1 Μαρ 2017

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΑΡΤΗ!

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)

Καλό σας Μήνα! Καλή Σαρακοστή...

Είθε τα όνειρα να βγαίνουν αληθινά.

Η θάλασσα.
Ποτέ δεν φανερώνει τα μυστικά της.

Φαίνεται ήρεμη, τα γράφει στον άνεμο,
κι εκείνος, ανορθόγραφος, τα σκορπίζει
όπου τον σπρώξουν τα κύματα... 

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

Με την αόρατη σκάλα τους, ανεβαίνουν στον ουρανό
γράφουν ακαταλαβίστικα μηνύματα στα σύννεφα, την μια, τα φορτώνουν ανθισμένο θεσσαλικό βαμβάκι, 
την άλλη, αστείρευτες πηγές δακρύων 
των αιωρούμενων ψυχών...

που και που φανερώνουν ένα ελπιδοφόρο, πολύχρωμο τόξο 
για να μας μπερδέψουν περισσότερο...

Η θάλασσα, αυτή η μαγεύτρα,
η Μάνα θάλασσα...


(Φωτογραφία Υιώτας. 2016)
Κι εδώ: Χαριτωμένες στιγμές με τα πανέμορφα πανσεδάκια, πρόσωπα, μικρών, αθώων παιδιών που καλωσορίζουν την άνοιξη της ψυχής μας και διαλαλούν την ευφορία του νου μας...

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ
με Υγεία και Αγάπη
Υιώτα


24 σχόλια:

pylaros είπε...

Καλό σας μήνα,
"οπως βλεπεις μείναμε εμείς κι εμεις στο διάστημα λες και είμαστε οι μόνοι στο κυβερνητοχώρο!!1

χαιρετισμούς
Γαβριήλ

nikol είπε...

Καλό μήνα μακρινή μου φίλη !!!Τα χρώματα της θάλασσας και του ουρανού στις φωτοσυνθέσεις σου αποπνέουν την αισιοδοξία και την ελπίδα !!!
Να είσαι καλά φίλη μου με μια ζεστή αγκαλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Μια βιαστική καλημέρα πριν από την δουλειά. Γράφεις πάντα με την ψυχή μιας παιδούλας. Εύγε! Καλό μήνα και τα φιλιά μου..

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου!

ΑΡΚΕΙ να μένουν καθαρογραμμένα!

Τώρα, αν κάποια ξένη ...Δύναμη-κατάρα τα ...εξαφανίσει, ΩΡΑ ΚΑΛΗ!!!
Ούτε Καζαντζάκηδες είμαστε, ούτε Παπαδιαμάντηδες....

Απολαμβάνω το παρόν δείχνοντας ένα "αλφα δυναμικό μου... "

Σε φιλώ, χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νικολ μου,

ξανθή κυρία της δημιουργίας.... Σε χιλιοευχαριστώ!

Θα μιλήσουμε γρήγορα,
Υιθώτα

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου, Φίλε του νου και της καρδιάς...
" Γράφεις πάντα με την ψυχή μιας παιδούλας" μου λες

ναι,
όσο μεγαλώνουμε, τόσο παιδιά γινόμαστε...

Αχ! Φίλε μου.
Ας είμαστε όλοι καλά...

Φίλησέ μου την Μαριάννα σου,

Υιώτα.

ΥΓ.

Στα ΘΕΜΑΤΑ σου, στην σελίδα σου,

έχεις θαυμάσια κείμενα... Δεν άφησα εκεί "σχόλιο", νομίζω δεν το συνηθίζουν...

Σας φιλώ,
Υιώτα



Άρης Άλμπης είπε...

Της θάλασσας τα μυστικά στα κύματα ριγμένα
τ’ αρπάξανε οι άνεμοι, τα σήκωσαν ψηλά.
Σε βαμβακένια σύννεφα τα κράτησαν κρυμμένα.
Ποιος θα τα φέρει άραγε ξανά στα χαμηλά;

Μια αιωρούμενη ψυχή που σίγαση δεν έχει,
κρεμάει σκάλα αόρατη στης αύρας τη ροή,
πάνω στα σκαλοπάτια της σαν ακροβάτης τρέχει
και φέρνει απ’ τα σύννεφα του Μάρτη την πνοή.

Με δάκρυα την πότισε στη λάμψη μιας αχτίδας
και ήχησαν της Άνοιξης φωνές τραγουδιστές,
πανσέδων ξετυλίχτηκαν χαμόγελα ελπίδας
και στην Υόρκη άνθισαν συνθέσεις φωτεινές.

Καλή Άνοιξη, Υιώτα.
ΥΓ. Οι λέξεις και οι εικόνες τής ωραίας σου ανάρτησης μού έδωσαν αφορμή για μια έμμετρη διασκευή. Ελπίζω να μην ενοχλεί.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστοριανή μου, θυμήθηκες την θάλασσα...;;...

Υπέροχη θάλασσα, όμορφη ποίηση, με θαυμάσια την πρώτη σου φώτο... Τι ωραία τα κύματά σου....

Καλές δημιουργίες στον όμορφο Μάρτη, και καλόν μήνα νάχετε!! Με υγεία!!!!!

Πολλά χαιρετίσματα!!!! <3=καρδούλα...

BUTTERFLY είπε...

Καλο μηνα!!! Ανοιξη επιτελους!!!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Kαλό μήνα, με αγάπη και εκτίμηση...

litsa t. είπε...

καλο μηνα και απο εμενα.πολλα φιλια.

Frezia είπε...

Χαρούμενη ατμόσφαιρα σήμερα στο... σαλονάκι σου
με τα δικά σου δημοσιεύματα αλλά και των άλλων φίλων!
Οι συνθέσεις σου υπέροχες με τα μπλε κύματα και τα
πολύχρωμα πανσεδάκια!
Πάντα έτσι πολυχρωμία κι αισιοδοξία να μας διακατέχει!
Καλό ξημέρωμα Κυριακή!Σε φιλώ!

Κυκλαμίνα είπε...

Ξεκίνησα να κάνω κόπυ κάποιες λέξεις σου, μετά είπα άσε να ταξιδέψουν όλες οι ελπίδες, έτσι, όπως τις έχεις επιλέξει εσύ, με την ποιητικοψυχική σου ροή!
ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ, Γιώτα μου, σε σένα, στην μεγάλη αγαπημένη οικογένεια και σε όλους τους φίλους σου!
Υγ. Πολύ θα ήθελα η νέα άνοιξη που έρχεται, να φέρει την έκδοση ενός νέου αισιόδοξου βιβλίου σου!
Το γράφω για να τ' ακούσει ο Αέρας που συνδυαλέγεται με την θάλασσα, κι όλα τα βαμβακοσύννεφα του κόσμου!
Σίγουρα τ'άκουσες κι εσύ, κάνε τα "κουμάντα" σου!
Φιλιά πολλά, Βόλος.

Αστοριανή είπε...

...και νόμισα ότι τα... τρένα συναντήθηκαν!!!

Αλμπη μου,
το αγάπησα πιο πολύ!!!
Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

με θαυμάσια την πρώτη σου φώτο...


....
το έφτιαξα στην Βιρτζίνια... Κούκλα μου!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Πεταλουδίτσα μου,
ευχαριστώ.

¨ηρθα και στο σπιτικό σου... θα δεις....
Φιλί,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ευρυτανα μου!!!
Ευχαριστώ.

Θα επιστρέψω,
αν και στις ερωτήσεις σου... δεν έχω ιδέα, ποτέ δεν τα κατάφερα να ρθω...

Φιλί,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λίτσα μου,
Γεια σου.
Ευχές .

Ο Ντένης, είχε δυσκολίες με το κομπιούτερ του...

Φιλιά κι από μένα,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

πολυχρωμία κι αισιοδοξία να μας διακατέχει!
Καλό ξημέρωμα Κυριακή!Σε φιλώ!


Φρέζια μου, αγαπημένη,
μας έψησαν τούτες οι ημέρες από το κρύο
και μας ...ξυλοκόπησε άγρια ο άνεμος...

Να είστε καλά,

Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Σίγουρα τ'άκουσες κι εσύ, κάνε τα "κουμάντα" σου!


Κυκλάμινό μου, αγαπημενο...
εδώ οι "δικοί μου" δεν έκαναν μια μνεία

κι εσύ εύχεσαι να βγάλω κι άλλο;;;

Ασε που τα έξοδα του
χρειάζονται σε άλλη μεριά..............

Σας φιλούμε πάντα με αγάπη,
Υιώτα-Δημήτρης

Κυκλαμίνα είπε...

Βεβαίως, να βγάλεις κι άλλο! Βγάλε φωτοτυπίες Α4, δέσ'τες με σπάγκο και μοίρασέ τες σε Χ ανθρώπους! Κι αυτό βιβλίο το λένε! Έχω δει, τέτοια, πολλά, κι είναι και πολυδιαβασμένα!
Έχει ο Θεός, όλα θα πάνε ΚΑΛΑ!
Κι από δω, φιλιά, δώσε κι εσύ, κι ΑΓΑΝΤΑ!

Αστοριανή είπε...

...έχεις δίκιο, κυκλάμινό μου...

Για να δούμε, μετά από τον ερχομό του μωρού, ίσως.

Το είχα σκεφτεί κι εγώ.

Απλώς για να είναι καθαρογραμμένα. Με πιστεύεις, ότι νοιάζομαι περισσότερο για τις φωτο-συνθέσεις μου... μα είναι και τα μελάνια...
Χαίρομαι που με νοιάζεσαι. Φιλιά,
Υιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Σε πιστεύω! Ότι και να κάνεις εσύ, Τέχνη θα σκάσει! Κι είναι κι ακριβή, πανάθεμά τη! Ότι αγαπάς, Γιώτα μου, εσύ ξέρεις!
Με το Καλό να έρθει το μωρό, κι άμα βρεις χρόνο και μυαλά, μετά σφύρα μου!
Κλέφτικα, κατά προτίμηση!
Φιλιά και πάλι!

Αστοριανή είπε...

...κι όχι τίποτα άλλο,

με πήρε ένας ύπνος στην πολυθρόνα, κι είδα ότι...παζ'αρευα για νέο βιβλίο!!!!!!!!!!!!!!!

Κατερίνα μου, μάζεψε μια αγκαλιά μυγδαλολούλουδα ή και ροδακινιάς,,, βάλε τα σε ένα βάζο και πες αυτά είναι για μας, όλους μας/σας

Πάω στο ΑΓΑΝΤΑ..
Φιλιά
πολλά
Υιώτα
ΥΓ

Χάρηκα που ξεπήδησε λίγο χιουμορ σου...