραστηριότητές σας.
Βοηθάει πολύ...
Με αγάπη.