31 Μαρ 2018

Κ Α Λ Ο Ν Α Π Ρ Ι Λ Η !!! ΜΕ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ


(Σταύρωση. Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)
Καλό Μήνα να έχουμε!
και
 ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Αν και μας λένε ότι θα έχουμε χιονιά..., Φίλες και Φίλοι μου,
ο Απρίλης
θα χαμογελάσει επί τέλους.

(Φορσύθια με καρδιά καμέλιας. Φωτο-σύνθεση Υιώτας.2017.)

Σας στέλνω ευχές κι αγάπη, 
με μερικές μου δημιουργίες, 
-συνήθως κατά τις ώρες που η νύχτα κυριαρχεί...

(Μωρές Παρθένες. Φωτοσύνθεση Υιώτας. 2017)


(Νύχτα πριν την Ανάσταση. Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2017)


(Αναστάσιμα κεριά. Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2017)

και ένα από τα αγαπημένα μου:

(Πλεούμενο για τα όνειρα. Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2018)

ΥΓΕΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ, ΕΥΧΕΣ ΚΙ ΑΓΑΠΗ 
σε όλους

Υιώτα

20 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ! ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ!
Φιλιά πολλά, τα ξαναλέμε!
Χάρηκα που σε είδα. Χαμογελάω με τις παρθένες σου...!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Με πολλούς τρόπους ποιήτρια!
Καλό Πάσχα!

Mia είπε...

Αγαπώ τις φωτοσυνθέσεις σου, Υιώτα μου. Καλό Πάσχα, φίλη μου.

Άρης Άλμπης είπε...

Φωτοαπρίλης αναστάσιμος, ελπιδοφόρος.
Και με πλεούμενα για ονειρικές διαδρομές!
Εύχομαι όμορφα όνειρα, Υιώτα, σαν τα ωραία έργα σου.

Frezia είπε...

Πολυτάλαντη φίλη πάντα μας εκπλήττεις με ποιήματα του λόγου
και τις εικόνας,υπέροχες οι συνθέσεις σου ειδικά εκείνη με
τις μωρές παρθένες,ποιητικές οι δημιουργίες σου πράγματι!
Ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας...
Εύχομαι χαρούμενο δημιουργικό Πάσχα,με υγεία σε όλη σου
την οικογένεια,σε φιλώ...

Αστοριανή είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,Κατερίνα,

Αγαπημένη μου.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον γιο σας, Πάντα με υγεία!

Χαιρετισμους.

Αστοριανή είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, Στρατή μου.

Σας φιλώ

Αστοριανή είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,

ΜΙΑ μου

ΠΑΝΤΑ με υγεία κι έμνευση

Αστοριανή είπε...

ονειρικές διαδρομές! Αρης

ΕΥΧΕΣ, ΥΓΕΙΑ
και ΑΓΑΠΗ,

Άρη μου, Φιλια και στην σύζυγο σου

Αστοριανή είπε...

εκείνη με
τις μωρές παρθένες, ΦΡΕΖΙΑ

... ούτε που περίμενα ότι θα τις ...πετύχω...

Φίλη μου ξεχωριστή!

Ευχές σε ΟΛΟΥΣ σας,

Χριστός Ανέστη

Κυκλαμίνα είπε...

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ, Γιώτα μου!
Ευχαριστώ για τις ευχές, να είστε ΚΑΛΑ!
Στις μωρές φαίνεται κι ένας καλόγερος! ΚΑΛΟ!
Φιλιά και θερμές ευχές σε όλους σας, για Υγεία, Αγάπη, Ειρήνη, Έμπνευση, Δημιουργία, Ζωή!

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

Ημερες της καρδιας.

Χρόνια πολλά και σε όλους που εορτάζουν, πάντα με υγεία.

όσο για τον ...καλόγερο!!! ας έχουμε την ευλογία του...

ΣΑΣ φιλούμε.

Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χριστός Ανέστη, νάστε όλοι καλά.. με υγεία... να χαίρεστε παιδιά και εγγόνια...

μα τι ωραία πράγματα φτιάχνεις, με τις φώτο... αγαπητή!!! αυτό με τις μωρές παρθένες... πολύ ενδιαφέρον, μα και οι σταυροί... μπράβο...

καλόν μήνα

φιλιά!!!

καληνύχτα... τα λέμε...

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ,

ΛΑΜΠΡΊΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!

Γυρίσατε από το πανέμορφο Ναύπλιο...

Και του χρόνου, καλή μου.
Ευχες και φιλιά,

Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ πολύ
Κι εσύ τα καλύτερα

Γυρίσαμε... Δουλειά... τώρα...

Φιλιά
Χριστός Ανέστη

magda είπε...

Χριστός Ανέστη, αγαπημένοι φίλοι!
Επέστρεψα τώρα κι εγώ, όπως η Λαμπρινούλα μας, και καμάρωσα τις εντυπωσιακές δημιουργίες σου!
Σας στέλνω την αγάπη και τα φιλιά μου!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Tην αγάπη μας με πολλές ευχές για σένα και την οικογένειά σου.
Χρόνια καλά και με καλή διάθεση!

Αστοριανή είπε...

Αντεύχομαι

από τα βάθη της καρδιάς μου,
Φίλε Ευρυτάνα!

...κι είχαν μια επιτυχημένη βραδιά, στην Αστόρια οι συμπατριώτες σου... μα οι αποστάσεις και ο άσχημος καιρός... δεν διευκολύνουν...

Ευχές, και με υγεία!

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,
Καλή επιστροφή!

Ευχαριστώ θερμά.

Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Φίλτατη Μάγδα,

ΕΥΧΕΣ ΚΙ ΑΓΑΠΗ!

Να έχετε πάντα ζεστή καρδιά και μέλι-λόγια
για μας, που μας λείπετε...

"οπως αλωνίσεις την όμορφη γη... νιώθω να είμαι δίπλα σου, και μαζί σου συζητώ..."

Πάντα με την αγάπη μας,

Υιώτα-Δημήτρης