2 Μαΐ 2017

Ο ΜΑΗΣ της ΑΓΑΠΗΣ

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ
Φίλες και Φίλοι αγαπημένοι.
...κι αν αργώ, δεν σημαίνει ότι σας ξεχνώ.


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)

Τριαντα-δύο μέρες απόλυτης ευτυχίας και ...συνεχίζουμε...
 Αύριο, Τετάρτη, θα πάω πάλι να τσιμπο-φ...λήσω
το δελφινάκι μας... 
(Αν και η μαμά του είπε να μην πω το νέο "μυστικό" ανοιχτά, ώσπου να σαραντήσει... μα η τρελο-γιαγιά δεν μπορεί να περιμένει...) 

Του αγοράσαμε κι ένα πανέμορφο "ματάκι" για την κούνια του κι ...πάει λέγοντας...



(Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2015)
Αφιερωμένη σε όλους σας
για να ταξιδεύουμε τα όνειρα...


(φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2017)

Είθε να είστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
Κι ο ΜάΙος να σας χαρίζει ευτυχίες...
Πάντα με την Αγάπη μου,
Υιώτα

12 σχόλια:

Frezia είπε...

Είναι αυτό που κατάλαβα αν και μας το λες με υπονοούμενα?
Εύχομαι έτσι να είναι και όλα καλά να πηγαίνουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς την!
Καλόν Μάη, λουλουδάτον (βάλε ν, ν' ακούει!) χαρές, χαρές και Υγεία!
Σκόρδα και ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!
Χάρηκα πολύ που σε πέτυχα στον Μάη!
Φιλιά πολλά σε όλους, χαρούμενα κι ευτυχισμένα να περνάτε!
Κατερίνα - Βόλος

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο! Τρελό-γιαγιά να το χαίρεσαι! Ο Μάιος προέκυψε με όμορφα δώρα. Να καμαρώνεις και να είσαι χαμογελαστή.
Τις καλύτερες ευχές μας. Στράτος Μαριάννα..

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Ευχές και καλό μήνα!

Αστοριανή είπε...

Φρεζια μου!
όχι μονο ΕΙΝΑΙ... μα κι αυτός ήδη καταλαβαίνει φωνή, άγγιγμα, φροντίδα... κι απλώνει χεράκια λες και ζητάει την αγκαλιά...

..κι ο Δημήτρης, ..." μου μοιάζει, τί λες..."

Ευχαριστώ για την αγάπη, καλή μου.

Φιλιά και στα δικά σας,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φίλη "παλιά" και ξεχωριστή!

Κι αυτός, ολόϊδιος με τον πρώτο τους...

Ευχαριστούμε για τις ευχές και την αγάπη σας. Και στα δικά σας παιδιά ευτυχία.

Καλό Μήνα και πάλι,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μαριάννα
και Στρατή μας,
Γνωρίζω κι από τις δικές σας αγάπες με τα μωρουδέλια...

'Οταν πάει κάθε Παρασκευή με την μαμά του για κολύμπι ο "μεγάλος" ...

γιαγιά και παππούς
έχουν γιορτή...

Κι εκείνο, λες και το καταλαβαίνει... τα μάτια ορθάνοιχτα, τα χεράκια ανεμίζουν, και τα τοξοτά του χειλάκια γεμίζουν μπουρμπουλίθρες... οι πρώτοι ήχοι αγάπης...

Αυτές είναι οι τέλειες μικρές ευτυχίες, αγαπημένοι μου Φίλοι.
ΦΊΛΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟ-ΓΙΑΓΙΑ
ξέρει εκείνη από παρόμοιες τρελο-αγάπες...

Σας αγαπούμε, Φιλιά,
Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα μου,
αντευχόμαστε,
με όλες τις οικογενειακές χαρές να σας τυλίγουν.

Ευχαριστούμε,

Υιώτα

Άρης Άλμπης είπε...

Λουλούδια ο Μάης, φωτολουλούδια η γιαγιά.
Τυχερό το νέο μέλος τής ωραίας οικογένειας.
Πάντα χαρές!

Αστοριανή είπε...

'Αρη μου!
Ευχαριστώ. Μαζί μου και όλοι μας!

Είναι τόσο μεγάλη η χαρά μας...

Εύχομαι/ευχόμαστε
άλλες τόσες χαρές και σε σας
και σε όλους.


Κάποια στιγμή, θα τα πούμε πιο πολύ...
Φιλί
από την βροχο-παλαβή Νέα Υόρκη...

(Ευτυχώς, ποτίζονται τα "ψευτο-περβολικά")

Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστοριανή μου, τι ευχάριστα νέα!! Να σάς ζήσει, καλορίζικος...



Πάντα χαρές να σάς σκορπίζει και να γίνει λεβέντης σαν τον παππού του... !!!

φιλιά!!!

και καλόν μήνα....

Αστοριανή είπε...

.... και μου έγινες "ανώνυμη"...
μα εγ'ω σε ξέρω!!!

Φιλιά νυχτερινά κι αγάπη Υιώτα