11 Οκτ 2015

Μικρή αφιέρωση...

Φίλες και Φίλοι μου,
σας καλωσορίζω στο ανανεωμένο "εναέριο σαλόνι" μου.
Καλά να είστε
και να επικοινωνούμε με το
 "χέρι στην καρδιά και τον νου στις αποφάσεις μας"
******************************************************
Με μια σύντομη παρουσίαση από δημιουργίες  μου
σας εύχομαι " Καλή εβδομάδα ".


Ξεκινήσαμε από μια θάλασσα, δίχως πιστοποιητικό γέννησης.
Η θάλασσα, δείχνει, δεν μαρτυράει. Δίνει, οργίζεται, δεν απαντάει.


Οι υπέρμετρες βλέψεις μας, δίχως υποδομή, εκτός εξαιρέσεων. Τα αποτελέσματα, προσωρινοί κυρίαρχοι διαιρέσεων. Φύλλα πολύχρωμα στην παγκόσμια δίνη, πόσο αδύναμοι! Ανύπαρκτη δύναμη.
Ο ευλογημένος σπόρος στην καρδιά της Φύσης, μοναδικός. Με σθένος. Ταυτόχρονα εύθραυστος. Ανίσχυρος στην επέλαση του έσω βρασμού.
Αδύνατη η όραση στο Μέγα Όραμα.


Εύθραυστο και το αρχέγονο καράβι, φορτωμένο με εφήμερα καλούδια. Η νύχτα χτίζει δικά της κάστρα σε αναμάρτητες στρατευμένες εστίες. Παραβλέπονται οι ακτίνες του ήλιου. Φόβος για τις όμορφες σκιές των χρωμάτων...
 
Τα κογχύλια, αλάβαστρα της υπομονής, ανθίζουν στο δικό τους κόσμο, ώσπου κάποιος δύτης θα τα ανασύρει στο φως... ίσως η ακρογιαλιά τα κερδίσει για να στολίσει τις αφώτιστες νύχτες της...

Τότε, διακριτικά, οι άγιοι της θάλασσας, θα ντυθούν απέριττους χιτώνες να ενώσουν τις απρόσιτες φωνές της διαμαρτυρίας, της απόγνωσης, της λήθης, της απρόσκοπτης αγάπης στην Ανώτερη Δύναμη, πάντα εις το όνομα της πρώτης ανάσας
και της Λευτεριάς. 

*****************************
Με ένα τεράστιο "ευχαριστώ"
στους...πρωτεργάτες της ανανέωσης και της επιμονής (/)
την φίλτατη Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ,
και τον Ποιητή της ασταμάτητης έμπνευσης
Στρατή Παρέλη.
Μαζί και όλους εσάς,
Πάντα με την δική μου Αγάπη,
Υιώτα

36 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλοτάξιδο, Γιώτα μου!
Πολύ ωραίο ξεκίνημα! καρατίων!
Μην ευχαριστείς, σου αξίζουν πολύ περισσότερα!
Όσο για την Ολυμπιάδα που σου βγαίνει συνέχεια (όπως είπες), εγώ την κρέμασα εκεί! Σταθερά και ψηλά!
Αν σ' ενοχλεί πολύ, θα κλείσουμε ραντεβού για διορθώσεις!
Φιλιά!

Αστοριανή είπε...

...χρόνος μηδέν!

...τα κλαδιά του κήπου περιμένουν...

και πάλι υπόχρεη,

χαιρετισμούς στον Δημήτρη από τον Δημήτρη.

Φιλιά,
Υιώτα

Dennis Kontarinis είπε...

Στ΄αλήθεια ένα πολύ όμορφο ξεκίνημα.
Ευχή μου όλα να πάνε καλά.
Την αγάπη μου σε σένα και Δημήτρη.

nikol είπε...

Υπέροχο ξεκίνημα και σου εύχομαι να είναι όλα αληθινά και με το χέρι στην καρδιά !!
Καλή εβδομάδα !!1

Άρης Άλμπης είπε...

Πανέμορφες δημιουργίες, ευαίσθητα κείμενα, φωτεινή αισιοδοξία.
Εύχομαι καλή συνέχεια στην απέραντη θάλασσα του Ωραίου.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ειναι ολα πανεμορφα!
καλημερα και καλη εβδομαδα

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλή αρχή,με Ανοιξη και πολύ Ελλάδα!
Καλή εβδομάδα απο την Πατρίδα

Αστοριανή είπε...

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ
για της Κατερίνας τα "Καράβια..."

Κατερίνα μου,

πανέμορφα σαν τα όνειρά σου...
κι εκείνο το γράμμα!!!!!!!!!!
Τσουνάμι!

Όσο για τα τραγούδια, με την σειρά τους καλή μου Φίλη, έβαλες τόσα πολλά.
Κι η πολλύ συγκίνηση, πειράζει την καρδιά...

Μεταξύ μας, έχουμε τόσους πολλούς παλιούς δίσκους, μα πίστεψέ μας, όλο βουρκώνουν τα ...σύννεφα και δεν πάει καλά η μέρα!!!!!!!!!!!!

Η απόσταση μας έχει κάνει πολύ συναισθηματικούς... και του Δημήτρη η καρδιά... είναι κυρίως για τον εγγονό του, να ξαναθυμάται παλαιά τραγούδια και να του τα τραγουδάει στην άπλα της πίσω αυλής τους, ή στο πάρκο που πάνε για "κολοτούμπες"... στην άμμο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ θερμά... κι εγώ. προ΄χω΄ρησα και πήγα και σε άλλε δικές σου σελίδες που μόνο όταν έχεις πόνο ξεσπάς και γράφεις.................

Να είσαι πάντα καλά, Φίλη μας,
Υιώτα και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου,
καιρός ήταν!
αν και μου φαίνεται "λίγο...ξένο!!!" -οι εκλογές πιο πολύ της φίλης μας...

μα θα το συνηθίσω.
Καλή εβδομάδα,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νικόλ μου,
ευχαριστώ Καλή μου.
Η καρδιά...
αχ! αυτή η καρδιά!

Σε φιλώ,
"καρδιακά" ....
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Άρη μου,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!

Θαυμάσια ευχή. Την αγαπώ.

Φιλί στην δική σου αγαπημένη,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ, Κική μου!

Χαίρομαι που νέα κορίτσια σαν κι εσένα έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα.

Καλή σου Τύχη, κι ό,τι το πιο καλό, στην ζωή σου.

Καλή Εβδομάδα,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

" Εγώ είμαι κάθε μέρα μια γιορτή, μια πανδαισία είμαι." !!!

Χαίρομαι κι εγώ, μαζί σου, Χαρά μου,


που συμπτωματικά
έχεις και της πρωτοκόρης μας το όνομα, διότι μας έφερε ΧΑΡΑ, -αφού γεννήθηκε σχεδόν 7 1/2 μηνών... και μα ξεπέρασε όλους μας στο...ύψος!!!

Να κάνεις ότι αγαπάς με αγάπη,
και να την μοιράζεις (προσεχτικά) σε όλους μας.
Φιλιά,
Υιώτα

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Γιώτα μου
χαίρομαι γι αυτή τη ονομαστική σύμπτωση και σου εύχομαι ναχει πάντα ΧΑΡΑ & γιορτή το σπιτικό σας!
Σ ευχαριστώ που διακρίνεις οτι ο,τι κάνω το κάνω με αγάπη και νάσαι σίγουρη οτι μοιράζω την αγάπη μου,όπως και όσο την εισπράττω,ανέκαθεν συνέβαινε αυτό.Είναι τρόπος ζωής.
Γι αυτό Δεν τίθεται λόγος παρένθεσης, καλή μου.Είναι η αγάπη αληταριό που όλο δραπετεύει,για να παραφράσω το τραγούδι.
Καλο ξημέρωμα
Χαρά

Αστοριανή είπε...

Ξενύχτρα μου, εσύ!

Ξέρω, έτσι δημιουργούμε!!!!!!!!

Να είσαι καλά, μάτια μου,

Υιώτα

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Γιώτα, ξέρω από καρδιά, απ' τα 46. Ούτε εγώ τα είδα, γι' αυτό δεν έκανα αντιγραφή του παρελθόντος, μόνο πάσα...
Πές του να μας δώσει χαρούμενα, που σίγουρα έχει!
Φιλιά!

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Γιώτα, έτσι που τρέχω... (πολυάσχολος άνθρωπος, ξέρεις), τώρα διάβασα τα σχόλια και στεναχωρέθηκα γι' αυτό:
"αν και μου φαίνεται "λίγο...ξένο!!!" -οι εκλογές πιο πολύ της φίλης μας...

μα θα το συνηθίσω."
Αλίμονο!
Αν είναι δυνατόν!
Μόνο αυτό δεν ήθελα!
Είναι τα τηλέφωνα... ο διαφορετικός χρόνος, ο κυνηγημένος μας χρόνος, η ευθύνη, τα γενικά "εμπόδια" που με έφθειραν...το ότι είπες "ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ", που θεωρούσα "Ελεύθερη" και βγήκα χωρίς να το καταλάβεις, κι έμεινε εκεί!
Δεν βγήκε όπως το φανταζόμουνα, έτσι κάθισε αυτό το σχέδιο και η στιγμή.
Κι εγώ βλέπω πολλά στραβά, σ'χώρα, πρόθεση κακή, μηδέν!
Είπα εγώ! Θα βρω τον μπελά μου!
Επείγον ραντεβού το βράδυ, και νωρίς, γιατί από αύριο έχω φορτωμένο πρόγραμμα.
Με τον ίδιο τρόπο, όπως προχθές: Σχεδίαση, Άδειες, Συντάκτη, Διαχειριστή, αλλά να είσαι εκεί, να βρούμε άκρη!
Μπορείς να κάνεις το ίδιο και με άλλον "φίλο" που έχει περισσότερες τεχνικές γνώσεις, κ.λ.π.
Δεν θα παρεξηγηθώ, μην φοβάσαι!
Ενθουσιάστηκα με την συγκλονιστική στιγμή της σημαίας, κρίση της τελευταίας στιγμής, να γίνει και "κορνίζα" σου, εκεί στα ψηλά!
Αφήνει όμως μεγάλο κενό, τόσο ξέρω, τόσο μπορώ!
Ας την χαρούμε, έως ότου την βγάλουμε, βγάλεις, όπως κάτσει...
Αυτά που διορθώνονται;
Αλίμονο!
Κοίτα να είσαι γερή, κι αλλού είναι η δόξα!
Στο περιεχόμενο!
Φιλιά αγχωμένα...
Καλά που το είδα!
Τα λέμε βράδυ, για μένα, μέρα για σένα.

Αστοριανή είπε...

Νο 1.

...Κούκλα μου,
καλή ΄βδομάδα.

Μη μιλάς... για καρδιά... πολλοί και ...δυνατοί οι χτύποι!!
Ακούγονται παντού... η αντοχή μετράει...
Σε φιλώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νο 2!!!!!!!!!!

Καταλαβαίνω την ευσθησία σου! την εργασία. Και το ξενύχτι σου!!!

ΔΕΝ είναι ότι δεν μου...αρέσει.

Τα πάντα είναι η πρώτη ματιά μου σε κάτι άλλο από εκείνο των τόσων ετών εδώ μέσα.....

Η φωτογραφία, από το αρχείο του Ε.Κ. ΝΥ,... με εξέπλησε, όταν την επανέλαβαν, μετά από δέκα χρόνια.
ΕΣΥ, Καλά έκανες!
Από πλευράς μου, αιστάνθηκα λίγο δύσκολα, διότι

δεν συνηθίζω να αυτοπαινεύομαι. Παρουσιάζω ομογενειακή εργασία μου, διότι σχεδόν κανένας άλλος δεν θέλει να.... θυμάται.............

Αλλά, όπως κάπου έγραψες, και καλά έκανες, είναι μέρος από την "ιστορία μου".

ΕΚΕΙ θα μείνει.

Περί "ορέξεως... ουδείς λόγος"

Ήταν τότε, πράγματι θαυμάσια εργασία και εκδήλωση, όπως κι άλλες που έχουν ακολουθήσει, ειδικά με τον σύλλογο Αθηναίων...

Τώρα, η οικογενειακή υγεία, και η απόσταση από τον χώρο της ελληνοκρατούμενης Αστόρια, έχει άλλα αποτελέσματα.
Δεν υπάρχει χρόνος, να πληρώνεις ταξί είναι τρομερό έξοδο, ανήκουστο θα έλεγα.

Μειωμένες οι ...επαφές με συλλόγους. Πρόσωπα αλλάζουν, χαρακτήρες αλλάζουν. Άλλωστε, ΠΡΟΣΦΕΡΑ, μάλλον προσφέραμε το κατα δύναμιν.
Έχουν κι άλλοι σειρά. Και υποχρέωση στην ομογένεια. Αν θέλουν να κρατηθούν.

Με το πρόσφατο βιβλίο μου
ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΙΩΡΟΫΜΕΝΕΣ
'το οποίο αγάπησες και τίμησες κι εσύ τόσο πολύ΄

συμπλήρωσα σχεδόν τον κύκλο των εκδόσεων.
Όπως γνωρίζεις εξ ιδίων,
ο κόσμος δεν διαβάζει. Υποκρίνεται ότι διαβάζει...
Προσωπικά, δεν με πειράζει.

Ό,τι, με την γνώση και την καρδιά σου πρόσφερες για μένα, αυτό έχει σημασία.

ΕΤΣΙ θα μείνει.

ΣΕ ευχαριστώ και πάλι, σε υπερ εκτιμώ,
και στέλνω και την Αγάπη μας.
Φιλιά,
Υιώτα

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Γιώτα μου, μη μιλάς για παλμούς...
Από αύριο θα αρχίσει η καταγραφή, μα πήρα γρήγορες... απόψε και αλίμονό μου!
Οπότε, αύριο και για 24 ώρες μετά, που θα τις χρειαστώ, δώσε,(δώστε), μπας και πιάσουμε τον κλέφτη! (το σωστό φάρμακο).
Τ' αφήνουμε γι' απόψε, ήδη έχω μεγάλη συναισθηματική φόρτιση, με έναν φίλο (Κώστα Κόγια) που δεν άντεξε αυτόν τον κόσμο και Έφυγε μόνος του, αλλά έμεινε και θα μείνει για την Ιστορία, να θυμίζει την ψευτιά της.

Δεν μπορούσα να ξέρω λεπτομέρειες. Βάση του τι ξέρω για σένα, μου θύμισες Μελίνα. Θεωρώ αυτή την στιγμή, ότι είσαι ΕΣΥ, πέρα από τυχόν παρασκήνια και αναμνήσεις σου.
Σε θεωρώ Ηρωίδα - Ελληνίδα, όλα τα άλλα, περιττά.
Φιλιά, Γιώτα μου!
Αναβολή για αύριο, περισσότερα.
Όσο αντέχω.
Έχω πολλούς φίλους Ήρωες και πρέπει να είμαι δίκαιη.
Να κόψεις τα ευχαριστώ!
Το μέσα μου το θεωρεί ΧΡΕΟΣ!
Αγάπη και εκτίμηση, σταθερή.
Η συχνότητα και ο "φόρτος" αλλάζει, όπως και οι αντοχές.

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Υγ. Γέρασα... Δε σε ρωτάει ο χρόνος, ούτε η υγεία. Τα ξέρεις. Μην επαναλαμβάνουμε, λύνουμε και περιέργειες άλλων! Φτάνει.
Όλα θα τα αλλάξουμε, μην ανησυχείς!
Και το μπλογκ σου και την υπόλοιπη ζωή μας, γιατί κούρασε πολύ το να σκύβουμε το κεφάλι.
Φτάνει.

Αλλάζουμε, είπες.
Ναι και πολύ.
Βάση εμπειριών, έρχονται και οι αλλαγές μας, τόσο οι εξωτερικές, όσο και οι εσωτερικές.
Σε όλους έτσι συμβαίνει.

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
πολύ ανήσυχη σε διαβάζω.

...και το αστείο είναι ότι τα βάζουμε ανοιχτά, στην βορά όλων...

Ανθρώπινο είναι.
Δεν με νοιάζει για μένα.
Ουδέν κρυπτόν...
Τόσο εγώ όσο και ο Δημήτρης, είμαστε ξεσκέπαστα κεφάλια... αν το θυμάμαι καλά.

Πάω να βάλω φαγητό στον Δημήτρη. 5 η ώρα...
Φιλιά κι υπομονή,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Βάση εμπειριών, έρχονται και οι αλλαγές μας, τόσο οι εξωτερικές, όσο και οι εσωτερικές.
Σε όλους έτσι συμβαίνει. ...Κατ.


Είπα να μην απαντήσω εδώ, μα
λόγω του ότι δεν συμφωνώ ότι συμβαίνει σε όλους.............
σου γράφω,
έστω για παρέα...

Το ότι γέρασες, κούκλα ξανθιά, λεπτή και δραστήρια... !!!

Τότε τι να πούν άλλοι!

Κοίτα, μη μου γράφεις εδώ, θα "λένε" ότι ...συμπληρώνουμε "αριθμό στα ...σχόλια..."
Βλέπεις, τίποτα δεν κρατάμε μέσα μας...

Καλή σου νύχτα. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.
Φιλιά.
Υιώτα

akrat είπε...

τώρα εγώ δεν κατάλαβα??

αυτό θα είναι το ντύσιμο του σαλονιού????????????

αν ναι μου αρέσει είναι υπέροχο ... εσύ τα έκανες σε ύφασμα???????

Αστοριανή είπε...

Ναι, Φίλε μου... από τις "ικανότητες που μετέφερα, μαζί με την...αγάπη":

" ήταν πάνω στον ...ενθουσιασμό, πριν από τους Ολυμπιακούς...:
Τίτλος του βιβλίου: Ο έκτος κύκλος, το οποίο
αν θελήσεις, μπορώ να σου το στείλω.
Θα με ενδιέφερε η άποψή σου. Καίει λίγο...

Καλή μέρα σου,
Υιώτα

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Γιώτα, ποσώς μ' ενδιαφέρει τι θα πουν!
Πού να δεις σχόλια που μιλάει ένας με τον εαυτό του, αλλάζοντας μόνο κωδικούς και διαφορετικά ονόματα!
Τουλάχιστον, εμείς μιλάμε δυο μας! (Εγώ μπαίνω βέβαια από πολλές πόρτες, λόγω των πολλών μπλογκς, αναλόγως που βρίσκομαι εκείνη την στιγμή, μα είναι φανερή και υπαρκτή η ταυτότητα και κυρίως, κινούμαι μόνη μου, δεν με εκπροσωπούν άλλοι, αντ' αυτού...).
Δεν ανησυχώ ιδιαίτερα για την υγεία, γιατί είμαι έτοιμη, προ πολλού.
Ζω από απανωτά θαύματα, οπότε, δεν είναι μάγκας όποιος θεωρεί προσόν την υγεία του και γελάει με τα προβλήματα των άλλων.
Έχω δει πολλούς υγιείς στα μνήματα, γιατί η επόμενη κακή στιγμή, παραφυλούσε.
Μακάρι να είναι όλος ο κόσμος γερός!
Κι όσο για τα προσωπικά δεδομένα μας, μεγάλο το θέμα.
Το σταματάμε, ναι, μπορούμε να τα σβήσουμε κιόλας, πατώντας πάνω στο κουβαδάκι, δίπλα, αν και τα κράτησαν πολλοί, πια!
Ότι δημοσιεύεται, πετάει for ever...
Θα τα κρατήσω κι εγώ σε μια γωνιά, να υπάρχουν, επιβάλλεται!
Τα λέμε με άλλο τρόπο τα σημαντικά μας. Εντάξει; (Μην απαντάς. Εννοείται η απάντηση.)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

να πω: Καλώς σε "βρήκαμε" και πάλι, ανανεωμένη φίλη!!! Πολύ όμορφα είναι όλα εδώ!! Γιατί έγιναν από ΑΓΑΠΗ και φιλία!!... Συγχαρητήρια στην Κατερίνα και στον Στρατή, λοιπόν!!!!!!!! Και εις ανώτερα!!!

Αστοριανή μου, ο λόγος σου σε συνδυασμό με τις καλλιτεχνικότατες φώτο σου, είναι πολύ ωραίος!! Οι φώτο σου: η μία καλύτερη της άλλης!!!!!!!! Μου αρέσει πιο πολύ αυτή με το όστρακο... μα κι η πρώτη, κι επίσης... η κίτρινη θάλασσα.... και η τελευταία!!... Πώς τα καταφέρνεις! Μπράβο!!

Μάκια πολλά!!! Περιμένω να διαβάσω κι άλλα όμορφα από την γραφή σου!!!!!!!!! <3
και... ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ... βεβαίως!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα: Μακάρι να είναι όλος ο κόσμος γερός!

Είθε η ευχή σου να είναι πραγματικότητα.

Καλη νύχτα,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,
Ευχαριστώ
για την καλή σου καρδιά.

Φιλί στην μανούλα σου,
Υιώτα

pylaros είπε...

Οι Εικόνες σου, φωτογραφίες είναι σαν τα όνειρα,
τα βλέπεις να αιωρούνται μέσα στο σύμπαν χαίρεσαι γλιστρούν από τα χέρια σου κι όλα αυτά δίνουν μια ευθυμία στον εγκέφαλο, όπου αισθάνεσαι αισιόδοξη ευτυχισμένη.

Πρωτότυπα,
μου άρεσαν

χαιρετώ

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου!!!
Χαίρομαι που έγαψες"... όλα αυτά δίνουν μια ευθυμία στον εγκέφαλο..." !!!
Ναι, πράγματι είναι προσωρινή ξεκούραση για μένα...
Χαίρομαι που σου ΄δωσαν κι εσένα παρόμοιο έναυσμα χαρούμενης έκφρασης...

Τι λες;

με τις δικές σου φωτο. και τις δικές μου συνθέσεις...
κάνουμε μια ...¨Εκθεση;
Ξέρω, θέλει εργασία, ...μα...


Να είσαι καλά, Φίλε μου.
Χαιρετισμούς στην Ορτανσία σου,
Υιώτα

magda είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα
Συγχαρητήρια για τις υπέροχες δημιουργίες και τον εξαιρετικό περιγραφικό σου λόγο!
Ακόμα δεν έχω επιστρέψει, ο καιρός καλά κρατεί γι αυτό και δεν είμαι τακτική :)
Όχι δεν ήρθε κάτι στην θυρίδα μου, θα σου το έλεγα στην στιγμή και θα σ΄ευχαριστούσα θερμά.
Πολλά φιλιά σε όλους σας
Με αγάπη

Αστοριανή είπε...

Μάγδα, καλή μου Φίλη!

...και το έχει τόσο καιρό... του το θύμισα πάλι, σήμερα!

Τα γραφόμενά σου, ροδοζάχαρη από τον ...τόπο μας.

Φιλιά και στον Κωνσταντίνο σου. Καλά να περνάτε όλοι,
Υιώτα

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Καλώς σε βρήκαμε, ανανεωμένη μας Υιώτα! Μαγικές και πρωτότυπες οι δημιουργίες σου! Σου ευχόμαστε να είσαι πάντα χαρούμενη και ταλαντούχα! Καλό φθινόπωρο και πολλά φιλιά σε σένα και την υπέροχη οικογένειά σου!
Αντώνης-Πόπη

Αστοριανή είπε...

Φίλτατε ΔΑΣΚΑΛΕ,
Χαρά μου να σε δω πάλι στην ιστοσελίδα της "αστοριανής" -που έχει τόσο καιρό να ...επισκευθεί τα παλιά λημέρια της... χώρος πλέον μηδενικός για "πάρκινγ" στην Αστόρια. Το ...μισό μεσαίας τάξης "Μανχάτταν" έχει περάσει την γέφυρα και έχει πλημμυρίσει την ...απέναντι όχθη!!!

Καλή σχολική χρονιά,
Φιλιά στην Πόπη μας και την πανέμορφη-πανέξυπνη κορούλα σας,
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα
"αστοριανή"
ΝΥ

Frezia είπε...

Η γραφή μου είναι πολύ φτωχή για να περιγράψει
τα συναισθήματα μου βλέποντας τα έργα σου!
Από την καρδιά μου σου εύχομαι να είσαι πάντα
καλά να χαίρεσε το κάθε τι και να δημιουργείς!
Αγκαλίτσα και φιλάκι....