17 Νοε 2021

ΗAPPY THANKSGIVING

 


ΗAPPY THANKSGIVING

TO ALL

                                 (Φωτογραφία "τυχερού" φασσιανού, στην βιβλιοθήκη μας)


Τώρα που πάγωσαν οι λυγμοί 

κι ο βαθύριζος θρήνος ζαλισμένος αποκοιμήθηκε, 

ο ανήφορος στο στενό μονοπάτι μου 

είναι το ίδιο ανυπόφορος. 

Δεν με φοβίζει το ανέβασμα. 

Τα σπασμένα φτερά κι ο κατήφορος με τρομάζουν. 

Κι ως αμφιβάλλω ΑΝ κάτι υπάρχει εκεί ψηλά,

απρόσμενα «σήματα » -συμβολικές συμπτώσεις 

ανανεώνουν την πίστη ξεμακραίνοντας  τις αμφιβολίες…


Ίσως είναι τα ανθισμένα γιασεμάκια στο βορινό παράθυρο 

της μουσκεμένης σελήνης.

 Ίσως το επιθετικό χαλάζι στην πόρτα μου, ίσως 

ο καταστροφικός ανεμοστρόβιλος στο Λέβι-Τάουν,

το διπλανό χωριό, του Γουέστμπερυ.

  

Ο ίσκιος του με ταράζει. 

Σκοντάφτω στην άϋλη παρουσία του. 

Σπαρταρώ στην μαγνητική ζεστασιά που εκπέμπει 

μισός αιώνας μαζί του.

Οξυγόνο μου η νοερή συνομιλία.  

Φωνή δίχως ήχο, θαμμένη στα έγκατα της καρδιάς. 

Που δεν γνωρίζει χρόνο, ώρα, ημέρα ή νύχτα.

Η λυγαριά, που διπλο-άνθισε, ορφανεμένη.

Και τα πουλιά, 

τα φτερωτά του ουρανού, που με αποφεύγουν...

Καλό THANKSGIVING να έχετε όλοι, 
αγαπημένοι μου.

Είναι σπουδαίο να λες «Ευχαριστώ» 
και να το εννοείς.

Με τις Ευχές μου,
Υιώτα

10 σχόλια:

morfeas είπε...

Καλησπερα Γιωτα

Αστοριανή είπε...




Καλημέρα και σε σένα, Μορφέα, με το αρχαίο όνομα.. Είναι ψευδώνυμο, ή όχι;

Ευχαριστώ που μπήκες στην "αστοριανή"... Αν, δε, μπεις και στο ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ, που μου το αφιερώνει μια Φίλη Βολιώτισσα, χρόοοονια τώρα, σίγουρα θα βρεις πολλές καλές αναρτήσεις.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη. Να περάσεις καλά, σε όλες τις Μέρες που ακολουθούν.

Κυκλαμίνα είπε...

Να μην αμφιβάλλεις ποτέ σου για το "ΚΑΤΙ" εκεί, ψηλά, Γιώτα μου! Ποτέ!
Αν δεν εννοείς το "ευχαριστώ", δεν το λες.
Κάνε υπομονή, θα περάσει κι ο χειμώνας και του έξω και του μέσα.
Happy για την γιορτή σας! (που δεν την ξέρω)
Μ' αρέσει που διαφημίζεις το αραχνιασμένο Τιμής!
Την Αστοριανή να ψάξουν, ντε!
Εσύ είσαι η πηγή!
Φιλιά, υγεία και happy χωρίς χάπι (-α) -υγείας)!Μόνο βότανα που σίγουρα θα έχεις και στην αυλή!
Για λόγια, έννοιες και καλλιτεχνίες σου, να μην επαναλαμβάνομαι.
Κεντάς, όπως πάντα.
Να είσαι γερή, να συνεχίσεις, κι ας με προκαλείς να βάζω μάσκα για την είσοδο στα μπλογκς.

Αστοριανή είπε...

...κι εσυ, που δεν ξεχνάς τον "αυτο-σαρκασμό"
λες και σου βαραίνουν οι....ώμοι
όταν σε θυμάμαι και σου στέλνω αγάπη κι ευγνωμοσύνη για την πολύχρονη Φιλία μας κι ας μη σε έχω συναντήσει από κοντά... (λες και θα ήταν καλύτερη ή μεγαλύτερη αν σε είχα)
Κάνε μου μια χάρη. Όταν πάς στο "χωριό"
να μαζέψεις μια χούφτα κυκλάμινα, να τα φωτογραφήσεις, να τα δω να χαρώ... Στην Βαλιμή, -άλλο τόσο επάνω από την Ακράτα-που γεννήθηκε ο Πατέρας μου- οι βελανιδιές, δάσος ολόκληρο, και τα κυκλάμινα, χαλί πενέμορφο, βαθύχρωμο ...κι αυτό "μακρινό" Σ΄ημερα, πήγαμε στο κοιμητήριο,... τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις. Το Σάββατο, έρχεται -πρώτα ο Θεός,- η κόρη, καταλαβαίνεις, να μη λεπτολογώ εδώ,... το όπτιμουμ-ήμέιλ,,, δεν με έχει ειδοποιήσει, μπαίνω από την μάικροφοφτ... Θα τα πούμε κάποια ώρα. Από τώρα ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, και
η Μέρα των Ευχαριστιών... είναι που οι ταλαιπωρημένοι και πεινασμένοι ΄πρώτοι άποικοι... συνάντησαν ένα κοπάδι γαλοπούλες... χόρτασαν και Τίμησαν τον Μεγαλοδύναμο που τους έσωσε... Φιλιά πολλά.........

Κυκλαμίνα είπε...

Ευχαριστώ πολύ, προκαταβολικά, Γιώτα μου! Κοίτα να περάσεις όμορφες στιγμές, η σκέψη μου κοντά σας, εννοείται, έχω κυκλάμινα (τώρα κοιμούνται, δεν είναι η εποχή τους, δεν είμαι κι εγώ εκεί να τα ψάξω, στο τελευταίο για φέτος (τυχόν) άνθισμά τους, προσεχώς θα τα ψάξω σε παλιότερες φωτογραφίες μου και θα τα βρεις να σε περιμένουν, προσεχώς, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!
Καλώς να την δεχτείς την κόρη...! Μη σκας για το όπτιμουμ.
Οι γαλαλοπούλες σας μου θυμίζουν "το μάννα εξ ουρανού".
ΚΑΛΑ να χαρείτε!
Φιλιά, σκέψη κι αγάπη, σταθερά!

Αστοριανή είπε...

"το μάννα εξ ουρανού".

...αυτό ακριβώς είναι...


Ευχαριστώ για τς ευχές.

Χρόνια σου πολλά και χαρούμενα.

Φιλιά

Κυκλαμίνα είπε...

γαλοπούλες (κεκτημένη ταχύτητα)
Κι εγώ ευχαριστώ, ξανά!
Συμπέσαμε στην ώρα!
Τ' αγαπημένα πνεύματα συναντώνται! Φιλιά!
Τα καλύτερα εύχομαι!
Καλημέρα από Ελλάδα!

Κυκλαμίνα είπε...

Στα παρέδωσα τα κυκλάμινα, έτσι, για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες και για γούρι.
Τα ξαναλέμε. Δεν χανόμαστε. Φιλιά σε όλη την οικογένεια!

Κυκλαμίνα είπε...

Γιώτα μου να σ' ενημερώσω ότι στις 22 Νοέμβρη έφτασε το περιστέρι! Τρεις μήνες μετά, αλλά ΄... φαίνεται περίμενε την γιορτή μου!
Φιλιά πολλά, τα λέμε την άλλη βδομάδα, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ και καλά!!!!!!!!!!!

Επί τέλους!

Τώρα, θα συνεχίσω... σε όλα, αφού από τις 24 του Οκτώβρη,,, το Οπτιμουμ δεν με αφήνει να μπω παρά μέσω του Μάικροσοφτ!!! ΠΟΛΫΥΥΥΥΥΥΥ μικρά γράμματα, σχεδόν αδιάβαστα, αλλαγές στον τρόπο που ήξερα... κι άγιος ο Θεός... Θα ψάξω από Δευτέρα, να δω ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ... Πολύ εκνευρίζοομαι.

Κατά τα άλλα, Καλά, με τις συνηθισμένες ιστοριες αγάπης... Σε φιλώ, πολύχρονίσμένη μου ...Φιλενάδα.