14 Μαρ 2017

Μεσο-μηνιά κι έχουμε ακόμη αλλο τόσο μήνα...

(Φωτο Υιώτας, 2011)
Αυτός είναι!!! Καμαρωτός, χαρούμενος. 
Στιγμή που έμεινε!
Μα, μή σκεφτείτε ότι "πάλιωσε", ήδη 6 ακριβώς ετών, σαν τον εγγονούλη μας!!!

Το χιόνι 
είναι εδώ, μας πνίγει, εντάξει, είναι πανέμορφο... αποκλείεται, όμως, να βγούμε έξω να φτιάξουμε ένα ακόμη χιονάνθρωπο, έστω 
για...παρέα του, που  λένε.
Με τον άνεμο της... οργής, παραπατάς, πνίγεσαι, τα μάτια κλαίνε για ό,τι μπορείς να φανταστείς...
τα χέρια θα μείνουν δίχως δάχτυλα, κι ακόμη, 
τίποτε δεν γίνεται ίδιο!


(Φωτο Υιώτας, 2011)
Τότε, ήταν η 4η θύελλα που μας είχε αλλάξει τα φώτα! κι εγώ, μάζευα κομμάτια της να χτίσω μια ακόμη στιγμή...

(Φωτο Υιώτας, 2011)
...και μετά, ακόμη μια, έτσι για το χόμπι... ή
 για την χαρούμενη μοναξιά...


(φωτο. Υιώτας, 2011)
...κι είπα να σας στείλω δυο ακόμη, όταν -τότε- καλμάρισε ο χιονιάς: η μία με τις κραυγάζουσες χήνες κι η άλλη με τα πρασινό-φτερα μαυροπούλια που... έφτιαχναν τραγούδι ανείπωτο στα σύρματα του εναέριου πιάνου...

Κλεισμένοι, προσωρινά αποκλεισμένοι...
Και η θύελλα με τους τρομαχτικούς αέρηδες, φοβερίζει τους τολμηρούς που την αγνοούν.

Σας αγαπώ, το γνωρίζετε...

Φιλιά "κατεψηγμένα"
Υιώτα

18 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Κλεισμένοι, προσωρινά αποκλεισμένοι...
Υπομονή, Γιώτα μου, θα περάσει! Κουβερτούλα, σουπίτσες, αγκαλίτσες και φιλάκια!
Οι στιγμές που πέρασαν, πάντα θα έχουν μέσα τους στιγμές παρόντος και μέλλοντος, μην στενοχωριέσαι!
Κι εμείς σας αγαπάμε και σας σκεφτόμαστε, Υπομονή, έρχεται η άνοιξη!

pylaros είπε...

Με εντυπωσίασε το γραπτό σου(τα χέρια θα μείνουν δίχως δάχτυλα,)
Ξεχιόνισα σήμερα φορόντας γάντια δυο φορές, έριξα και αλάτι,

Αλλά όπως πάντα την καλησπέρα μου και τους χαιρετισμούς μου.
Και αύριο που οι δρόμοι είναι κλειστεί...
τέλος πάντων θα πρέπει να παίρνουμε One day at a time!!!
Regards
Gabriel

Αστοριανή είπε...

Φίλη Κυκλαμίνα!
έστω και οι ζεστές σκέψεις... ανακυκλώνουν τις θερμοκρασίες.
Αλλά η Άνοιξη;;;
Ναί! ο "μεγάλος" ερχομός... κι όταν σκέπτεσαι χιόνια, βροχές κι αέρηδες, άστα, η ψυχή πάει τρέχοντας να ηρεμήσει κρυφά καρδιοχτύπια...

Σε φιλούμε
και σας αγαπούμε, το ξέρεις.

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
ακόμα περιμένουμε
τον χιονο-σπρώχτη, το Χαβιέρ...
Θα περάσει κατά τις οκτώ, απόψε! Για να συμπληρώσει το μεροκάματο.

Βλέπεις, έχουμε και την Νο δύο έγνοια... μη χρειαστεί να τρέχουμε...
Φιλιά σε όλους,
Υιώτα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έχω βαρεθεί το χειμώνα πια! Είχα χρόνια να δω τόσο βαρύ κρύο και υγρασία φίλη μου.Είδα το χιονάνθρωπο σου και..έπαθα!!!!!!Καλημέρα όλη μέρα.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

να περνάς όμορφα αγαπημένη μου!

akrat είπε...

Καλησπερούδια πωπωπω και λέμε μετά εμείς ότι είχαμε τον βαρύτερο χειμώνα... μπρρρρρρρ εύχομαι να είναι όλα καλά

litsa t. είπε...

μπορει η ανοιξη να αργει να ερθει αλλα ας την εχουμε τουλαχιστον στην καρδια μας.ας μην μας παιρνει απο κατω και ας ειναι τοσο αντιξοες οι συνθηκες.να ειστε καλα.τα φιλια μου.

Frezia είπε...

Ακόμη σας συντροφεύει το χιόνι,κοιτάξτε θετικά το θέμα
όπως τον χιονάνθρωπο, την θαλπωρή του σπιτιού σας ευκαιρία
για περισσότερο διάβασμα και γενικά ασχολίες στο εσωτερικό
του σπιτιού,και περισσότερες ώρες με τους ανθρώπους της
οικογενείας σου.
Πόσο θα κρατήσει ο Μάρτης προχωρεί και σύντομα θα δώσει
τη θέση του,στον πραγματικά ανοιξιάτικο Απρίλη!
Ελπίζω κι εύχομαι να έχετε καλοκαιρία στην επέτειο
της εθνικής μας γιορτής να ντύσετε και ευζωνάκι τον
νεαρό της οικογένειας!
Πολλά φιλιά υγεία δημιουργία χαρά!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και το συνοδευτικό κείμενο!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αστέρι μου, μα τι κρύο σάς κάνει!!! Κουράγιο...

να χαίρεστε το φεγγάρι σας!!! Το αστέρι σας, με υγεία!!! Χρόνια του πολλά
Πολλές ευχές, για πιο ζεστές μέρες, με υγεία πάντα

φιλιά!!

Αστοριανή είπε...

!Καλημέρα όλη μέρα. Αχτίδα

Εύχομαι, καλή μου!
Παρόλο ότι έρχονται οι σταθεροί και μας ξεχιονίζουν( περίπου $40 δολλ'αρια την 'ωρα, 1 με 2 ώρες... δύο ή και τρεις άνδρες..., στό τέλος τους φτιάχνω και ελαφρια σούπα αυγολέμονο , καφέ και μπισκότα...)

Καταλαβαίνεις ότι ΔΕΝ είναι μόνο το κρύο και η υγρασία, ειδικά ε΄δω, στο Λονγ Άϊλαντ...
¨ομως, χαίρομαι που με θυμάσαι!
Το εκτιμώ,
και σας φιλώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κική μου,
πάντα να έχεις την ζεστή σου καρδιά,
μα... να την προσέχεις...

Φιλί,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΦΡΕΖΙΑ μου, πολυαγαπημένη!!!!!!!

Μας σκέπτεσαι με τόση αγάπη...
Τα ζεις, νομίζω με τα ανηψιάκια σου (αν και δεν θυμάμαι αν είναι ένα κι ένα, ή ...δυο Αμαλίες,

Αυτή την Κυριακή (που θα...βρέχει!!!) θα έχουμε την παρέλαση στην ΝΥ...

ΥΓ
Διάβασε, πιο πάνω και της ΑΧΤΙΔΑΣ την απάντηση...μου...

Σε φιλώ, κι Ευχαριστώ για το Ποίημα στο Φέϊς Μπουκ!!!
Πάντα με την αγάπη μου/μας,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα μου, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και το συνοδευτικό κείμενο!, μου γράφεις,
μα τα δικά σου υπερέχουν...

Σε ΝΥ-ασπάζομαι... Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!!!!
Πάντα Φίλη, κι αγαπημένη.
Τα είπαμε, επίμονο κορίτσι μου! Και χάρηκα τόσο για τις επιτυχίες σου στο Πανεπιστήμιο!

Πάγαινε και πιο πάνω να διαβάσεις λεπτομέρειες -ίσως άγνωστες...-
στης ΑΧΤΙΔΑΣ...

Σας φιλώ, Υιώτα

litsa t. είπε...

τι χρωμα τι ομορφια.και ειναι και το αγαπημενο μου.να ειστε ολοι καλα εσεις οι ποιητες.ομορφαινετε τη ζωη μας.πολλα φιλια.

Αστοριανή είπε...

Γεια σου αγαπητή μου Λίτσα!

χαίρομαι που σε βλέπω...

Σήμερα, θα δεις κι ε΄να θεατρικό μου...
εύχομαι να σου αρέσει.

Υιώτα