23 Μαΐ 2018

...με ένα μικρό απόσπασμα ..



(Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 05-2018)


   Ένα μικρό μέρος-"απόσπασμα-απόσταγμα ώρας πικρόγλυκης" 
από την ανέκδοτη δική μου  "ΕΛΕΓΕΙΑ του ΣΕΛΙΝΟΫΝΤΑ"... 

... ας όψεται στο μπλογκ¨ ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ: με την δική του:      νοιξη!"

Τι άνοιξη κι αυτή, τονωμένη

σαν μύθος που μόλις αποστηθίσαμε, γυρνά
την έκπληξη στο φως Κι εσύ που ελαβώθης από τα αρώματα, περιφέρεσαι μες την γαλήνη του πρωινού, εκστασιασμένη από αυτό που χάνεται σ’ αυτόν τον κόσμο 
και σε άλλον κόσμο θα βρεθεί.. [Image]

Blogger Ο/Η Αστοριανή είπε
.

"με ένα μικρό απόσπασμα ...από την 



(Φωτο-σύνθεση Υιώτας", 05-2018)


 από την ανέκδοτη συλλογή της
"Ελεγεία του Σελινούντα"

... ΤΗΝ ΚΙΤΡΙΝΗ μαργαρίτα σου, σου  στέλνω αδελφέ μου,
εδώ δεν φυτρώνει, 
ίσως λόγω ευαισθησίας εποχών... 
-Η πονεμένη καμπύλη του ώμου σου, που ράγισε,
μου έμεινε  -σφυρηλατημένη εικόνα, που θα αργήσει να θρέψει,  
-και δες που πίστευα
απάνεμο λιμάνι της κυρά-Ποίησης
θα μου ήταν... 
Με προσπάθεια, να ζεις με τον πόνο. 
Μη σταματάς!
Στην απέναντι όχθη, κι εγώ,
δημιουργώ από συνήθεια
κατευνάζοντας τις λέξεις που σαν μαινάδες με κυνηγούν...
Η νύχτα; γεμάτη σιωπές, όνειρα πολλάκις εφιαλτικά, θρέφει άγχος.
Κουράστηκα.

Τα πλοιάριά μου... δεν αντέχουν στο ωκεάνιο τόλμημα...

κι η μάνα-πατρίδα ξεθωριάζει.
Από συνήθεια τελειώνω πάντα με την Αγάπη...

Συγχώρα με.
 
19/5/18 07:50
 Διαγραφή
πράγματι παγκόσμια συνταρακτικά γεγονότα μας έχουν σαστίσει...  
Πού πάμε;;; Κοιτώ τα παιδικά μάτια
και τα δικά μου θολώνουν...

Εύχομαι να είστε όλοι καλά,
Υιώτα

Εύχομαι ΔΥΝΑΜΗ, κατανόηση και υπομονή...

14 σχόλια:

Frezia είπε...

Καλησπέρα Γιώτα,ανοίγει η καρδιά μου βλέποντας
τις υπέροχες συνθέσεις σου εικόνες και ποιήματα,
να είσαι καλά να δημιουργείς για να νιώθουμε πάντα
την αγαλλίαση αυτή όταν αντικρίζουμε τα έργα σου.
Πολλά φιλιά,και καλημέρα εκεί.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ολάνθιστη η ανάρτησή σου σήμερα
και τι απόσπασπα του κου Παρέλη, εξαιρετικό

καλημέρα μας

Αστοριανή είπε...

Φρεζια μου αγαπημένη
Πάντα ξεχωριστή όπως οι λουλουδένιες φρέζιες που μαζί αγαπούμε.

Χαίρομαι που αγγίζω την καρδιά σου.
Σας φιλώ
Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Κική μου,

πάντα νιώθω σαν αδελφή με τον Παρέλη. ¨Οταν διαβάζω ποίησή του (κι έχω-δώρο όλα τα βιβλία του!!!}
αφήνω να περάσει αρκετή ώρα για να βρω το δικό μου ρυθμό...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη

Αστοριανή είπε...

Στρατής Παρέλης
10 hrs ·
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες για τις ευχές σας για τα γενέθλια μου. Έχω πρόβλημα με το δίκτυο και ένα μεγάλο πρόβλημα με το χέρι μου που δεν μου επιτρέπει να σας απαντήσω στον καθέναν ξεχωριστά. Να είσαστε καλα και να έχετε υγεία!
Image may contain: flower and plant


αντιγραφο

ΑΠΌ ΤΟ face book 05-25-18

be well soon >>>...........>>>>>>

Υ.Γ. το ΡΌΔΟ ΣΟΥ ΔΙΠΛΌ ΦΙΛΊ...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

μην δακρύζεις ποίητρια... περιμένουμε απ' τους ποιητές να μάς αλλάξουν αυτόν τον κόσμο...

όμορφες οι συνθέσεις σου... όπως πάντα... κι ευφάνταστες!!!

καληνύχτα, ομορφη, καλές επιτυχίες και στον Στρατή και σε σένα...

φιλιά

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κι είπε η Γιώτα:

Πού πάμε;;; Κοιτώ τα παιδικά μάτια
και τα δικά μου θολώνουν...

Εύχομαι να είστε όλοι καλά,
Υιώτα

Εύχομαι ΔΥΝΑΜΗ, κατανόηση και υπομονή...


Κι εγώ, έκανα πως δεν το είδα, μέρες, τώρα.

...
Κι έφυγα.
Και ξαναφεύγω, γιατί δεν έχω απαντήσεις.

Υπάρχει "ΣΧΕΔΙΟ", απλά, αργήσαμε να το καταλάβουμε...
Γι' αυτό: ΣΤΑΥΡΟ, ΚΟΝΤΡΑ και ΑΓΑΝΤΑ!

Αστοριανή είπε...

Υπάρχει "ΣΧΕΔΙΟ", απλά, αργήσαμε να το καταλάβουμε...
Γι' αυτό: ΣΤΑΥΡΟ, ΚΟΝΤΡΑ και ΑΓΑΝΤΑ!


...'ολα καλά, Κατερίνα μου. Καλή Τύχη, σε όλα τα παιδιά του κόσμου.

Απλά,άλλα κυβερνούν.. έχεις δίκιο.

Φιλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Πως και τι άλλο να πω μακρινή αδερφή μου από ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύχρονη σύμπλευση σε κείνους τους κόσμους της καρδιάς που τόσα χρόνια βαδίζουμε! Ξέρω την μοναδική καρδιά σου, κουβεντιάζουμε και χωρίς να κουβεντιάζουμε, σου κρατώ το χέρι και νιώθω τον παλμό μιας ζεστής καρδιάς- από εκείνες που δεν βρίσκεις πια γιατί αλλάξανε οι άνθρωποι. Μείνε έτσι όπως είσαι γιατί έτσι σε αγαπώ και νιώθω να με λαμπρύνουν οι ευαισθησίες σου! Τα φιλιά μου από την πατρίδα!

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου,
...τελικά, Αν ημουν στην "πατρίδα"... 'ισως να μην είχαμε συμπλεύσει...
εκεί, όλοι είναι καβαλάρηδες σε λευκούς ίππους και ...δείχνουν το δρόμο του ΕΓΩ!

ελάχιστοι οι γνήσιοι, δυσεύρετοι.

Η Φιλία
είναι γερό θεμέλιο.

Είμαι τυχερή, τουλάχιστον σ' αυτό.

...και, να που σήμερα βγήκε ένας ήλιος γελαστός, σαν τα μάτια των μικρών παιδιών που νιώθουν να τα αγγίζει η αγάπη.

Μαζί, όλη η ΝΥ, κι ας μη το ξέρει...

Υπομονή, για να θρέψει η δύναμη.

Αστοριανή είπε...

... καληνύχτα, ομορφη, καλές επιτυχίες και στον Στρατή και σε σένα...

φιλιά "


Λαμπρίτσα μου,
Καλή σας Επιτυχία, στον Πειραιά για το βιβλίο σου.
Ίδια τα συναισθήματα της δημιουργίας.

Φιλιά κι Αγάπη.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστοριανή μου χίλια ευχαριστώ
Το βιβλίο αρχίζει το ταξείδι του και πάλι

Κι εσύ
Καλές επιτυχίες
Χαρές πολλές
Με υγεία

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Εσύ το ξέρεις πως διάλεξα να είμαι και μοναχικό πρόβατο και μοναχικός λύκος. Και αγαπώ εκείνους που ξέρουν να εκτιμούν το τραχύ βουνό και την απλωσιά της ανοικτής πεδιάδας. Γιατί ποιητής μπορεί να είσαι μόνο όταν εκτιμάς την φύση των γεγονότων και την φύση των πραγμάτων. Να περνάς καλά και να γράφεις. Γιατί ομορφαίνεις την ζωή και το μυαλό μας!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

"Ωραία πράγματα", λέγονται εδώ, από Κυρίες και Κυρίους Ποιητές!
Πάντα εμπνεύσεις και επιτυχίες, εύχομαι!

Και μια μεγάλη αλήθεια:

Αστοριανή είπε...
Στρατή μου,
...τελικά, Αν ημουν στην "πατρίδα"... 'ισως να μην είχαμε συμπλεύσει...
εκεί, όλοι είναι καβαλάρηδες σε λευκούς ίππους και ...δείχνουν το δρόμο του ΕΓΩ!

Αν τελικά, ήσουνα στην Πατρίδα, Γιώτα μου, Σιγουρότατα και ΟΛΑ θα ήταν αλλιώς!
Άγνωστον όμως το "πως", οπότε, προσγειωνόμαστε στην πραγματικότητα!

Φιλιά και Καλημέρα ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Υγεία, Υγεία και ξανά πάλι, ΥΓΕΙΑ!
Όλα τ' άλλα είναι δρόμος. Αν είσαι γερός, τον περπατάς και ξυπόλητος! (να μην το αναπτύξω, πρωί - πρωί)