10 Αυγ 2022

 

ΜΙΑ διαφορετική ΕΡΩΤΗΣΗ:

Ποιός γνωρίζει το όνομα


                                                                 (Φωτογραφία Υιώτας)

;;;;;;   ???   ;;;

αυτού του πανέμορφου λουλουδιού, 

που φωτογράφισα έξω από ένα "φαγάδικο", 

στο Λονγκ Άϊλαντ ????

Φίλες και Φίλοι μου αγαπημένοι, ερεύνησα, ό,που

ήταν δυνατόν, αποτέλεσμα μηδέν !!!

Θα με υποχρεώσετε! Ίσως γνωρίζετε την τρέλα μου με τα άνθη και τα φυτά ..., τροπικά και μη ...

Θα το "ανεβάζω" στο "ΦΕΙΣ" πάλι και πάλι, ώσπου κάποιος να το αναγνωρίσει.

'Ισως κι εσείς, να το βάζετε, αντί για μένα !!!

Βέβαια, εκεί, τους ρώτησα, μα κανένας τους δεν ήξερε, ούτε θυμόντουσαν πότε και από πού το προμηθεύτηκαν... Τρεις πανέμορφες γλάστρες, ολάνθιστες!!! Για να με γοητεύσουν, όσο ποτέ!

Σίγουρα θα με υποχρεώσετε.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

να είστε χαρούμενοι και με υγεία,

Υιώτα

yiotas@optonline.net  








6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Image search... Γιωτα... μέσω γκουγκλ η εδώ

Ανώνυμος είπε...

https://www.duplichecker.com/reverse-image-search.php
Και σου απάντησα και στο φεις

Ανώνυμος είπε...

Λαμπρινή

Αστοριανή είπε...

Φίλες και Φίλοι μου
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ!!!

Τρεις μέρες με βασάνισε το κομπιούτερ μου!!!!

Μέχρι που ζήτησα και διορθωτή-μηχανικό
και μας έκοβε την τηλεφωνική σύνδεση!!!!!!!!!

Έψαχνα, μόνη μου, με όσες περιορισμένες γνώσεις έχω ... μου έφαγε δύο ολόκληρες νύχτες...
και αγχωμένη, άντε να σε πάρει ο ΚΥΡΙΟΣ Υπνος!!!

Σήμερα, ??? Τώρα 'ηρθα, και ευχόμουν να ήταν ταλαιπωρίες του καιρού...

Και ΗΤΑΝ!!! Σας γράφω, ευχαριστώντας σας. Και πάω στο ΦΕΙΣ>>>>

Σας αγαπώ.

Κυκλαμίνα είπε...

...Ναι... όλες οι ταλαιπωρίες του ίντερνετ, του καιρού είναι Γιώτα μου!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι Ευτυχισμένα! Να ζήσεις, να είσαι γερή, να θυμάσαι γλυκά τον Δημήτρη σου και να είσαι πάντα δημιουργική!
Να χαίρεσαι και το εγγονάκι που γιορτάζει, τα είπαμε κι απ' αλλού.
Φιλιά πολλά και κράτα γερά, ώσπου να πιάσω κι εγώ σταθερό λιμάνι. Εντάξει;

Αστοριανή είπε...

THANK SO VERY MUCH,
My special Friend.

* Lampritsa posts pretty pictures from your place...

I wish I were There to enjoy the beautiful se

With all my love to your family