7 Φεβ 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ, Αγαπημένε μου!


Καλημέρα, αγαπημένοι μου.
Ξεχείλισε
η καρδιά από δάκρια, συμπόνια και συμπαράσταση.
Μια αγάπη έφυγε ψηλά, σαν ολόλευκη πεταλούδα στον άγριο χιονιά...
Το μεγάλο "γιατί" δεν θα το μάθουμε.
Ούτε ΠΟΥ πήγε η ψυχή.
Όμως,
η ζωή προχωράει, μέσα στους πάγους, στα μολυσμένα νερά, στο βρόμικο χιόνι.
Αναλαμπές χαράς
κοιτώντας στα μάτια των μικρών παιδιών όπου η αθωότητα τους μας δίνει δύναμη.

Σήμερα,
είναι η Γιορτή μας, του Δημήτρη κι εμένα,
που ξεκινήσαμε το άγνωστο ταξίδι του Γάμου,
με ελάχιστα υλικά εφόδια
μα με ατσαλένια θέληση να τα καταφέρουμε!
Ευχαριστώ, αγαπημένε μου!
Ευχαριστώ, ΘΕΕ' ΜΑΣ
Ευχαριστώ όλους σας!
Υιώτα



23 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

ΧΑΡΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!

Dennis Kontarinis είπε...

Χρόνια σας πολλά, αγαπητή μου Υιώτα και πάντα να είστε χαρούμενοι κι΄ευτυχισμένοι.
την αγάπη μου.

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Η αγάπη που σας οδήγησε μέχρι ευχομαι να σας αγκαλιάζει για πάρα πάρα πολλά χρόνια ακόμη και η ευτυχία να χαϊδεύει την κοινή ζωή σας και όνειρά σας!!!Φιλάκια πολλά

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

συμπληρώνω μέχρι" τώρα"

pylaros είπε...

Χρόνια σας Πολλα, με υγεία και χαρά


με αγάπη

Γαβριήλ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Χρόνια σας πολλά Υιώτα Δημήτρη!
Να το πάτε αυτό το καράβι πολύ μακριά!

Ελενα Λ. είπε...

Αστοριανή μου ανησυχώ λίγο πια ψυχή έφυγε;;
Τι συνέβη;

Αστοριανή είπε...

Μαριάνθη μου,
ο σύντροφος,
μετά από τοσα χρόνια,
είναι πλέον ο ίδιος ο εαυτός σου.
Δεν ...επικροτείς τα πάντα του,
μα αγαπάς τον ίδιον!

Σε φιλώ, αγαπημένη μου, και δώσε μια μεγάλη αγκαλιά στο δικό σου και τα παιδιά από μένα και το Δημήτρη.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου,

είσαι ...έτοιμος για νέο ξεχιόνισμα, πάνω από το ήδη παγωμένο;;;!!!

Ευχαριστώ, Φίλε μας,
χαιρεισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Έφη μου,
Ευχαριστώ, Καλή μου,
και σας στέλνω κι από δω μια αγκαλιά φιλιά...
Να είστε όλοι καλά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

..."Τώρα"...
Εφη μου,
και ...η λεξούλα που σου ξέφυγε, ...ήρθε με πολλή αγάπη.
Φιλί
από
έτοιμη για νέο χιονιά, τώρα,
Νέα Υόρκη.

Αστοριανή είπε...

Γεια σου,

Γαβρίλη!
Σεισμο-θαλασσόλυκε!

Ετοιμάσου για νέα ξεχιονίσματα!!!

Τα δικά μας;
Πρωτομηνιά, τελικά, μετά από πολλά βάσανα, "έφυγε" ο συμπέθερος, -άδικα κατ΄εμέ...,

η γρίππη με ξανα-επισκέφθηκε
εδώ και δυο μέρες...
ο Δημήτρης, ακολουθεί... γενναίως!

Η επέτειος μας!!! κρυωμένη κι αυτή μέσα στο οικογενειακό πένθος...

και η ζωή προχωράει...

Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Στράτο,
αγαπημένε,

ονειρεμένες οι ευχές σου!

Χιόνια και αλλόκοτη γρίππη
δε λένε να μας αφήσουν!!!

Τα υπόλοιπα;

Τα καταλαβαίνεις... θα τα πούμε κάποια ώρα.

Φιλιά,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Έλενα, καλή μου,
Εμείς, καλά είμαστε!
άν υπολογίσουμε
ότι ξένοιασε
από τα νοσοκομειακά βάσανα
(-για επώδυνους μήνες-)
ο πατέρας του γαμπρού μας και βέβαια πεθερός της κόρης μας...

και με τον απίστευτα άσχημο καιρό
των πάγων...
απόψε λένε, θα επαναλάβει νέα θύελλα,

κατα τα άλλα,

Ζωή
και Αγάπη, μαζί με υπομονή...

Ευχαριστώ που με καλημέρισες,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλό ταξίδι στην πεταλούδα που ταξιδεύει, Γιώτα μου!
Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, με υγεία!
"Μπερδεμένη" ανάρτηση, δεν είναι για πολλά...

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
Η ζωή είναι μπερδεμένη...

Ο ένας "φεύγει"

οι ζώντες
ψευτοζούν...

Ευχαριστώ για την καλημέρα,
Σε αγαπώ,
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

... Ευχομαι καλό παράδειστο στον άνθρωπο... κι εκεί να βρεθούμε κι όλοι!!!!!! Μακάρι.....
Λύπες και χαρές.... όλα μαζύ....
Σας εύχομαι να ζήσετε... σαν τα ψηλά βουνά... να ευτυχίσετε... με υγεία , αγάπη, ομόνοια και... ... και... ΑΓΑΠΗ!!!!....
Νάστε καλά!!!!!!! Να χαίρεστε τα παιδιά σας!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

!

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτασα μου,
Χίλια "Ευχαριστώ" για τις σκέψεις σου.

Πίκρες και Χαρές,
αλληλένδετες.

Αρκεί να υπάρχει η Αγάπη.
Σε φιλούμε και πάλι σ΄ευχαριστούμε,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

...και η φωνή σου, γάργαρη,
όπως λέει κι ο Δημήτρης.

Καλή σας εβδομάδα.
... ξεχιονίζουμε!!! έλα να βοηθήσεις.
Φιλιά,
Υιώτα

magda είπε...

Ευτυχισμένη επέτειο για σας αγαπημένη μου φίλη Υιώτα!!!
Να είστε πάντα γεροί και τόσο δεμένοι!
Θερμά συλλυπητήρια για τον άνθρωπο που έφυγε στους ουρανούς, να αναπαύεται εν ειρήνη και είθε ο Θεός να χαρίζει την παρηγοριά στην οικογένεια σας.
Με πολύ αγάπη και φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Μεταμεσονύχτιες οι ευχαριστίες μου,
Μάγδα μου αγαπημένη!
Σήμερα, που για σας έχει ήδη αλλάξει η μέρα,
σου στέλνω
ευχές Αγάπης,
για την εορτή του Αγίου Βαλεντίνου...
Φιλιά,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι, Γιώτα μου! Να γέρνει η παλάντζα μόνο στις χαρές!