23 Ιουλ 2017


(Φωτοσύνθεση Υιώτας. Ιούλιος 2017)


ΑΛΚΥΟΝΙΔΑ ΑΣΩΜΑΤΗ

Απέραντοι οι δρόμοι του νερού.

Ρυάκια, ποταμοί, κόλποι, θάλασσες, ωκεανοί…

Ρόδο ερυθρόλευκο η καρδιά. Ζηλεύει. Ταλανίζεται.

 Λυγαριά πρωτάνθιστη στο κατώφλι, θάμπος και

 δάκρυ στα μάτια. Ταξίδι νοερό σε γη αγαπημένη, σε παραλία λατρευτή.

Ασύνορο το όραμα.

Η Τύχη; 

Αράχνη κεντήστρα στον αφρό θάλασσας γήτισσας.

Ο βυθός, κόσμος ανεξερεύνητος. Απύθμενος.


Δεμένη ψηλά, στο κατάρτι, αλκυονίδα ασώματη,

ανεμίζω το όνειρο καταπραϋνοντας τους ανέμους. 

Τροχός, σε αρχέγονη άμαξα,

πού να σταθμεύσεις για την αέναη σπορά.

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. Ωκεάνιοι παλμοί. 2017)

Η Γη, αχόρταγη, για νερό, ιδρώτα, αίμα.


Οι βράχοι, οδόντες διάσπαρτοι άσκοπα, γυμνοί 

στο φως, σκεπασμένοι με μανδύα πράσινο, 
συχνά κρύβουν εντός ύλη πολύτιμη.

Κι ενώ η θάλασσα ανεβαίνει αθόρυβα, 

σκαρφαλώνοντας στο ρεύμα ενάντια,

τα δάκρυα του κόσμου 

βρύσες κρυφές, αστείρευτες, 

ιχνηλατούν δρόμους υδάτινους 
πριν επιστρέψουν στη μάνα-θάλασσα.


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. Ανθισμένη λυγαριά και Ρόδα. Ιούλιος 2017)

Α! Μικρή αλκυονίδα, το μέλλον σου άδηλο. 

Από το ψηλό κατάρτι σου, 

άθελα παρακολουθείς θανατερή ανακύκλωση.

Το όραμα που λάμπει, θαμπώνει το όνειρο στο

βαθύ γαλάζιο των ανθών της λυγαριάς. 

Μειώνει την απεραντοσύνη του ουρανού.


Δειλιάζει στους ανυπόταχτους 

ωκεάνιους παλμούς.


Ανώφελη και η νεανική προσπάθεια 

να πλησιάσεις τον Ήλιο!

******************************************************************************

Με το πορφυρό καράβι μου,

σας χαιρετώ

Φίλες και Φίλοι μου. 

Ας είστε όλοι καλο-τάξιδοι...

Υιώτα




12 σχόλια:

Mia είπε...

Υιώτα μου, είσαι εκπληκτική καλλιτέχνης. Τόσο οι φωτοσυνθέσεις σου όσο και ο τρόπος που εκφράζεται με συνεπαίρνουν! Σε φιλώ, φίλη μου.

Frezia είπε...

Νοερά ταξιδεύω με το καραβάκι σου
και τα βλέπω όλα ρόδινα,
μέσα από τα κόκκινα πανιά του!
Το ίδιο εύχομαι και σε σένα
όλα αισιόδοξα να είναι στη ζωή
και στο περιβάλλον σου!
Πολλά φιλιά δροσερά...

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ, ΜΙΑ

Άνετα ανταποδίδω τα ζεστά σου λόγια...

Είναι το βάθος των ματιών και του νου.

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φρέζια μου
μοσχομυριστή!

Ξερω, μαζί συνταξιδεύουμε...

Αυτές είναι οι γοητευτικές ανταρσίες της έμπνευσης.

σας αγαπώ,

Γιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Αγαπημένη Γιώτα, γύρισα, αλλά έχω βλάβη ίντερνετ που ΘΑ διορθωθεί, προσεχώς! Ως τότε, Υπομονή εγώ κι εσύ αισιοδοξία, πλιζ!
Άσπρα τα θέλω τα πανιά στα καράβια σου, όχι κόκκινα!
Κανόν'σι!
Φιλιά, τα λέμε!

Αστοριανή είπε...

... o.k. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

WE love you, all.

Yiwta

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ξανά ένα παρόν. Το ίντερνετ μπορεί να πηγαινοέρχεται, μα δεν πιάνω κι εγώ εύκολα καρέκλα για να το πετύχω!
Να είστε γεροί και να περνάτε ΚΑΛΑ, Γιώτα μου!
Ευτυχώς τα γραπτά μένουν και θα τα ξαναβρώ σε πιο χαλαρές μου στιγμές!
Φιλάκια σας!

Αστοριανή είπε...

Thank you, my sweet friend!
Love,
Yiwta

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Τι ομορφα που γραφεις αγαπητη
Ελπιζω να βαλω κατι στο μπογκ! Ειναι ολα αψογα

Αυτο το κοκκινο... καραβι πολυ ωραιο
Μα πως τα καταφερνεις με τις φωτο!
Μπραβο

Καλον μηνα ναχουμε...
Καλες διακοπες...(συνεχιζονται οι δικες μου...)

Φιλια και χαιρετισματα πολλα

♡♥♡♥♥♥♥♥

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Υπέροχοι στίχοι, καλοτάξιδοι και νοσταλγικοί.
Την αγάπη μας, καλό καλοκαίρι...

Αστοριανή είπε...

Αυτο το κοκκινο... καραβι πολυ ωραιο
Μα πως τα καταφερνεις με τις φωτο!
Μπραβο Παρ.

Παρασκευούλα μου! Λαμπρίτσα μου,

ΑΥΤΟ ειναι το...μυστικό της "μοναξιάς"...
Σ΄αγαπώ
και το ξέρεις,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΜΟΥ,
χαρά μου μεγάλη που μου έδωσες λίγο χρόνο από τις καλοκαιρινές σου στιγμές., και ξέρεις πόσο το εκτιμώ!

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ σου

στο ομώνυμο χώρο σου, αφάνταστα επαγγελματικές! Υπέροχες!!!

Καλά να περνάς
Υιώτα