1 Αυγ 2017

...ΑΣΠΡΑ ΠΑΝΙΑ... Η "ΑΡΓΩ'" της Αρχαίας Ελίκης...


{Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017. "Πλεούμενο της Αφροδίτης")

Η ΕΛΙΚΗ, αρχόντισσα της Αρχαίας Ελίκης, κοντά στην εκβολή του Σελινούντα, της Αιγιαλείας (Αίγιο), στην Αχαϊα, κάποτε είχε λατρευτικό τόπο για την θεά Αφροδίτη στον κόλπο -που τώρα είναι σκεπασμένος με πέτρες και χώματα που κύλησαν από τον Χελμό κ.λ.π. -.
Με τον καταστρεπτικό σεισμό του  373 π.Χ. (βλέπετε και το βιβλίο μου: "Ο καταποντισμός της Αρχαίας Ελίκης")
ο θρύλος είναι ζωηρός στον αρχαιολογικό κόσμο -μερικοί έχουν γράψει ότι μπορεί να είναι και η Ατλαντίδα...
 μα ζωηρότερος στη καρδιά μου. 

 "Γεννήθηκα στην οροφή της Αρχαίας Ελίκης" ... έχω γράψει σε ένα από τα τελευταία βιβλία μου...  
Εκτός από τις ιστορικές-ποιητικές εργασίες μου, 
οι φωτο-συνθέσεις μου έχουν αρκετό υλικό με φανταστικές εικόνες από τον "κήπο" της Ελίκειας θεάς Αφροδίτης... Κατά το δυνατόν, φυσικά, τις ώρες της έμπνευσης και της... δημιουργικής μοναξιάς, εδώ στη "μακρονήσσο" της Νέας Υόρκης.

Με το ιντερνετικό "πέρα-δώθε", η Φίλη Κατερίνα, από το Βόλο, με την δική τους αρχαία "Αργώ", 
είχε την ευγενική ιδέα να δημοσιεύσουν στην τοπική εφημερίδα τους "ΘΕΣΣΑΛΙΑ" 
ένα ποίημά μου για την "ΑΡΓΩ" , πέρυσι, κι από τότε 
έχω ασχοληθεί  περισσότερο με τη "δική μας Αφροδίτη"(της Αρχαίας Ελίκης )... 
όπου σας έχω παρουσιάσει κατά καιρούς φωτο-συνθέσεις μου.  
Στην προηγούμενη ανάρτηση, 
σας είχα το κόκκινο καράβι...

κι η Κατερίνα μας, μου έγραψε:
"  ...Αγαπημένη Γιώτα, ...
Άσπρα τα θέλω τα πανιά στα καράβια σου, όχι κόκκινα!
Κανόν'σι!
Φιλιά, τα λέμε! 
Ανάρτηση από τον/τη Κυκλαμίνα στο ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ τη Πέμπτη, Ιουλίου 27, 2017 3:02:00 π.μ." .........

Να της χαλάσω το χατήρι;;;!!! 
Εδώ είμαι, 
με άσπρα πανιά,
από τη σειρά: ...
"Από την υπόγεια αγκαλιά 
της Ελίκειας θεάς Αφροδίτης"


(2017: Το καράβι της φαντασίας μου, αραγμένο στον ανθόκηπό της θεάς...")

(2017: Η επίσκεψη της γοργόνας...)


(2017. Οι πέρλες της θεάς Αφροδίτης)


(2017: Κογχύλια της Ελίκειας θεάς Αφροδίτης)


(2017: Η καρδιά της Ελίκειας θεράς Αφροδίτης)

Μπορεί 
να είναι καλοκαίρι για σας, Φίλες και Φίλοι μου.
Μα κι εγώ, ταξιδεύω μαζί σας, με τον δικό μου φυσικά, τρόπο.
Στα κύματα, με την ατίθαση χαίτη των αλόγων και τη θαλασσινή αγκαλιά, διάσπαρτη με αφρούς και ψιθυρίσματα,   σκαμπανεβάζω τη σκέψη και τους χτύπους της δικής μου καρδιάς.

(...ας όψεται για τούτη την ανάρτηση η Κατερίνα! 

Σας φιλώ,
"θαλασσο-μαγεμένη,
Υιώτα


25 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Όλη η καρδιά σου φωταγωγημένη σαν ένα πλοίο που λάμνει κατά την πατρίδα: όχι αυτήν την ορατή, την στέρεα, την οικουμενική- αλλά αυτήν την Ιδεατή που μόνο οι ποιητές αναγνωρίζουν.
Γράφεις όπως να λάμπεις.
Σε φιλώ..


Κυκλαμίνα είπε...

Τώρα... μ' έστειλες, φιλενάδα!
Τί να πω;
Δεν υπάρχουν λόγια!
Χασομεράς με "κάτι" Κατερίνες, μα χαλάλι, (πες), αφού γίνομαι αφορμή για πολύ αισιόδοξες και ανώτερες δημιουργίες!
Σκόρδα, αγαπημένη!
Ούριοι άνεμοι στα άσπρα πανιά σου, forever!
Κατασυγκινημένη!
Σ' ευχαριστώ για τον κόπο, ν' αλλάξεις πανιά!!!
Δεν τρώει και χρώμα!
Ξυπνήσαμε την Αργώ, ενώσαμε τις Πατρίδες μας, δεν φοβάμαι τίποτα!
Να είσαι γερή, να "ΓΡΑΦΕΙΣ", να συνθέτεις, να δημιουργείς, να ξεχωρίζεις, να μας μαθαίνεις, να μας θυμίζεις, να μας αγαπάς!
Φιλιά, φίλα, τα γνωστά, ξέρεις!
Φεύγοντας, κλέβω μόνο τα κάτασπρα πανιά σου, για να φωτίσουν τα σκοτάδια της εδώ νύχτας μας!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Α πραγματι θαυμασια αστοριανη μου
Τι υπεροχες φωτο
Η γαλαζια με τρελλανε

Η Κατερινα ειναι θησαυρος......

Καλον μηνα

Πολλες επιτυχιες
Με υγεια

Κυκλαμίνα είπε...

"Χαζεύω" ξανά και ξανά, αμίλητη... τις εμπνεύσεις σου, Γιώτα!

Όλες "τρελαίνουν", Λαμπρινή! Απ' όλες τις απόψεις. Απ' την καλπάζουσα φαντασία, ως την τελευταία λεπτομέρεια.

Να είστε ΚΑΛΑ και οι δυο σας!

Οι θησαυροί είναι παντού γύρω μας, άσχετα αν εμείς τους ψάχνουμε μακρύτερα...
Φιλιά σας και ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

Άρης Άλμπης είπε...

Με καραβάκια μαγικά, φωτοζωγραφισμένα,
ευήνια λευκά πανιά, με πέρλες στολισμένα,
κινώ ταξίδι μακρινό, σκεπή μου η Αφροδίτη,
διασχίζω τον Ατλαντικό, τραβώ για την Ελίκη.
Με τους ψιθύρους των αφρών κρυφομιλούν οι σκέψεις,
αναθαρρεύει η ψυχή μ’ Ελίκειες εμπνεύσεις.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

"Στα κύματα, με την ατίθαση χαίτη των αλόγων και τη θαλασσινή αγκαλιά, διάσπαρτη με αφρούς και ψιθυρίσματα, σκαμπανεβάζω τη σκέψη και τους χτύπους της δικής μου καρδιάς."

===========

!!!!!!!!!!!!!!!!

kerina poiimata είπε...

Υπέροχο!

Αστοριανή είπε...

αυτήν την Ιδεατή που μόνο οι ποιητές αναγνωρίζουν. ΣΠ


...αυτή η Ιδεατή Πατρίδα!!!
Φιλί "μισο-καλοκαιριάτικο.."

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

γίνομαι αφορμή για πολύ αισιόδοξες και ανώτερες δημιουργίες!
Σκόρδα, αγαπημένη! ...Κατ.


Υπερ-Ευχαριστώ~

και το μάτιασμα,
ΔΕΝ το πιστεύω, αλλιώς "χάθηκα"...
Φιλιά σε όλους σας
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Η Κατερινα ειναι θησαυρος......
Λ.

κι εσύ, και η Κατερίνα, Φίλες μου ξεχωριστές.
Χαίρομαι που σας αρέσει ό,τι καταφέρνω!

Αυτή είναι η ..."παλαβή" -κατά τον άνδρα μου- χαρά μου...
Καλές διακοπές, όσες ακόμη μένουν.

Φιλί,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Οι θησαυροί είναι παντού γύρω μας, άσχετα αν εμείς τους ψάχνουμε μακρύτερα... Κατ.


...ανάγκα και οι ...θεοί πείθονται!!!
μερικές φορές... κι εγώ δεν με ...πιστεύω!

Πήγα σ'ημερα και στο ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ>>> !!! !!!

Σε γλυκο-ασπάζομαι...
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Με τους ψιθύρους των αφρών κρυφομιλούν οι σκέψεις,
αναθαρρεύει η ψυχή μ’ Ελίκειες εμπνεύσεις. Α.Α.

...πόσες φορές πνίγηκαν
σκέψεις κι αναμνήσεις...

Άρη μου, εκλεπτισμένη παραδοσιακή πηγή,

Είναι φορές που και στο δικό σου "μπλογκ" απορροφάς τη σκέψη μου, για το θέμα μα
και για την εκτέλεση... !!!
Πόσα "ευχαριστώ" να σου γράψω;

Φιλιά στην αγαπημένη σου σύντροφο,

Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Ευρυτάνα, Φίλε Λάτρη της ιδιαίτερης "καρδιάς" της πατρίδας,

σε ευχαριστώ!!!

Να περνάτε όμορφα, και να γυρίσετε ανανεωμένοι.

Φιλιά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κέρινα Ποιήματα είπε...
Υπέροχο!

...
μόλις επέστρεψα από τη γειτονιά σου,
είπα να αντιγράψω ένα-δυό, να τα βάλω εδώ, ... μα δεν με άφησε!

Επιστρέφω την ευχάριστη σκέψη σου με ευχαρίστηση.

Υιώτα

Mia είπε...

Υιώτα μου, οι δημιουργίες σου είναι όπως πάντα υπέροχες!!! Σε φιλώ, φίλη μου.

Κυκλαμίνα είπε...

Γιώτα μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ! Και στον μικρό, αν τον γιορτάζετε τώρα!
Να είστε γεροί και ευτυχισμένοι, όλοι σας!
Φιλιά πολλά!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Εγκάρδιες ευχές.
Υγεία, έμπνευση, δημιουργικότητα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Γιωτα!!!!!!! Παναγιωτα μου

Χρονια πολλα!!!!!!

Με υγεια

♡♥♡♥♡♡♡

Κυκλαμίνα είπε...

Γιώτα, ζεις; Δώσε ένα σημάδι, ντε! Ελπίζω κι εύχομαι, όλα να βαίνουν καλώς και να μην μας προλαβαίνεις απ' τα παιχνίδια με τα εγγόνια!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Για να μην ανησυχούν οι φίλοι της Γιώτας:

Χάλασε ο υπολογιστής της και δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας.
Υπομονή, προσεχώς!
Είναι ΚΑΛΑ! Πάντα ΚΑΛΑ και Χαρούμενη!
Έχει αγκαλιά όλη την μεγάλη οικογένεια!
Καλά έκανε και χάλασε ο υπολογιστής!
Θα την χασομερούσαμε!
Φιλιά σε όλους σας, εδώ!
Να είστε γεροί και χαρούμενοι, κι εσείς και όλος ο κόσμος!

Frezia είπε...

Χρόνια πολλά Γιώτα αγαπημένη,πάντα δημιουργική και χαρούμενη,
καλή πρόοδο στον συνονόματο εγγονό σου!Είσαι πάντα στη θύμηση μου!

Κυκλαμίνα είπε...

ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΩΤΑΣ:
Επειδή με τον υπολογιστή της θα αργήσει να βρει άκρη, σας μεταφέρω τους χαιρετισμούς της και την αγάπη της και μας εύχεται "ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ"!
Είναι καλά, το αυτό επιθυμεί και για μας!

Υγ. Κι από μένα ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!
Να είστε όλοι σας γεροί και ευτυχισμένοι!

Αστοριανή είπε...

Αυτό είναι Τεστ...

Αστοριανή είπε...

This sweet lady-agent FINALLY has the beautiful name; Tramandra
and when and if I meet her
she is going to get the sweetest hug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THANK YOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

επιτέλους Αστοριανή μου... επιτέλους... φιλιά χάρηκα που βρέθηκε λυση...