31 Μαρ 2009

Kαλή Άνοιξη!!!


10 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Καλή Άνοιξη! Καλό μήνα!

Δεν πιστεύω αυτό με τον ιό να σου το είπε κι εσένα ο Πινόκιο;

Πρωταπριλιά σήμερα καλέ!!!

Παρατηρώ προόδους στις φωτογραφίες σου και... ζηλεύω.

Φωτεινή S είπε...

Καλό μήνα, Υιώτα μου!

Justine's Blog είπε...

Λατρεμένη Αστοριανή,
Σε ξαναβρήκα στους μπαξέδες με τα ανθισμένα ηιολούλουδά σου. Καλό Πάσχα , καλή μου.
Φιλιά σου

Αστοριανή είπε...

Ιουστίνη, Φωτεινή, Στράτο!
Και βέβαια Καλόν Απρίλη νάχουμε...και με καλές εμπνεύσεις!
Τώρα είναι ο καιρός να φυτέβουμε αγάπη για να μας υψώνει τη ψυχή στη συνέχεια...Σας αγαπώ, κι εύχομαι Το Πάσχα να μας αναστήσει...
Υιώτα

Unknown είπε...

καλό μήνα και καλό πάσχα!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!
ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ!
ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!
ΦΙΛΟΥΣΚΙΑ!
Εσύ έγινες μαστόρισσα, παιδί μου!
Άντε να μου κάνεις κανένα μάθημα!

pylaros είπε...

Καλό μήνα, καλόν Απρίλη που όπως ξέρουμε είναι ο μήνας των ποιητών,

Περιμένουμε όλοι οι απλοί πολίτες, να δούμε μια έκπληξη ένα σας ποιήμα να μας γοητεύσει, να μας μαγεύσει, έτσι για για γιορτάσουμε μαζί.

Καλή Άνοιξη λοιπόν

χαιρετώ
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

...Φίλη "Αβτθα", ευχαριστώ, κορίτσι μου, μονο που μ' έπιασε γλωσσοδέτης όταν -μεγενθύνοντας το εικονίδιό σου- διάβασα ότι είσαι η "ABTTHA!!!"

κι εσύ,
ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου,
με το "δε'σταπα!!!"
ναι,
μου τάπες και
θα τα ξαναπούμε... σύντομα,
κι εκείνο το "κυκλαμινο του βουνού" που ήταν και η αρχή να γνωριστούμε αρχίζοντας μια πανέμορφη "κυκλαμινοφιλία"...
το έχεις ακόμη? τουλάχιστον για χατήρι μου, μη το κλείσεις!

Καλές Γιορτές φίλες μου,
Υιώτα
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
όλοι οι...μήνες είναι των ποιητών, αρκεί να υπάρχει καλή έμπνευση!
...κι είπα να ξεκινήσω μ' ένα ποίημα κάτω από τον ...Ηλίανθο, μα εκείνος ο πρωταπριλιάτικος ΙΟΣ με τρομαξε και δεν γύρισα στη σελίδα μας.
Κάποια στιγμή, θα γράψω...
Απόψε, όμως, θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να σας έχω μια άλλη έκπληξη... το έγραψα και στο δικό σου, μα να δω, θα τα καταφέρω;
Γεια-χαρά προς το παρόν,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Όχι καλέ! Εκεί θα μείνει, αλλά μόνο για ντελάλης! Θα δείξει...
Τα λέμε!
Ξέρεις τι σκέφτηκα; Λες οι ηλίανθοι που θα φυτρώσουν... να έχουν το κεφαλάκι σου;
Φιλούσκια!