18 Μαρ 2019

Η τριανταφυλλιά της Κατερίνας















(Η 5-χρονη Όλγα μας, στο για 39 χρόνια σπίτι μας, στην Αστόρια, LIC, NY)


Η τριανταφυλλιά 

της Κατερίνας, (Κοιτάξετε το μπλογκ  "ΑΓΑΝΤΑ" , με φωτ. άγνωστης... απ' όπου και η έμπνευση ... )

...νάχα τη δύναμη της τριανταφυλλιάς σου 
σαν παραβγαίνει τον κισσό,
με όλη της την έγχρωμη μεγαλοπρέπεια
πάνω στην χειροπελεκητή πέτρα...

Δες την, το πώς προκαλεί 
το κλειστό παραθύρι
της παράδοσης,
πώς εκμαιεύει τα επτασφράγιστα μυστικά 
της εφηβείας,
απομακρύνοντας τολμηρές 
αισθησιακές φαντασιώσεις,
πώς συμβαδίζει με την ροδόκαλλη αυγή,
πώς αναριγεί με την χρυσοποίκιλτη δύση.

Δες την πώς μαγεύει το ουράνιο τόξο 
μετά από το φίλημα της βροχής,
πώς δωρίζει την μοσχοβολιά της ακολουθώντας 
την κατεύθυνση του αγέρα,
πώς τροφοδοτεί το βούισμα των εντόμων 
στην ζωοδότρα αναζήτησή τους, 
πώς φυλλοροεί την παρθενιά της
καλύπτοντας ανθρώπινες αμαρτίες... 

Να ήμουν η αγκαλιά που μαζεύει 
το κάθε της πέταλο,
ροδόχροη περγαμηνή των ονείρων 
που δεν ευδόκησαν,
πρωτόγνωρο φιλί της 
πρώτης ανατριχίλας...

Να ήμουν η απέθαντη τριανταφυλλιά 
στο φως του κήπου σου.


6 σχόλια:

Frezia είπε...

Ενα λουλούδι μέσα στα λουλούδια η κορούλα σου!
Να τι χαίρεσαι μαζί με τα δυο...λουλουδάκια της!
Το ποίημα επίκαιρο με τον έμπα της άνοιξης,
Να είστε καλά όλοι σας,σε φιλώ...

BUTTERFLY είπε...

Πολύ όμορφο!!! Καλή άνοιξη!

Αστοριανή είπε...

Καλή Ανοιξη
φίλη μου μοσχομυριστή!
Φρέζια μου, Σε ευχαριστούμε.

Φρέζια μου, ούτε Ανοιξη, ούτε χειμώνας... εδώ!
Μόνο η ημερομηνία.

Φιλιά πολλά

Αστοριανή είπε...

Πετελουδίτσα, η άνοιξη μαζί σου!
Ευχαριστώ

Λένα Μοναστηριώτου είπε...

Πίνακας ζωγραφικής με ποίηση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας ευχαριστώ

Αστοριανή είπε...

Αγαπητή Λένα,
Εγώ σε ευχαριστώ, καλή μου.

Χάρηκα που επικοινωνούμε.

Καλή Σαρακοστή.