18 Οκτ 2015

"ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ" (Νέο ποίημα. Δημοσιεύτηκε στον Εθνικό Κήρυκα Νέας Υόρκης, 1η Οκτ. 2015)


(σχέδιο με το δάχτυλο, Πάσχα, Απρίλης .15. Βιρτζίνια)

«ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ»

Δημοσιεύτηκε στον Ε.Κ. Νέας Υόρκης, 1η Οκτ. 2015

(απόσπασμα από το: «Η Ελεγεία του Σελινούντα»)


Ύπουλα βγήκε ο Ποσειδώνας στην στεριά. Καρφώνει στην γη 
την τρίαινα. Αναταραχή αδιάφορη.

Η θάλασσα, εισπράττει νεκρούς διάσπαρτους, ανέλπιστη δωρεά ιχθύων.

Η σύγχρονη του κύκλου ανατροπή, ευκαιρία, προσωρινή ευτυχία 
των κερδοσκόπων.

Πλημμύρισαν οι δρόμοι ψυχές αλύτρωτες. Πληγή ανοιχτή ο κόσμος, και πώς γιατρεύεται.

Αναρωτιέμαι πού κατοικούν οι ψυχές οι καλοκάγαθες, οι φιλεύσπλαχνες.

 Ούτε τις βλέπουμε, ούτε μας βλέπουν. 

Ο Θεός, ο πολύγλωσσος, ο πολύγνωμος, δεν αφουγκράζεται την καθαρή προσευχή. Τα νήπια, δεν έχουν αποστηθίσει την παράκληση. 
Εξήγηση πλέον δεν υφίσταται.

Ο Προμηθέας, φορέας γίνεται της φωτιάς, της μεταλλαγμένης. 

Παραμύθι αρχαίων μετατρέπεται η Οδύσσεια εκάστου. Σπανίζει μια πιθανή Ιλιάδα για τα παιδιά με τα ορθάνοιχτα μάτια και τα ξεσχισμένα πέλματα.

Τα καρβέλια; μετρημένα πρόσφορα. Τα χημικά; Άφθονα! Τα μυαλά; Αλαφιασμένα. 

Πόση κραυγή, ομαδική και μη, πόσες ψυχές αιωρούμενες 
στην αγκαλιά της Λευτεριάς.

Αν επαναλαμβάνεται η Αρχή του κόσμου με φόντο έναν άγιο-τύραννο ουρανό, αυτή δεν είναι η Λύση.

Στύβοντας το σύννεφο για βροχή, δεν αυξάνεται η θάλασσα. 

Και το χώμα, διψάει ανελέητα.

Οι φωνές των γυπαετών δονούνται φρικτά κι ας ομοιάζουν ιστός καλοπλεγμένος της αράχνης.

Τα χελιδόνια αγωνιούν να φτάσουν εγκαίρως στην εστία τους.
Οι στέγες λιγόστεψαν.


Το φονικό ξέσπασμα, θα το καθοδηγήσει ο επερχόμενος χειμώνας.

*******************                                               *********************
Καλή εβδομάδα,
Φίλες και φίλοι μου.
Διήμερο κρύο! απότομα. 
Όμως, πάντα με την αγάπη.
Υιώτα

16 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Κι είμαι και με άλλο φουστάνι!
Πολύ αινιγματικό ποίημα!
Χαμπάρι δεν πήρες στο τιμής, ε;
Να είστε καλά! Φιλιά σε όλους!
Γράφε εσύ!

pylaros είπε...

Καλή συνέχεια, το είχα διαβάσει στον Ε.Κ.


Χαιρετώ από κάπου Μακριά

Γαβριήλ

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ειναι υπεροχο
συγχαρητηηρια

Dennis Kontarinis είπε...

Ένα ακόμη αξιόλογο ποιήμα σαν αυτά που μόνο εσύ ξέρεις και μπορείς να γράφεις.
Νάσαι καλά
Την αγάπη μου σε σένα και Δημήτρη

Unknown είπε...

καλημέρα και από εμένα..
γράφεις πολύ όμορφα :)

nikol είπε...

Οι δικές μου λέξεις καλή μου είναι πολύ φτωχές μπροστά σε αυτό το αισθαντικό ποίημα σου !!!Ομως όπως πιστεύω την ποίηση δεν την αναλύεις , απλά την απολαμβάνεις και αυτό κάνω !!!
Την αγάπη μου από μια πολύ βροχερή Αθήνα

Αστοριανή είπε...

Ελπίδα μου,
πήγα στο νέο σου ...εργαστήριο. Σου άφησα φιλιά. "πολυ-δρο-μούσα μου"
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γεια σου, Γαβρίλη μου!
Επέστρεψες;
Ευτυχώς που σας έκανε καλό καιρό...
Ευχαριστώ , Φίλε μας.
Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φίλη ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
Ευχαριστώ. Να είσαι πάντα δημιουργική!
Φιλί ζεστό, ΝεοΥορκέζικο,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γεια σου Ντένη μου.
Ευχαριστώ, Φίλε μας που με θυμάσαι πάντα.
Χαιρετισμούς,
Υιώτα
ΥΓ.:
Γράψε μου που ...κατοικο...εδρεύεις να σου στείλω ...κάρτα!
Υ.

Αστοριανή είπε...

Αγαπητέ κ. "ΓΟΥΩΚ"

Καλώς ήρθες!

Ευχαριστώ για το χαμόγελο!

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νικόλ μου,
ξέρω την ευαισθησία σου, καλή μου!
Αρκεί που το δέχεσαι!
Αυτό μετράει.

Φιλί από όμορφη μέρα,
Υιώτα

Chryssa Tsantsaraki είπε...

Γεια!!! Έχω ένα blog το οποίο θα το εκτιμούσα πολύ αν του έριχνες μια ματιά: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει. <3

Κυκλαμίνα είπε...

Γιώτα, επειδή εδώ πάμε μπροστά στην ώρα και θα πάω για ύπνο, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ στον μικρό και στον μεγάλο Δημήτρη!!!
Να είναι γεροί, χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι!
Πολλά φιλιά!
Σας σκέφτομαι, αλλά δεν φαίνεται η σκέψη, δυστυχώς!
Καλά να περάσετε! Χαρούμενα!

Αστοριανή είπε...

Χίλια "Ευχαριστώ" για τις ευχές σου. Αντευχόμαστε Κατερίνα μου!
Να τους χαιρόμαστε, πάντα με αγάπη. Πάντα με υπομιονή. Πάντα με υγεία.
Με πρόφτασες! Θα προσπαθήσω να σας βρω στο τηλέφωνο!!!
Να είστε καλά όλοι, οικογενειακώς.
Με την αγάπη μας.
Υιώτα.
Δημήτρης
και ...Δημητράκης!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστέρι μου γλυκό, θερμα συγχαρητήρια!! ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ!!! και... κάθε επιτυχία στην ποίηση , και στην δύναμη που αυτή αναβλύζει!!!
καλή εβδομαδα, και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!