25 Οκτ 2021

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , Αγάπες μου !!!!

 Πολύχρονοι

εκείνοι κι εκείνες που γιορτάζουν, σήμερα ! ************************************************

Κερί, και νοερή συνομιλία με τα αγαπημένα πρόσωπα που φτερουγίζουν στο νου και στην καρδιά μας...
Εδώ, με τους αγαπημένους μου
Δημητράκη και παππού Δημήτρη
σε στιγμές πολυ-αγαπημένες.
(Ας είναι ήρεμος, πάνω από μας, να μας αγαπάει και να μας βοηθάει στις δύσκολες ώρες ...)

Πάντοτε
με την Αγάπη μου, Αγάπη μου.
(Φωτο-σύνθεση:Το αίμα της καρδιάς, στη θα΄λασσά σου, 10-26-21)



3 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και Ευτυχισμένα στο εγγονάκι σου, Γιώτα μου! Να ΖΗΣΕΙΣ να θυμάσαι τον Δημήτρη σου!
Η φωτοσύνθεσή σου... "ανατριχιάζει".
Κράτα γερά, πηγή αστείρευτης έμπνευσης!
Σε φιλώ απ' τα δημόσια, Κατερίνα

Αστοριανή είπε...

Να είσαι καλά, αγαπημένη Φίλη.

Ευχαριστώ για τις Ευχές και για τα συναισθήματά σου.

Να χαίρεσαι κι εσύ τον αγαπημένο σου Δημήτρη. Μαζί σου, όλοι σας.

Σας αγαπώ, με νοσταλγία γνήσια.

Φιλιά

Κυκλαμίνα είπε...

Ευχαριστούμε, Γιώτα μου! Να είσαι ΚΑΛΑ!
Φιλιά!