29 Δεκ 2016

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! 2017 !!!



(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

ΕΥΧΕΣ από καρδιάς 
για τον ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ,
Φίλες και Φίλοι μου Αγαπημένοι.

Οι αποστάσεις, είναι δύσβατες
για να σας συναντήσω...
μα εκείνες του νου,
σαν αστραπή σας φέρνουν στη καρδιά, 
και χαίρομαι.

Με ένα διαφορετικό ποίημα 
σας αφιερώνω μια κρυφή χαρά,
κι όλες μου τις φωτο-συνθέσεις 
της υπερ-ατλαντικής μοναξιάς...



(φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2015)

ΣΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ΜΟΥ 
(12-25-2016)

Θάλασσα, κόρη, η γαστέρα σου. 

Ωκεανός
της σκέψης τα γυρίσματα.
Χαρές. Φοβίες.


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2015)

Ψαράκι μου. 
Φτερά τρυφερά. Ανάνοιχτα.
Κολυμπάς ακούγοντας ρυθμικά 
καρδιοχτύπια.




(φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

Κυκλικά μετράς τις αποστάσεις του χρόνου.

Σε άγγιξα. 

Με της Αγάπης τη γλώσσα σου μίλησα.

Απέθεσα στα ακροδάχτυλα τον μυστικό μας κωδικό.
Απάντηση δεν αισθάνθηκα. 
Άλλωστε 
πολύς ο θόρυβος γύρω σου.



(φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

Η Γέννηση του Χριστού, θεϊκή. 
Εορτάσιμη.

Λαμπερή αισιοδοξία στα μάτια.
Χαμόγελο Ελπίδας άπλετο.

Σε πρόσωπα λατρευτικά φωτισμένα,
διάβαζα τη δική σου απάντηση: 

-Να ελπίζεις.

Θα αγκαλιαστούμε κατά το Πάσχα,
Ψαράκι μου.  

Καλή Νύχτα.

**********************************************************

Με τις θερμότερες ευχές μας 

για το 2017!

Να είστε όλοι καλά.

Υιώτα, Δημήτρης και ΟΛΑ μας τα παιδιά!











20 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Είναι θερμάστρες σημαντικές τα ποιήματα. Και εκεί έξω, κάνει τρομερό κρύο. Επικοινωνούμε από μακριά μιας και αποστάσεις δεν υπάρχουν για τις ασύνορες καρδιές. Όλα τα κερδίσαμε και σε όλα έχουμε αφήσει όμορφο στίγμα. Ακόμα μένει να δούμε ευτυχισμένα πρόσωπα αυτές τις μέρες που τυπικά θα αλλάξει την αφετηρία του ο Χρόνος. Οποία επινόηση των ανθρώπων! Λες και ο χρόνος μπορεί να διαιρεθεί. Ευτυχία κοντά στους αγαπημένους μας λοιπόν και χαιρόμενοι τα εγγονέλια που δίνουν νότα ζωής.
Υγεία και χαιρετισμούς ατελείωτους. Σε όλους σας..
Στρατής Μαριάννα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αγαπητή φίλη, οι αποστάσεις μικραίνουν, ναι και λόγω νου, και λόγω... ιντερνετ

Ελπίζω το ψαράκι σας να είναι γερό καιδυνατό και καλοριζικο, μα το καλό να το δεχτείτε

Καλή χρονια!!!!!!!!!!!!!!!!! με υγεία!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά στον μικρό σας!!!!

Χαίρετίσματα πολλά...

Χθες, χιόνισε λίγο εδώ... και τοστρωσε.... για λίγο, η χαρά, όμως... ΜΕΓΑΛΗ!!!!... Τώρα, σκέτο κρύο.... !!!!

τέλος οι φώτο σου άψογες, μού αρέσει πολύ αυτή η πρώτη... Τι χρώμα!!!

Φιλιά!!!

Καλό και όμορφο το 2017!!!!!!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

Ευτυχία κοντά στους αγαπημένους μας λοιπόν και χαιρόμενοι τα εγγονέλια που δίνουν νότα ζωής.
Υγεία και χαιρετισμούς ατελείωτους. Σε όλους σας..


****
Τρέχω να σας προφτάσω! Στρατή μου, αδελφέ του νου και της καρδιάς, δώσε μια σφιχτή αγκαλιά στην Μαριάννα και χιλιάδες φιλιά στα ...εγγονέλια!
Ευχές σε όλη την οικογένεια,
από ΟΛΟΥΣ μας,
Υιώτα και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

οι φώτο σου άψογες, μού αρέσει πολύ αυτή η πρώτη... Τι χρώμα!!!


***

Χρόνια σας πολλά!!!!
Και,
μη μου πεις ότι δεν χαίρομαι που σου αρέσουν οι ...επιτεύξεις μου...
Ναι, και πολύ μάλιστα,
αφού γνωρίζω ότι κι εσύ ασχολείσαι με τα...τοιαύτα!!!

Καλή Χρονιά σας, λοιπόν,

και σίγουρα θα τα πούμε από κοντά...

Φιλιά ακόμη ... αχιόνιστα,

Υιώτα

airis είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Υιώτα μου!
Με υγεία, αγάπη και γαλήνη να είναι η νέα χρονιά!
καλή Πρωτοχρονιά και καλά να περάσετε!
Πολλά ζεστά φιλιά!
Αριστέα

pylaros είπε...

Χρόνια πολλά και καλά, να είστε πάντα με καλή υγεία.
Αυτές η Φωτο-σύνθεση original δικές σου είναι χάρμα οφθαλμων!
Νόμιζα ότι ήταν προνόμιο του ήλιου και της μητέρας φύσης να παράγουν φωτοσύνθεση!!!
Εξαίσια η δουλειά σου!!!
χαιρετισμύς
Γαβριήλ

Frezia είπε...

Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία δημιουργία χαρά
σε μικρούς και μεγάλους του σπιτιού σας!!!
Οι συνθέσεις σου υπέροχες με τα γραπτά και τις
εικόνες τα απολαμβάνω και χαίρομαι!
Ο...Αμερικάνος άρχισε να κιτρινίζει τα φύλλα του
και να τα ρίχνει,έκοψα ένα κομμάτι και το έβαλα
σε άλλη γλάστρα όπως μου είπες τώρα βλέπω ότι άρχισε
να βγάζει καινούρια φυλλαράκια ελπίζω να μη του
πειράξει η ζέστη του διαμερίσματος.
Το 2017 ήταν θετικό για μας σε μερικά πράγματα όπως
η γέννηση ενός μωρού στην οικογένεια,αλλά και αρνητικά
όπως το πέσιμο και σπάσιμο χεριού του αδελφού μου.
Ελπίζω κι εύχομαι στην καινούρια χρονιά μόνο θετικά
να είναι στο σπίτι σας το δικό μας και σε όλο τον κόσμο!!!
Αγκαλίτσες και φιλάκια σε όλους.....

Αστοριανή είπε...

Καλή Χρονιά,
καλή μου ΄Αιρις!

ΟΤΙ το καλύτερο για σένα
και για όλους!

Χάρηκα που με θυμήθηκες. Ξέρω ότι κι εσύ δεν έχεις καιρό... θα τα βρούμε, σιγά-σιγά...
Πάντα με υγεία,
και με την αγάπη μου.

Φιλιά Πρωτοχρονιάτικα,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΓΑΒΡΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!

Ζεστά σχόλια στεφανώνουν το κλείσιμο του χρόνου!

Να είστε όλοι με υγεία κι επιτυχίες, ειδικά στους νέους...

Σας φιλούμε
Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Φρεζια μου-Ελίζαμπεθ αγαπημένη.
Πόσα μου έγραψες!!!!

Το δικό μου καλοκαίρι... 'αστο!!!!!! ακόμη με βασανίζει...
Ο Δημήτρης;;;!!! έπαθε λουμπάγκο (αν το θυμ'αμαι καλά)

και να τον περιποιούμαι με ευαίσθητη μέση...
Ας είναι.

Η ελπίδα ήδη ήρθε στο σπιτικό σας, Καλόδεκτο!!!

Ο κάκτος;

Δεν τον πειράζει το μέσα... εμένα ζει χρόνια έτσι...

Στο κάτω-κάτω, θα σου στείλω άλλον!!!!!!!!

Φιλιά και καλημέρες πρωτοχρονιάτικες.
Πάντα με την αγάπη μας,

Υιώτα-Δημήτρης

Κυκλαμίνα είπε...

Σε σένα, στον Δημήτρη και σε ΟΛΑ ΣΑΣ τα παιδιά, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!
Φιλιά Πολλά!

Frezia είπε...

Στο πρώτο σχόλιο έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη,
έγραψα το 2017 συνέβηκαν τα δύο γεγονότα αντί
του 2016 που συνέβηκαν πραγματικά!!!
Καλή δημιουργική χρονιά με υγεία σε όλους!!!

BUTTERFLY είπε...

Το λουλουδι σου το πρωτο, μοιαζει με χορευτρια!!!
Καλη χρονια με υγεια σε σενα και στην οικογενεια σου!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλή χρονιά, καλοτάξιδο το 2017.

litsa t. είπε...

Κυρια Γιωτα καλησπερα σας και Χρονια Πολλα με Υγεια και Ευτυχια.Θα με συγχωρησετε που θα σας ενοχλησω.Θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι καλα ο κυριος Κονταρινις και η συζυγος του.εχει πολυ καιρο να κανει αναρτηση και εμεις οι φιλοι του ανησυχουμε.σας ευχαριστω και παλι συγνωμη.

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!
Φιλιά Πολλά!


++++

...όπως το είπες,ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ ΜΟΥ

ΕΥΧΕΣ κι Αγάπη!

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Καλή δημιουργική χρονιά με υγεία σε όλους!!!
+++

Ευχαριστώ!!!!!....και Τα μικρά λάθη για μας...


Φρέζια μου!

Με την αγάπη μου,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Πεταλούδα μου,

Χρόνια σου Πολλά! με επιτυχίες...

Με το ζόρι σας προφταίνω, μα σας σκέπτομαι...
Ό,τι το καλύτερο,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα,
Φίλε μου,

Θερμές ευχές κι ό,τι επιθυμείτε.
Πάντα με την Αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λίτσα Τ.

Χρόνια Πολλά.

Σας απάντησα ξεχωριστά...

Ευχές,
Υιώτα