28 Οκτ 2015

ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ του ΟΚΤΩΒΡΗ : Ευχαριστήριο Αφιέρωμα στον Ε.Κ. Νέας Υόρκης

(δημιουργία Υιώτας: ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΦΎΛΛΑ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ, 2015)
Αφιερωμένη στον Δημοσιογράφο του Εθνικού Κήρυκα: Δημήτρη Τσάκα 
και σε όλους εκείνους που με αγαπούν



Με ένα τεράστιο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" στην μοναδική ομογενειακή εφημερίδα μας, 
τον εκατόχρονο ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ
της Νέας Υόρκης,
και στους άξιους συνεργάτες του!
Είθε το αυτοσχέδιο καραβάκι μου
να πλέει ευοίωνα τα όνειρα όλων μας.
Πάντα με την αγάπη μου
ως και όλης της οικογένειάς μου,
Υιώτα

Υγ.: Μια μεγάλη αγκαλιά και στους φίλους 
που πλαισίωσαν με Αγάπη το νέο βιβλίο μου
*Καρδιές Αιωρούμενες*
στο 
FACE BOOK !

15 σχόλια:

pylaros είπε...

Τι να σου πω! αγαπητή μου Υιώτα
Συγχαρητήρια σε εσένα που έγραψες το βιβλίο,
Συγχαρητήρια για τα ιπτάμενα φύλλα του Οκτώβρη,
τα κατάφερες μετο κανόνι (Cannon)

Κατα τα άλλα ας τα λέμε καλά

χαιρετώ

Γαβριήλ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Τι ευχάριστα πράγματα είναι αυτά!!! Να πω μπράβο στην Εφημερίδα... και μπράβο και σε σένα, καλή μου!!! Είσαι αστέρι!!

Καλή επιτυχία στο Βιβλίο!! και πάλι και εδώ και στο φεις.. και παντού!!!!!!!!

και...Χρονια πολλά, λόγω της ημέρας!
Χαιρετίσματα!

nikol είπε...

Καλή μου φίλη αυτά τα βελούδινα χρώματα του πίνακα που συνοδεύουν ΄΄Τα Ιπτάμενα φύλλα του Οκτώβρη ''εύχομαι να γίνουν στατήρας για πολλές εμπνεύσεις !!!
Είναι τιμή η πατρίδα μας να έχει ανθρώπους σαν εσένα στον απόδημο Ελληνισμό !!!
Σε φιλώ με αγάπη

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλη επιτυχια
καλοταξιδο
οτι καλυτερο μεσα απο τη καρδια μου


φιλια πολλα

Dennis Kontarinis είπε...

Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου αγαπητή μουΥιώτα.
Νάσαι πάντα καλά.

Αστοριανή είπε...

Συγχαρητήρια για τα ιπτάμενα φύλλα του Οκτώβρη,
τα κατάφερες μετο κανόνι (Cannon) Γ.Π.

Γαβρίλη μου!
Ευχαριστώ!
Το τοποθετήσαμε το νέο πρίντερ ΚΑΝΟΝ
μα μου βγαίνει τόσο περιπλεγμένο!!!! Χίλιες οδηγίες...
περιμένω τον τεχνικό να τηλεφωνήσει, έχω δεκάδες ερωτήσεις!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ μου αρέσει.
Το Ντελλ βι.305 ήταν τόσο ευκολόχρηστο... μακαρι να εύρισκα ίδιο!!! κι έχω αγοράσει τόσα μελάνια...

Ευχαριστώ, φίλε μου για το έξυπνο αστείο!

Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Χαρούμενη Λαμπρίτσα μου!
Είπαμε τόσα στο τηλέφωνο!!!
Πάντα μου δίνεις αγάπη!

Ευχαριστώ. Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Νικόλ ΜΟΥ!
Βελούδινη και η σκέψη σου!

ΑΥΤΑ μας δίνουν ενέργεια, το ξέρεις ήδη!

Σε ευχαριστώ,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ

Κική μου,
αγγελική η καρδιά σου, καλή μου.
Ευχαριστώ θερμά,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου, Ευχαριστώ...
πάντα με το μέλι στα χείλη, τουλάχιστον για μένα!!!

Σου έγραψα κάπου να μου στείλετε - μαζί και ο Γαβρίλης- σε προσωπικό, την διεύθυνσή σας...,
δεν έλαβα ακόμη απάντηση.

Θα τα πούμε, σύντομα,
Υιώτα

Στερνή μου γνώση είπε...

"Θερμά Συγχαρητήρια", Γιώτα μου! Τώρα είδα την ανάρτηση!
Όλα σου είναι ωραία!
Χάρηκα πολύ που πήγε η φώτο στην άκρη!
Είσαι αστέρι, έτσι κι αλλιώς!
Και εις ανώτερα, πάντα!
Φιλιά σε όλους σας!

Αστοριανή είπε...

Α! Κατερίνα μου! Πάντα με τον καλό σου λόγο!
...
η λιγη αλλαγή έγινε από ένα καλόβολο τεχνικό!!! Είχαμε ξεχάσει το μπλογκ της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ
και τον παρακάλεσα να το προσθέσει. Ήταν τόσο ευγενικό παιδί, κανένας από τα άλλα, τόσα χρόνια δεν έκαναν... μας απαγορεύεται... μου έλεγαν!
Θα προσπαθήσω
να μάθω το νέο σύστημα του Κανον... μπελάς, μα χρειάζεται.

Φιλιά, μάτια μου, σε όλους σας.
Υιώτα

Στερνή μου γνώση είπε...

Δεν πρόσεξα πολλά, πάντα τρεχάτη... Δεν πήρε και τους παλιούς απ' την λίστα του Τιμής;
Δεν είναι τίποτα. Θα μάθεις να το κάνεις. Θα σου εξηγήσω λεπτομερώς, προσεχώς. Όκευ;
Είναι ένας μεγάλος μπελάς, αυτοί οι κωδικοί, γμτ!(σόρυ!)
Υπομονή! (Κι άλλη!)
Ανακάτεψα και το φεις και θέλω διπλές ώρες.
Να μην διστάζεις να ζητάς εξηγήσεις απ' τους τεχνικούς! Αφού τους πληρώνεις! Πες στο παιδί να σού κάνει καναδυό μαθήματα και για το μπλογκ και για το Φεις. Έχεις "όπλα" και δεν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς, άδικο!

Και τα κουτάκια, από κάτω. Πατάς F και πάει στην σελίδα σου στο Φέις.
Πατάς G+ και πάει στην γκουγκλ.
Εμ! Πώς θα σε μάθει ο κόσμος; Απ' τα σχόλια;
Φιλιά και με το Καλό ο Νοέμβρης!

Αστοριανή είπε...

THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE,

YIWTA

Μπαλούμη Ευαγγελινή είπε...

Μελετώντας τα όνειρα
τις μάγισσες λέξεις
σε Πύλες της Δύσης και της Ανατολής
Παιδί της Αστραπής
σε ένα υπέροχο φύλλωμα λεύκωμα ποίησης
της Υιώτας Στρατή
προλαβαίνω να κάνω μια ευχή;
Να είμαστε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ.

Σε ευχαριστώ
για την πνοή φωτιάς της ποίησης σου!
Αστραία

Υ.Σ
Ένα μικρό αφιέρωμα για σένα από την παρέα
πολλά φιλιά
http://parea2012.blogspot.gr/2015/11/blog-post_6.html