19 Φεβ 2019

ΜΙΚΡΗ ΜΑΓΙΣΣΑ







(Φωτο-σύνθεση  Υιώτας. 2019)


ΜΙΚΡΗ ΜΑΓΙΣΣΑ    (02-19-19)



Κάποτε, κάποιοι θα το πουν πως ήταν

μάγισσα μικρή κι ατίθαση. Αφού στριφογυρνούσε

στο κάθε φύσημα του αγέρα κι άφηνε

στη διψασμένη ακρογιαλιά της Αρχαίας Ελίκης

μικρές λακκούβες για να κολυμπούν

άδεια κογχύλια και ψαράκια ανώριμα .


Αφού 

τη θάλασσα παράβγαινε στου νου τα κύματα

κι ανάδοχος γινόταν σε κάθε βράχο αρσενικό

που αναζητούσε έρωτα αρμυρό, σεληνιασμένο,

σπάζοντας δίχως έλεος των καραβιών τα όνειρα

που ορίζοντα δεν έχουν. 


Μάγισσα μικρή, που βάφτιζε

με ονόματα καινούρια τον κάθε άνεμο, 
την κάθε μέρα.

Αφού τις πέτρες έσπαζε να ακούσει 

τη φωνή της σιωπής, αφού ιχνογραφούσε 
τον κάθε ρόγχο, τον κάθε ψίθυρο, 
την κάθε ανάσα από τις νύχτες της πάγκαλλης Θεάς που λυτρωμό δεν είχε.


Κάποιοι, κάποτε, θα πουν ότι αόρατη γινόταν

σαν με τις λέξεις χόρευε 

και παθιασμένα αψηφούσε τον πόνο που έγδερνε της καρδιάς το κέλυφος και στέρευε 
των ματιών τις βρύσες. 

Κι αυτή, 
σαν μάγισσα μικρή κι ατίθαση,
υποψήφια του "κάποτε"

θα κρύβεται πίσω από τα πέπλα της σελήνης 

σαν παραδίνεται

στου ήλιου το ανέβασμα 

για να γλυκάνει ο κόσμος.





(φωτο-σύθεση Υιώτας. 2018)


Φίλες και Φίλοι μου, εδώ είμαι!
Μοιάζει να καταφέρνω να σας 
"βλέπω συχνότερα"

Πάντα με την Αγάπη μου
Υιώτα







24 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

υπεροχο φιλη μου
να περνας ομορφα

φιλια πολλα

Κυκλαμίνα είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ (υποψήφια του "κάποτε") που είναι ΑΞΙΑ για υποψήφια του "ΤΩΡΑ" και του ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ, ασυζητητί!
Φιλιά, Γιώτα μου!
Καιρός ήταν, να ξεκολλήσεις!
Το ποίημά σου θέλει "μελέτη".
Ίσως είναι για ποιο έξυπνους!
Χάρηκα! Ειλικρινά και το ξέρεις!

χρυσάνθη είπε...

Καλή μου φίλη όλες λίγο πολύ καταφέρνουμε να βρισκόμαστε όλο και συχνότερα.Και είναι πολύ ωραίο ,σαν την μικρή σου μάγισσα , που τις πέτρες έσπαζε για να ακούει τις φωνές της σιωπής, της δικής μας πρόσκαιρης σιωπής!!Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω Υιώτα μου ! Φιλάκια

Frezia είπε...

Επιτέλους μπήκα στην ανάρτηση σου και απολαμβάνω τους στίχους σου.
Πήρα καινούριο ΛΑΠ-ΤΟΠ διότι το παλιό χαλούσε συχνά είναι δέκα χρονών,
χρειάστηκε όμως να μου το κανονίσουν από την αρχή,κι άλλαξαν πολλά στο σύστημα
τα οποία δεν καταλάβαινα,και δεν μπορούσα να μπω στο Μπλογκ σου.
Ανοιξα το παλιό και μπήκα σε σένα όπως ήξερα από παλιά,ευτυχώς τώρα
που ξεκουράστηκε δουλεύει μια χαρά το παλιό!
Ωραία τα ποιήματα σου δεν έχω λόγια να τα περιγράψω!!!
Υγεία κι έμπνευση να δημιουργείς με την πένα σου,ευχαριστούμε για την προσφορά σου.
Αγκαλίτσα και φιλάκι.

Άρης Άλμπης είπε...

Λαμπερή φωτοσύνθεση,
λαμπεροί και οι νοσταλγικοί στίχοι.

Στην άκρη τού ωκεανού
η μνήμη μένει ατίθαση
και μες στα κύματα του νου
αναζητά μιαν ίαση.

Κρατάει των ανέμων τα ονόματα
και σπεύδει πάλι στην Ελίκη,
μάχεται των κυμάτων τα καμώματα
κι έρχεται πίσω με τη νίκη.

Να παραμένεις ακμαία, αγαπητή μας Υιώτα.

Mia είπε...

Υιώτα μου, λατρεύω τις υπέροχες φωτοσυνθέσεις σου. Είναι πάντοτε γεμάτες χρώματα, αισιοδοξία, έμπνευση. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Αστοριανή είπε...

Γεια σου Κική ομορφόλαλη!
Θα τα λέμε...

Φιλί από ΝΥ

Αστοριανή είπε...

!Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω Υιώτα μου ! Φιλάκια ...

Χρυσανθένια μου,
καλό το "Φέις"
μα εδώ, λέμε και καμιά προσωπική στιγμή... Αλήθεια, πόσα εγγονάκια έχεις ;
Βλέπεις, συχνά το σκεπτόμουν...
Χαιρετισμούς και στο "ταίρι" σου,
Φιλιά

Αστοριανή είπε...

ΦΡΕΖΙΑ μου, μοσχομυριστή,

τα ίδια πάθαινα κι εγώ με το δικό μου. Τώρα που χάλασε ο εκτυπωτής που έβγαζα τις τρελές μου φωτο. ....
με τον καινούριο... θέλει πολύ προσπάθεια και χρόνο...
μου έβαλαν και το γουίντοους 10
και δυσκολεύομαι μέχρι νευροπάθεια.... Υπομονή, βέβαια, μα...

Φιλάκια στις ανηψιές σου,

Ευχαριστώ για την αγάπη σου.

Αστοριανή είπε...

Άρη μου,
ξεχωριστέ μας Φίλε,
πόσο χαίρομαι που δίνεις μια παραδοσιακή νότα στα "ελεύθερα" πετάγματά μου!

Είναι τόσο όμορφο να επικοινωνούμε με τη δύναμη της σκέψης.

Χαιρετισμούς στην σύζυγο,
από μια ηλιόλουστη (περίεργο) μέρα της Νέας Υόρκης.

Αστοριανή είπε...

ΜΙΑ μου,

χάρηκα τόσο για την όμορφη επίσκεψη!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Σίγουρα θα τα λέμε. Φιλί χαμογελαστό της Νέας Υόρκης...

Αστοριανή είπε...

Το ποίημά σου θέλει "μελέτη". .....

ΑΧ! Κατερίνα μου,

τα λέμε κατ' ιδίαν και παραμέλησα να σε ευχαριστήσω κι από δω!

Ξέρω την αγάπη σου, και είμαι σίγουρη ότι παρ' όλες τις λίγες ώρες του ύπνου σου, όπως κι εγώ..
.- καταλαβαίνεις πιο πολύ
τα δικά μου νοητικά πετάγματα, από πολλούς.

Αν άργησα, ξέρεις και τους λόγους.

Σε φιλώ, γλυκιά μου Φίλη.

Κυκλαμίνα είπε...

Όλοι καταλαβαίνουμε τους λόγους, Γιώτα μου!Λογικές οι υποχρεώσεις σου, οι προσπάθειές σου για τα τεχνολογικά, η υγεία και η θυσία πολύτιμου χρόνου της ζωής σου, για να επικοινωνήσεις μαζί μας.
Πέρα απ' τα πολλά "Εύγε" για την Τέχνη σου, ΑΞΙΖΕΙΣ πολλά Εύγε και γι' αυτό!
Ένα Παρόν μόνο να δίνεις, με μια φρασούλα, μας φτάνει!
Και δεν χρειάζεται να μας απαντάς έναν - έναν.
Κέρδος χρόνου σου είναι κι αυτό.
Ένα "Ευχαριστώ όλους όσους αφήσατε την αγάπη σας, φίλοι μου", κι αυτό μας καλύπτει, πλήρως!
Όλοι κατανοούμε, κι εμείς απουσιάζουμε συχνά, ανάλογα καθ' ένας με τις στιγμές του, απλά, σε προκάλεσα... γιατί δίνεις προτεραιότητα στο Φεις, ενώ εδώ είναι η ΒΑΣΗ σου και μιας ζωής έργο σου, μένει ανενεργό, κάποιοι ανησυχούν συγχρόνως, μην το υποτιμάς... δίνε μόνο ένα παρόν!
Φιλάκια και σου δίνω άδεια πάλι... λείψε ως ένα μήνα!
Όχι παραπάνω! Ε;
Χαμόγελο, αγκαλιά κι αγάπη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου σημασία έχει ότι δεν μας ξεχνάς , εμείς θα ήμαστε κοντά σου ..κι αυτό μη το ξεχνάς.Όμορφοι οι στίχοι σου σαν την ψυχή σου.

nikol είπε...

Χαίρομαι που είσαι και πάλι εδώ καλή μου φίλη !!! Οι στίχοι σου είναι υπέροχοι και μας ταξιδεύουν σε όμορφα μονοπάτια !!! Σε φιλώ

Αστοριανή είπε...

εδώ είναι η ΒΑΣΗ σου και μιας ζωής έργο σου, μένει ανενεργό, κάποιοι ανησυχούν συγχρόνως, μην το υποτιμάς... δίνε μόνο ένα παρόν! ....






πόσο δίκιο έχεις, Κατερίνα μου!!! Θα προσπαθήσω ... όπως μου τα λεςς, ξέρω, μμμακια

Αστοριανή είπε...

Γεωργία Μ.

Αχτίδα μου! Πράγματι, τόσα χρόνια, και πώς περνούν...

Πήγα μέχρι κάτω, στην ιστοσελίδα σου. Στις νουθεσίες σου. Την αγάπη προς τα ζώα. Κάποιες φωτο. με το ταίρι σου... μια Ξενόγλωσση φίλη...

Χάρηκα.
Να είσαι καλά και να τελειώσεις το "γραπτό σου" Σε φιλώ

Αστοριανή είπε...

Νικόλ μου,

Χάρηκα!

Απολαμβάνω και τα δικά σου, τα ατίμητα. Να είστε καλά και να δημιουργείς.
Αγέρας απίστευτος και κρρρρύο, σήμερα. Πού θα πάει;... Σε φιλώ

magda είπε...

Εξαιρετική η "Μικρή Μάγισσα" σου, πλούτος λέξεων, πολλές και εξαιρετικές εικόνες!
Να είστε όλοι καλά!
Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

Αστοριανή είπε...

ΜΑΓΔΑΛΈΝΑ ΜΟΥ!

Σας ανταποδίδω την ζεστή αγκαλιά, ... ειδικά τώρα με τα αφόρητα κρυο-τουρτουρίσματα...
Είδα και τα χειρόπλεκτά σου...

κρατώ ακόμη της μαμάς μου, για τις τότε μικρές μας κόρες...

Φιλιά, αγαπημένη μου

χρυσάνθη είπε...

Ένα αγοράκι στη Βοστώνη και ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι στη Βέροια . Καλό μήνα γλυκειά μου

Αστοριανή είπε...

Να σας ζήσουν!!!!!

...κι εμείς, δυο κοπελάρες στη Βιρτζίνια..
και δυο "Ελληνάρες" 7 και 2 χρονών, αντίστοιχα ( στο τέλος του μήνα!!! και οι δύο )
= το οξυγόνο μας...

Σας φιλώ Χρυσανθένια μου

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Να είσαι πάντα καλά και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ-ΠΟΙΕΙΣ!

Αστοριανή είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ αγαπητέ μου Ευρυτανα Ιχνηλάτη.

Απολαμαβάνω την εξαιρετική ιστοσελίδα σου.
Κι εσύ να είσαι πάντα καλά.

Και η Πατρίδα.