12 Απρ 2017

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! κι ο καθένας με τον Σταυρό του...


Χρόνια Πολλά
σε όλους!
Μοιράζομαι την Αγάπη 
με ... δημιουργίες της Έμπνευσης και της καλής καρδιάς.
(Σταύρωση. Νύχτα αγωνίας, Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

κι από το  "ΑΝΕΜΟΣΠΑΡΤΟΙ", 1980:

... ένα τσούρμο αετοί διασκεδάζουν.
'Ισως συμποσιάζουν 
με τον Θεό....


(Σταύρωση. Εν μέσω τρόμου. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)


...Δέχτηκε την σφαίρα που έγραφε "Λύτρωση" κατάστηθα, κι έγυρε.
Νοτιάς δεν υπήρχε
φιλί στα ματόκλαδα κρυφά να αποθέσει..
Δεν πρόλαβε η ανάσα της
Αντίο
να στείλει... 

(Νύχτα της Σταύρωσης. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)

Σπείρε σωστά ιδανικά
να δρέψεις πλέρια δόξα.

Φίλες και Φίλοι μου,
με μερικές από τις "στιγμές " μου,
σας ευχόμαστε ό,τι το καλλίτερο.
Χαρά και Υγεία
Υιώτα


12 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Η ψυχούλα σου θάλλει και μοσχοβολά. Εγώ που την συνάντησα μέσα από τις συζητήσεις μας, ξέρω. Να μένεις πάντα ίδια.
Δεν χρειαζόμαστε εμείς τις δηλητηριώδεις ματαιοδοξίες.
Φιλιά και ευχές..

Frezia είπε...

Πράγματι "ο καθένας με το Σταυρό του"να είμαστε δυνατοί
να ξεπερνάμε τα όποια δύσκολα και να δεχόμαστε μόνο τα θετικά!
Καλό Πάσχα με υγεία, δημιουργία, χαρά σε όλη σου την οικογένεια!
Αγκαλίτσες και φιλάκια...

Αστοριανή είπε...

Στρατή μας,
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ

Φιλιά κι από μας!

Πάντα με την Αγάπη μας,

Υιώτα και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία, δημιουργία, χαρά σε όλη σου την οικογένεια!
Αγκαλίτσες και φιλάκια... Φρέζια


Τι γλυκές ευχές!!! Και σε σας,
αντεύχομαι,
αγαπημένη Φίλη.
'Ο,τι το καλλίτερο.

Με την Αγάπη μας,

Υιώτα-Δημήτρης

magda είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες αγαπημένη μου Υιώτα!
Σας στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για ένα ευτυχισμένο Πάσχα, με υγεία!
Πολλά φιλιά

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία και δύναμη στην ξενιτιά!

Αστοριανή είπε...

Μάγδα αγαπημένη,
με τους ήχους μιας νέας φωνούλας -'ηδη 20 ημερών,
σας στέλνω Ευχές κι Αγάπη.

Ήδη γνωρίζεις από παρόμοιες χαρές...

Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΜΟΥ,

Αντεύχομαι.
ΔΥΝΑΜΗ
για όλους, 'οπου και να είναι.

Φιλί,
Υιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Νόμιζα ότι είχα γράψει, εδώ! Ερχόμουν να δω, αν άλλαξες ανάρτηση και έφευγα!
Καταλαβαίνω γιατί αργείς. Δεν προλαβαίνεις!
Να σας ζήσει ο νεός εγγονός, Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, Καλά και Ευτυχισμένα!
Χαρές πάντα, Γιώτα μου, Πάντα!
Φιλιά σε όλους και μην αγχώνεσαι για μας, περιμένουμε!
Κατερίνα Παπ

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
Φίλη μας,
ευχαριστούμε για τις Ευχές. Χαρούμενοι αντευχόμαστε.

¨οσο για χρόνο διαθέσιμο... Καταλαβαίνεις...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, σε όλους σας,
Υιώτα

kerina poiimata είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!
ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ!
Καλοφωτισμένο και γερό!
Πάντα χαρές και πάντα μέσα μας ΑΝΆΣΤΑΣΗ!
Την εκτίμησή μου
Βαρβάρα

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ,
Βαρβάρα μου, και Καλό Μήνα!
Τα κυριότερα;

Αγάπη και Υγεία.
Ευχαριστώ!
Υιώτα