23 Μαΐ 2013

7 Φεγγάρια στον Ουρανό μιας μεγάλης νύχτας! Το νέο Βιβλίο του Δημήτρη Βερβενιώτη, Σικάγο

Ήρθε την επομένη της Εορτής της Μητέρας! Πολύτιμο Δώρο! συμβολικό, θάλεγα! Χάρηκα για την πανέμορφη έκδοση 280 σελίδων, από το www.typostyl.gr kai to Aφοί Άνδροβικ & Σία, Αθήνα.-
συμπληρώνω το τηλέφωνό του, από το βιβλίο του:
708 - 974 -0463

Ανταποδίδω την χαρά με άνθη του κήπου μου
στον φίλτατο Δημήτρη, με την ευχή να είναι καλά και να ΓΡΑΦΕΙ!

Γνωρίζω τον Δημήτρη αρκετά χρόνια. Παλιότερα, ερχόταν στην Αστόρια, -κάνοντας διακοπή του ταξιδιού επιστροφής από την Ελλάδα...
 Έχω όλα του τα βιβλία:

Ποιητικές Άρπες,   Πιστεύω στον Άνθρωπο,   Το πορτραίτο μια εποχής,  
Ένα γέλιο-ένα δάκρυ-μια έλπίδα,   1000  στέμματα για 1000 Βασιλιάδες,   
Το κόλπο της απελπισίας (θεατρικό),   Μνημόσυνα,   Ο τελευταίος των θνητών. 
                      Μάλιστα, κάποτε είχα την τιμή να προλογήσω ένα από αυτά...

Το παρόν βιβλίο, με την  πανέμορφη εικόνα του Απόλλωνα και της Δάφνης, είναι μια συλλογή επτά διηγημάτων του πολυγραφότατου Δημήτρη, ο οποίος ζει σε ένα προάστειο του πολυθόρυβα Ελληνικού Σικάγου απολαμβάνοντας τα ώριμα χρόνια του με το νου του πάντα στην αγαπημένη Ελλάδα του μύθου και της πραγματικότητας. 
Διάβασα ΟΛΟ του το βιβλίο, το ίδιο βράδυ. Και την επομένη του είπα: 
-Δεν θα σου γράψω, σήμερα, με την πρώτη εντύπωση! Θα μου δώσεις λίγο καιρό, ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΆΣΩ! Έχεις κάνει μια θαυμάσια εργασία, έχεις δέσει τις εμπειρίες σου σε θαυμάσιο διάλογο με τους ήρωές σου... την αγάπη σου για την φύση, την μουσική, την ποίηση, την αγάπη για τον Άνθρωπο!!! τόσο καλά, που άγγιξες ξεχασμένες ανθρώπινες ευαισθησίες... ΜΕ ΣΥΓΚΊΝΗΣΕς, Δημήτρη!

Φίλες και Φίλοι μου,
δεν θα σας πάω σε λεπτομέρειες. Η γραφή του καθαρή, γνήσια ελληνική καρδιά, 
-του μετανάστη, θάλεγα που δεν εννοεί άλλη γλώσσα παρά την μητρική του.

Το μεγάλο Πιστεύω του Δημήτρη -όπως γράφει στον πρόλογό του, σελίδα 4,-
είναι: 
* Πιστεύω πως η γνώση, στο τέλος, θα φέρει τη λογική του ανθρώπου στο σημείο εκείνο που θα κυριαρχήσει η αγάπη, η ανθρωπιά και η αδελφοσύνη, το ανθρώπινο μεγαλείο και η δόξα της ζωής.   ...*
Και το αποδεικνύει, με τις επτά ξεχωριστές σε περιγραφή και πρωτοτυπία αφηγήσεις του.  
Να είσαι πάντα καλά, Δημήτρη μου.
Ευχαριστώ ακόμη μια φορά, για το επίτευγμά σου.
Πάντα με την Αγάπη,
Υιώτα 
Αστοριανή. ΝΥ

14 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Υιώτα μου γλυκιά και αγαπημένη χαίρομαι τόσο που είμαι σε θέση , αν και 2 η ώρα τα ξημερώματα , να είμαι στο σπιτάκι σου και να απολαμβάνω την ελληνικότατη φιλοξενία σου αλλά και όσες αναρτήσεις έχω χάσει!!!
Καλά η φωτό με τις καμμένες καμέλιες/καραβάκια καταπληκτική!!
Καλοτάξιδο το νέο βιβλίο του Δημήτρη!!!
Φιλάκια αγάπης σε όλους σας!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι όμορφα όλα.. μαθαίνουμε και άλλους συγγραφείς μέσα από σένα φίλη!!...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο νέο βιβλίο!

Αστοριανή είπε...

Γεια σου γλυκιά μου.
Ευχαριστώ
που...με πεθύμησες!!!
Και σύντομα θα σου έχω ...καλά νέα...

Όσο για τα... καραβάκια!
όπως παλιότερα με τα καλαμπόκια, έτσι τώρα με τις αγγινάρες... τρέλα που πάει σύνεφο, λέει ο συζυγάτος μου.

Σε φιλώ, καλή μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπερή μου
..ας ευχηθούμε.
Γνωστή σε όλους η κρίση με το βιβλίο κ.λ.π.
μα μια ευχή κακό δεν κάνει!
Να είσαι καλά, Λαμπρινή μου,
Φιλιά
Υιώτα

Dennis Kontarinis είπε...

Δεν γνωρίζω τον αγαπητό κ. Βερβενιώτη, Υιώτα μου.
Από όσα γράφεις καταλαβαίνω ότι πρόκειται για κάτι καλό. Μπράβο του και ευχή μου το βιβλιο να είναι καλοτάξιδο.

pylaros είπε...

Αγαπητή΄μου Υιώτα,

Από όσα γράφεις θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο.
Εύχομαι καλή επιτυχία.


χαιρετώ

Γαβριήλ

akrat είπε...

καλό ταξίδι εκδοτικό στο βιβλίο

Betty Manousos είπε...

Αγαπητη Αστοριανη, πρωτη φορα εδω, και ειμαι ευτυχης που βρηκα το μπλογκ σου.

Ενα ενδιαφερον βιβλιο, αυτο ειναι σιγουρο. Ευχομαι ολοψυχα καλη επιτυχια!!

Να εισαι καλα,

Μπεττυ


magda είπε...

Θερμά συγχαρητήρια στον φίλο σου αγαπημένη μου Υιώτα και καλή του επιτυχία!
Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Αγαπητή/έ
ΑΚΡΑΤ

Ευχαριστώ θερμά εκ μέρους του Δημήτρη Βερβενιώτη.
Να είστε Καλά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου, ευχαριστώ για κείνον...
Τυχερός που δεν ...ξέρει από κομπιούτερς!!!!!!!!

Χάρηκα που σε είδαμε,
Φιλία και Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

κι εσύ,
Γαβρίλη μου,
να έχεις καλή τύχη με τα δικά σου επιτεύγματα.
Θα του τα πω, του κ.Βερβενιώτη.
Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μπέττυ μου,
Ευχαριστώ!
Σου έγραψα προσωπικά.
Η ιστοσελίδα σου, μου αρέσει.
Σε χαιρετώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου!!!
Γλυκιά Φίλη,
Ευχαριστώ.
Όλα να τα...προφταίνεις κι εσύ!!!
Η ιστοσελίδα σου,
εντυπωσιακή. Χάρμα οφθαλμών!

Φιλάκια,
Υιώτα