18 Απρ 2018

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ...

(Σπασμένη ζωή. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2001)


ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ...

Πως σε ταλαιπωρώ, καρδιά
με τα απαράδεκτα, τα ακατανόητα,
τα ασυμβίβαστα!


Στα μάτια, ομίχλη. 
Το φως, δραπέτευσε. 
Οι ακτίνες
αδύναμες, ελάχιστες.
Ο νους, μεθυσμένος ...

Το αίμα, έχασε της φωτιάς το χρώμα.
Ο βυθός πέτρωσε.
Η θάλασσα, πάγωσε τα ταξιδιάρικα δελφίνια... κι οι αλκυονίδες, μίσεψαν.

Σιωπή στα χείλη. Θανατερή.

Πολύ το δόσιμο.
Πόσο σε φθείρω!

Καρδιά μου, πώς έλειωσες; 
Πώς ανασαίνεις;


Αν με δικάσουν της ζωής
οι ειδήμονες πως δεν περίσσεψε
θέση για τίποτα...


Πως να τους έλεγα
πως δεν εχώραγες
άλλη συμπόνια; ...

Απ' την ποιητική συλλογή :

"ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ"



(Βυθός. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)



Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

12 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Πού σε πονεί και πού σε σφάζει...
Παρούσα.
Καληνύχτα.
Κράτα, καρδιά! Κι άλλο. Μπορείς!

Άρης Άλμπης είπε...

Να με δικάσουν οι ειδήμονες
πως δεν περίσσεψε μια θέση,
των στίχων όμως επαΐοντες
γνωρίζουνε καλά την πλεύση.

Τη γενναιότητα στο δόσιμο
και της καρδιάς τ’ αλόγιστο το λιώσιμο
για νά ’χει η συμπόνια χώρο,
ατίμητο αγάπης δώρο.

Αναπλάθοντας τον πλούτο των στίχων σου, αγαπητή μου Υιώτα.

Mia είπε...

Αγαπώ το ποίημά σου, Υιώτα μου, αλλά οι φωτοσυνθέσεις σου με γοητεύουν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Αστοριανή είπε...

Κράτα, καρδιά! Κι άλλο. Μπορείς! K. P.

Κατερίνα μου,


Μπορει;

αλλά...

Αστοριανή είπε...

Τη γενναιότητα στο δόσιμο
και της καρδιάς τ’ αλόγιστο το λιώσιμο Α, Α,

'''ΑΡΗ μου

χαίρομαι
που μας δένει το συναίσθημα

διοτι παντα υπάρχει η ξεχωριστή γωνιά στην καρδιά μας...

Φιλί και στην πάντα δραστήρια σύζυγο.

Αστοριανή είπε...

αλλά οι φωτοσυνθέσεις σου με γοητεύουν... ΜΙΑ

.. εδώ "συγγενεύουμε"
Αγαπητή μου
Φίλη

Frezia είπε...

Ομορφες συνθέσεις εικόνων αλλά και ποιημάτων.
Φιλιά από την καλοκαιρινή Πατρίδα!

Αστοριανή είπε...

Γεια σου ομορφια μου.

εδώ,

τώρα φτιαχνουμε τον κήπο, έβαλα έξι τριανταφυλλιές γιατί ο πάγος τις ...έψησε!!!!!!!... Αύριο περιμένουμε άγρια βροχή.. να τα ποτίσει

ΦΡΕΖΙΑ μου,
σε φιλώ

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Πάντα με ουσία και ευαισθησία οι στίχοι σου.
Πολλά φιλιά.

Αστοριανή είπε...

ΚΑΛΟ ΜΑΗ !
Ευρυτανα μου!

Ευχές πρωτο-μηνιάτικες
σε ΟΛΟΥΣ.

Ανταποδίδω εναγκαλισμούς...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστοριανή μου, πολύ ωραίο... ποιήτριά μου εσύ...

όμορφη κι η σύνθεση στην αρχή... λίγο λυπητερή... αλλά... ωραία!!!

χαιρετίσματα... καλόν μήνα, με υγεία!!!!!!!!!!!!!!!!

Φ Ι Λ Ι Α !!!!!!!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

...΄Ελα, Λαμπρίτσα μου,
ευχαριστώ!
...χαθήκαμε για λίγο, πολλές οι υποχρεώσεις... Ευχές και φιλιά στη Μαμά σου.