11 Δεκ 2019

Ε Π Τ Α Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ρ Ι Ν ...

Μικρό σπουργίτι


Επτά χρόνια πριν 

και πόσο γρήγορα πέρασαν!

Πόσα συνέβηκαν, πόσα ξεχάστηκαν, πόσα συγχωρήθηκαν,
πόσα σημάδεψαν σημαντικά την ζωή μου και τους ανθρώπους που ΑΓΑΠΩ!

Κι ήρθε τούτο το ποίημα 
να μου πει ότι ένα 
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΖΩΗ"
Είναι το πιο σημαντικό!
**************************






"  15 Ιαν 2012

Μικρό σπουργίτι

(... ένα παλιό ποίημα, σαν τωρινό! Καλή σας Εβδομάδα!)

(...Στους Φίλους που με πόνεσαν αναίτια...)

Τίποτε στη ζωή δεν είναι εύκολο!

κι η ζωή; Τόσο πολύτιμη, σχεδόν γλυκειά...

Ήταν,  οκτώ του Ιούνη २००५, μαρτυράει η σφραγισμένη η ημερομηνία στο φάκελο, 
στον οποίο ακούμπησα τις γρήγορες σκέψεις μου πριν ... εξατμιστούν.

Συμπτωματικά το είδα σήμερα! Τίποτε άλλο δεν θυμάμαι...

καμμία άλλη λεπτομέρεια που να δηλώνει του τότε

την θλίψη της στιγμής και

τη μικρή αναταραχή του μυαλού...

(Μόνο το πληγωμένο πουλάκι στο κήπο μου,
κι η ταπεινή έμπνευσή μου...)


Φτερούγες...

Σκόρπιζες, Θε μου, απλόχερα στων τυχερών το σπίτι

κι άφηνες μόνο ψίχουλα

να ψάχνω σαν σπουργίτι...

Κι όσο φτερούγες άπλωνα κι όσο ψηλά κοιτούσα

ήταν ο φόρτος πιο βαρύς

απ΄ότι προσδοκούσα...


Στο πήγαιν'-έλα της ζωής, συνάντησα στη ρούγα

κουτσό σπουργίτι να πετά

με τη μισή φτερούγα...

Τόπιασα και το σήκωσα με περισσή φροντίδα,

τα μάτια ΄πάνω σήκωσα

με νιόβγαλτη ελπίδα,

κι είπα; Θεέ, αφού αϊτός δεν πρόκειται να γίνω,

είθε με τις φτερούγες μου απείραχτες να μείνω!





ΚΑΛΗ ΣΑς ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Υιώτα

16 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Μα... αυτό, ήρθε στ' αυτιά μου με μελωδία!
Μπορεί να γίνει "ξεχωριστό" τραγούδι, αυτό το ποίημα, Γιώτα μου!
Έγραψες πάλι,"Έγραψες"!
Καλημέρα μας, Καλή Βδομάδα μας, Καλές Γιορτές, μάνα σπουργί-τρα! (απ' το ποιήτρια!)
Φιλιά κι ευχές σε όλους!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Ευαίσθητη και εμνευσμένη Γιώτα, καλημέρα.
Με αγάπη και εκτίμηση...

Frezia είπε...

Λεπτά αισθήματα ανθρωπιά κι ευαισθησία φανερώνει το ποίημα σου,
Οι αναμνήσεις αυτού του είδους να κάνουν τον κύκλο τους και να
επανέρχονται πάντα...
Καλά προεόρτια Χριστουγέννων.

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!
Λεξι-πλάστρια εσύ!

Χαριτωμένο!
Ευχαριστώ, καλή μου. Εσένα σου είχα αρέσει τότε, κι εσύ το είχες ξεχωρίσει... γι' αυτό το βρήκα εύκολα και το έβαλα...

Φιλιά σε ολους σας

Αστοριανή είπε...

Μια "καλησπέρα" εκεί
τούτη την ώρα που σου απαντώ.

ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΜΟΥ
Τιμή και χαρά μου να επισκέπτεσαι την "γειτονιά μου"!

Ευχές και πάλι ευχές
για ό,τι το καλύτερο.

Αστοριανή είπε...

ΦΡΕΖΙΑ μου
μοσχομυριστή και αγαπημένη,

σε συναντώ με τις θαυμάσιες φωτογραφίες σου και στο Φέις.

Αισθάνομαι ότι έχω υπάρξει τυχερή
με Φίλες όπως και εσύ, δίχως να παραγνωρίζω και τους πράγματι αξιόλογους Φίλους μου.

Να είστε όλοι καλά
με εγκάρδιες ευχές.

Άρης Άλμπης είπε...

Ευαίσθητη ανάρτηση και μ’ ένα περιεκτικό λυρικό έμμετρο ποίημα, απ’ αυτά που τα έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Και πολύ σωστά επισημαίνει η Κυκλαμίνα πως μπορεί να γίνει ξεχωριστό τραγούδι.
Είθε οι φτερούγες απείραχτες να μείνουν!
Καλή χρονιά σε όλη την οικογένεια!
(Επανέρχομαι σταδιακά στο διαδίκτυο μετά από αρκετές μέρες σε οριζόντια στάση…)

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ,
Αγαπητέ, ξεχωριστέ μου Φίλε.

Να έχετε πάντα γιορτή στο σπίτι σας.

Τόσα απρόοπτα συμβαίνουν για να μας θυμίσουν ότι η ΖΩΗ είναι εύθραυστη και δεν είναι πάντα στο δικό μας χέρι να την καθοδηγούμε...
Ακόμη μια φορά σε ευχαριστώ για την εγκάρδια ανταπόκρισή σου στις ανήσυχες στιγμές μου...

Είθε οι φτερούγες όλων να είναι δυνατές.

Χαιρετισμούς πολλούς από όλους μας, και καλή Τύχη στα παιδιά σας.

Κυκλαμίνα είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!
Ευτυχισμένος και βατός, να είναι ο Νέος χρόνος, για όλους μας!
Φιλιά, αγάπη και ευχές, στην μεγάλη και αγαπημένη οικογένειά σου!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλή χρονιά με υγεία-αισιοδοξία-δημιουργική διάθεση!

Αστοριανή είπε...

Καλή Πρωτοχρονιά!!!

Ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος, Αγαπημένοι μου Φίλοι.

Γερός και ροδαλός σαν τα μαγουλάκια του πρωτόφερτου στις αγκαλιές σας.

Υγεία και Χαρτά.

Φιλιά από όλους μας,
από την ...άλλη Άκρη!

Αστοριανή είπε...

Α! Ευρυτάνα μου!

Πάντα να με σκέπτεσαι

Πάντα να με επισκέπτεσαι, παρά τον φόρτο της εργασιας σου.

Να είσατε όλοι, ό,σοι αγαπάς και φροντίζεις
Καλά, με υγεία.

Καλή Χρονιά, Φίλε μου μακρινέ.

Από Νέα Υόρκη, με Αγάπη

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ά τι στενοχώρια αυτό το πτηνό!!!
Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά
Υγεία, χαρά, Ευτυχία στο σπιτικό σας
Χαιρετίσματα πολλά!!!

Αστοριανή είπε...

αυτό το πτηνό!!!

...αυτό το πουλάκι, Λαμπρίτσα μου,

έμεινε στην μικρή μας ιστορία...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,
καλή μου.

Σε όλους.
Πάντα με την αγάπη μου,
Φιλιά

Κυκλαμίνα είπε...

Άντε, Καλή μου! Άλλαξε ανάρτηση! Έλεος! Ήρθε το 2020!
"Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί!" που λέει κι ένα τραγούδι!
Φιλιά Πολλά!
Καλή Χρονιά!
Ξεκόλλα με το Φεις!
Εδώ είναι το βιβλίο της ζωής σου!
Εκεί είναι ΦΑΤΣΑ (Φατσοβιβλίο) ή αλλιώς: ουαν σταντ!
...Γρήγορο φαγητό, πιο σεμνά.
Είναι μεν, επαφή, αλλά όχι δημιουργία.
Διαφήμιση της δημιουργίας, ναι, μα δε σε βλέπω στα "δημόσιά σου", σ' εκείνα που σού πρέπουν και σου αξίζουν!
Μαϊντανοί στα λάικ, υπάρχουν πολλοί, μα εγώ, δε σε χαραμίζω γι' αυτό.
Φιλιά απ' την κακιά και την σκληρή, Κατερίνα!
Περιμένω δυνατό θέμα, 2020!

Κυκλαμίνα είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Τί έγραψες, η ΓΥΝΑΙΚΑ!
Και πόσο κοντά, σε νωρίτερα σκέψεις μου, που δεν θα δεις!
Δεν παρήγγελνα μαζί με τη νέα ανάρτηση, κι ένα λαχείο!
Το είδα! Το διάβασα, Γιώτα μου, μα θέλει "μελέτη"... κι όχι, δεν σχολιάζω βιαστικά εκεί!
Εκεί τον λόγο έχουν οι "γνωρίζοντες", προς το παρόν, από Τέχνη!
Εγώ απλά, θα ήθελα να ήμουνα άντρας, και να είχα μια φίλη Γυναίκα, Αυτόφωτη, σαν κι εσένα!
Υποκλίνομαι, απ' το σπουργίτι...!
Φιλιά, χαρούμενα για το Πρωτοχρονιάτικο Ποιητικό, Αυτόφωτο, ξέσπασμά σου!
Και υπερήφανη, εννοείται!
Σίγουρα, σύμπτωση η πρόκληση για ανάρτηση.
Την είχες ήδη, έτοιμη, είμαι σίγουρη!
Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΠΟΙΗΜΑ, έτσι, νομίζω!...
Έχει πολλές "Στάσεις"!
Παρ' όλα αυτά, ΑΓΑΠΑΜΕ, ΑΝΤΡΕΣ!
Ήξερε τι έκανε ο Θεός!
Γυναίκες μόνες, άνοστο.