10 Οκτ 2018

ΤΑ Χ Ε Λ Ι Δ Ο Ν Ι Α Ε Π Ι Σ Τ Ρ Ε Φ Ο Υ Ν ...


Κυλά ο χρόνος ανεμπόδιστος. Το ρολόι του,

δεν επαναφέρει τα σπασμένα όνειρα. 

Φτεροκοπούν, σαν τρομαγμένα χελιδόνια,

στο βάθος το απύθμενο, στην αγκαλιά 

της νύχτας, της απύθμενης.

Τα χελιδόνια, μόνο στα προσωρινά όνειρα

επιστρέφουν ...

(Φωτο-σύνθεση  Υιώτας. 2017)


Φτεροκοπούν με το βοριά, οι μαργαρίτες. Γνωρίζουν το μέλλον τους. Δεν παύουν, όμως,
να ανθίζουν ξανά και ξανά...
(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2017)


Με τις κακοκαιριές, ζαλίζονται τα δεντρόφυλλα.

Χορεύουν σιγο-ψιθυρίζοντας  τον χορό τον 

ύστατο, ώσπου να γίνουν ένα με τη σάρκα 

της αχόρταγης γης.

( Φωτοσύνθεση Υιώτας. 2017)

Τα κογχύλια, συναθροίστηκαν να μοιραστούν
καλοκαιρινές αναμνήσεις. Άλλες γοητευτικές.
Άλλες άσχημες. Η τύχη δεν ξεχωρίζει...

(Φωτοσύνθεση Υιώτας. 1995)

... Κι όλα αυτά, γιατί τα δυό μας "χελιδόνια" τιτιβίζοντας στην αυλή, γεμίζουν 
τις καρδιές μας
το αναγκαίο οξυγόνο της επομένης μέρας...


                  Τα χελιδόνια

Στην γειτονιά μας
φωλιές δεν χτίζουν τα χελιδόνια.
Τα τιτιβίσματα που ακούς να τρυπούν τα αυτιά μας
έρχονται από το προαύλιο που οργώνουν
τα ξεπεταρούδια.

Σπαθιά τα μάτια τους. Βέλη οι φωνές τους.
Το τρυφερό τους σώμα, λάστιχο γίνεται,
στην ηλιο-φλόγα ψήνεται της άθλησης 
και της πειθαρχίας.

Σας αγαπώ εύπιστα αϊτόπουλα, 
ή
και αθέλητοι γύπες του αύριο. 

Θλίβομαι, με φόβο κρυφό κι ανομολόγητο, 
για τους απρόσμενους κεραυνούς
που ελλοχεύουν 
στον όμορφο κόσμο
που σας φέραμε…

Το ένα από τα ... χελιδόνια μας

...Κι ως έρχεται η "αποκριάτικη" γιορτή του Χάλλογουήν,
μια ακόμη πρόσφατη "φωτο-σύνθεσή μου" με τίτλο:


("Η σπασμένη άρπα" 2018)


  ΞΕΡΩ 
 ότι δεν είμαι "συνεπής" με τις αναρτήσεις, εδώ   
 που αρχίσαμε με τόση όρεξη επικοινωνίας... 
 Ήταν μια άλλη σελίδα που κατά κάποιο τρόπο 
 μας γοήτευσε...  
 Οι δεκαετίες της προηγούμενης δημιουργίας-συμμετοχής   στα ομογενειακά, ... παραμερίστηκε. 
 Μα κι ο κόσμος άλλαξε!  Κυρίαρχος και η απόσταση.
 Είχε αρχίσει η εποχή της "αθέλητης, της οδυνηρής   σιωπής"...  πολλά τα : "και..."
 Εδώ, ήταν η αλλαγή.  Φαινομενική κι αυτή...

  Ξεφυλλίζω τις πρότερες αναρτήσεις, τα "σχόλια", τις         αυθόρμητες στιγμές ευαισθησίας... κι ΕΔΩ αλλάξαμε.
  Κι ΕΔΩ η φρούδα προβολή, με όλες τις γεύσεις...

                                  Προτίμησα
                    Μια σιωπή-ανακεφαλαίωση.

 Κάποτε, είπαμε πολλά...  Κάπου διαπιστώθηκε μια   αδράνια, κάποτε ακόμη και μια κάποια " επίθεση"...
 Έδωσα περισσότερο "βάρος" στις μικρές μου 
          δημιουργίες: τις "Φωτο-συνθέσεις"  μου. 

Ποτέ όμως δεν έπαψα να σας σκέπτομαι!
  Πάντα με την Αγάπη,
  Υιώτα

35 σχόλια:

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Όμορφη η επιστροφή με μια χούφτα εμπνευσμένους υπέροχους στίχους!
Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

και εμεις σε σκεφτομαστε γλυκια μου
φιλια πολλα

nikol είπε...

Μια επιστροφή με πολλές αποχρώσεις συνθέσεων και λέξεων !! Ξέρεις φίλη μου αυτή είναι η αίσθηση της ελευθερίας !! Τίποτα δεσμευτικό παρά μόνο όταν θέλουμε επικοινωνούμε , άλλωστε η καταγραφή έχει γίνει !!! Σε φιλώ

Αστοριανή είπε...

Πόσο με χαροποιεί και με τιμά αυτή η επικοινωνία, Αγαπητέ μου Ευρυτάνα!
Ήδη ξέρεις πόσο συγκινούμαι
όταν επισκέπτομαι και την δική σου σελίδα, έστω αργοπορημένα... Ανακαλύπτω την πανέμορφη ορεινή πατρίδα, μαζί και άγνωστους για μένα, θρύλους...
Σε ευχαριστώ θερμά. Καλό φθινόπωρο, σε όλους.

Αστοριανή είπε...

Καλό Φθινόπωρο,
Κική μου, με εμπνευσμένες δημιουργίες.

Αστοριανή είπε...

Νικόλ μου!
Σ' ευχαριστώ! Σε παρακολουθώ, όταν είναι εφικτό και στο Φέις, ήδη θα το ξέρεις...
μα τόσος λίγος χρόνος, τόσο λίγος...
Σε φιλώ, μαζί και τις φίλες που μας αγαπούν.

Άρης Άλμπης είπε...

«Πάντα με την Αγάπη».
Αυτή η μικρή φράση εξουδετερώνει τα «και», τις σιωπές, τις όποιες πικρίες, τα πάντα.
Και μένουν στη σκέψη οι ωραίοι στίχοι, οι όμορφες ζωγραφιές, τα ελπιδοφόρα χελιδόνια!
Καλή συνέχεια, Υιώτα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ε όμορφη φίλη..καλά να είστε κι οι αναρτήσεις δεν χάνονται...

πανέμορφα γράφεις Αστοριανή μου, νάσαι καλά να χαίρεσαι και τα δυο σου χελιδόνια... καλή τους πρόοδο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

άψογες κι οι φώτο, ειδικά οι μαργαρίτες.....λάικ...

χαιρετίσματα... εμείς εδώ... καλά... όλα καλά...

τα λέμε... φίλη...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Παραπονεμένα λόγια, εχουν οι τελευταίες φρασούλες σου και θα μου σκιάξεις τα χελιδονάκια!
Πολλά άλλαξαν, κι άλλα θ' αλλάξουν ακόμα, Γιώτα μου, μα όσοι αγαπηθήκαμε, αγαπηθήκαμε! Αυτό, δεν αλλάζει!
Να μην παραπονιέσαι. Κάθε σπίτι έχει και τα δικά του προβλήματα. Ζεις και πολύ μακριά, δύσκολες οι επικοινωνίες, Μεγάλος κατάσκοπος το ίντερνετ, δεν είναι κι ότι ασφαλέστερο, πια!
Να μην πικραίνεσαι για τις αλλαγές που εντοπίζεις.
Κράτα ζεστή την καρδιά σου για όλους μας και να συνέχισε να ποιείς, εκμεταλλευόμενη τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο!

Τα μέιλ σου, δεν τα διαβάζεις.
Στο ίμποξ δεν απαντάς, ζήτα την βοήθεια της Όλγας, ντε!
Εύχομαι να είστε όλοι σας ΚΑΛΑ και ΚΑΛΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΣ!

Αστοριανή είπε...

τα ελπιδοφόρα χελιδόνια!

ΑΥΤΑ είναι το οξυγόνο μας, Αγαπητέ μου Αλμπη!

Φιλιά στην σύζυγο,
Με την αγάπη μας

Αστοριανή είπε...

Αστοριανή μου, νάσαι καλά να χαίρεσαι και τα δυο σου χελιδόνια... καλή τους πρόοδο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λαμπρίτσα μου,
κάπου τα προβλήματα μας πάνε με αργά βήματα...
Ευχαριστώ, καλή μου.

Και πάλι καλοτάξιδο το βιβλίο σου.

Αστοριανή είπε...

Κράτα ζεστή την καρδιά σου για όλους μας

Εύχομαι να είστε όλοι σας ΚΑΛΑ και ΚΑΛΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΣ!
==========

Κατερίνα μου, ... σου τα είπα όλα -σχεδόν- όταν μιλήσαμε...

Κάποια μέρα, θα πάρω τον τεχνικό να μου διορθώσει πολλά κενά...
Ελπίζω.

Φιλιά στους νεονυμφους και ευχές πολλές.
Σας φιλώ

Κυκλαμίνα είπε...

Ευχαριστώ, ξανά, Γιώτα μου!
Ναι, είμαι υπέρ-καλυμμένη! Βρήκα και τα σχόλια, οκ!
Αχ! Αυτοί οι τεχνικοί, οι τυχεροί, που πληρώνονται ακριβά, μόνο από δικιά μας άγνοια, κι όχι για πραγματικά τεχνολογικά θέματα, όπως είναι η δουλειά τους.
Πάλι Καλά, να λες, Γιώτα μου, που "υπάρχουμε" εδώ, σ' ένα χώρο που μόνο οι κατέχοντες βαδίζουν εύκολα κι ακίνδυνα!
Ευτυχώς, "ΦΕΓΓΕΙ" ο ΘΕΟΣ, για όλους, κι ας μην έχουμε "φώτα νυκτός"...
Φιλιά πολλά, τα γνωστά.

Αστοριανή είπε...

"υπάρχουμε", Κατερίνα μου,

αυτό αξίζει
κι ας μας -δήθεν- αγνοούν ...
Φιλιά

Κυκλαμίνα είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι Ευτυχισμένα, για τους Δημήτρηδες, Γιώτα μου!
Δεν πρόλαβα, μα σας σκεφτόμουνα έντονα, χθες!
Έστειλα ένα πουλί με τις ευχές και την αγάπη μου, νοερά.
Ελπίζω πως το είδατε!...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

να που περνάει ο καιρός, και φθασαμε του Αγίου Δημητρίου...
να τους χαίρεσαι, γεροί δυνατοί... και καλή πρόοδο... στον μικρό... :) = χαμόγελο...

φιλιά σε σε
χαιρετίσματα στον σύζυγο ...

Frezia είπε...

Πόσο μοιάζει το μικρό χελιδονάκι στο μεγαλύτερο!
Εξαιρετικό το κείμενο διακρίνω νοσταλγία για το παλιό,
κι αισθάνομαι λίγο ένοχη που δεν ανταποκρίθηκα αμέσως
στην ανάρτηση σου,η αγάπη ο θαυμασμός και η εκτίμηση
παραμένουν πάντα προς εσένα αγαπητή μου φίλη,σε φιλώ...

Αστοριανή είπε...

Α!ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ φΊΛΗ!
Εγώ μοιάζει ότι ξεχνώ φίλες και φίλους αγαπημένους...
Δεν είναι έτσι.

Κάτι οι οικογενειακές υποχρεώσεις, κάτι η κατάσταση που μας περιβάλλει -να θες να πεις τα συναισθήματά σου και να μη τολμάς-...
να λές : εδώ είμαι μα δεν δεν είμαι...

ΦΡΕΖΙΑ ΜΟΥ,

με έχει κουράσει αυτή η αλλαγή συμεριφοράς της κοινωνίας...

Είναι φορές που δεν ανοίγω Τι-Βι καθόλου ... μα ούτε και θέληση να διαβάζω ή να γράφω...

Μερικές νύχτες, ο νους δημιουργεί, μα αρνούμαι να σηκωθώ να καταγράψω, τα πάντα είναι ένα τίποτα..

μόνο η Αγάπη των παιδιών είναι ουσιαστική.

Χαιρετισμούς στην οικογένεια

Πάντα με την αγάπη μας,

Υιώτα και Δημήτρης

Κυκλαμίνα είπε...

Εγώ μοιάζει ότι ξεχνώ φίλες και φίλους αγαπημένους...
Δεν είναι έτσι.

Κάτι οι οικογενειακές υποχρεώσεις, κάτι η κατάσταση που μας περιβάλλει -να θες να πεις τα συναισθήματά σου και να μη τολμάς-...
να λές : εδώ είμαι μα δεν δεν είμαι...


Με καλύπτεις ΑΠΟΛΥΤΑ! Φιλιά κι ΑΓΑΝΤΑ!
Δεν θα παραιτηθούμε, έτσι, εύκολα!

Αστοριανή είπε...

...έτσι λέω
πικραίνομαι
καταλήγοντας στα τρυφερά φιλακια του μωρού και στα πιο ...σοβαρά του μεγαλύτερου εγγονού,

Κυκλάμινό μου...

Βλέπεις
και το άμεσο περιβάλλον είναι πολύ μοναχικό...

Ευτυχώς,
θα ρθουν τα κορίτσια...

Σε φιλώ, γλυκειά μου

magda είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα
Έχεις δίκιο, ξεμακρύναμε... Για τους δικούς της λόγους η κάθε μία από μας.
Η αγάπη όμως και η εκτίμηση παραμένουν.
Καμάρωσα τις εκλεκτές δημιουργίες σου και το γλυκό σου χελιδονάκι!
Είμαστε υγιείς και χαίρομαι που είστε και εσείς καλά!
Σας εύχομαι ολόψυχα καλά Χριστούγεννα!
Πολλά φιλιά και αγκαλιές σε όλους σας!

Αστοριανή είπε...

Χαρούμενα Χριστούγεννα. Μάγδα αγαπημένη.

Τόσα πολλά που μα συμβαίνουν, μαζί και με κάτι παλιο-όνειρα... ύπνος ακανόνιστος...

ΕΥΤΥΧΩΣ
που έχουμε τα μικρά κοντά μας!

Την γλύκα τους την ξέρετε...

ΣΑς εύχομαι Καλές Γιορτές και με υγεία.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!! Με υγεία το 2019!!!

να τους χαίρεσαι όλους

και χαιρετίσματα... πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιά, φίλη...

magda είπε...

Αγαπημένοι φίλοι
Σας εύχομαι ολόψυχα μια καινούργια χρονιά ευλογημένη, με υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σας!
Είθε να εκπληρωθούν όλα σας τα όνειρα!
Με αγάπη και πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...


Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικές εμπνεύσεις!

akrat είπε...

καλησπέρα. Και εγώ απουσίασα. ΑΛΛΑ επέστρεψα. Λοιπόν καλές αναρτήσεις και χαρές για το έτος που μπήκε

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!

Χρόνια Πολλά!! Βλέπεις, νομισα ότι οι ΕΥΧΕΣ μου στο ¨ΦΕΙΣ¨" θα ,,,κάλυπταν το χρόνο των υποχρεώσεών μου!!! και δεν ανοιξα νέα ανάρτηση...

Αν κι εμείς τα είπαμε, και σε ευχαριστώ θερμά. Ευχές από καρδιάς, καλή μου, σε όλους σας.
Πάντα με τη σκέψη μου μαζί σας

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου, !!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ΕΥΧΕΣ για τη νέα χρονιά!

Αμέτρητα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" !!!

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ

"παλιέ μου Φίλε!"

Μα.. τα λέμε στα σύντομα και στο "ΦΕΙΣ"

Ευχαριστω!

Αστοριανή είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
Χίλια κι άλλα τόσα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" για τις ευχές σου. Φετος, είπα να φτιάξω τις παραδοσιακές μας συνταγές, γιατι ήρθαν και από την ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ...

Καταλαβαίνεις για ωράριο... και εγγονάκια...

Όμως, στα πεταχτά έστειλα ΕΥΧΕΣ στο "ΦΕΙΣ" σε όλους!!!.......

Ξέρω, δεν είναι το ίδιο, μα η σκέψη και η Αγάπη γίνεται περισσότερο έντονη,

Αντεύχομαι, εκλεκτέ μου Φίλε.

Αστοριανή είπε...

ΑΚΡΑΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Χαρά ξεχωριστή που με θυμήθηκες!!

Κι εγώ σου εύχομαι ότ,ι το καλύτερο, ιδίως υγεία
και καλές "αναρτήσεις" στη σελίδα σου

Να είσαι καλά

χρυσάνθη είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα και Δημήτρη , σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , με Υγεία , Αγάπη και πλημμυρισμένοι από χαρούμενες φωνούλες , που μας δίνουν τόση χαρά και νόημα στη φάση της ζωής που διανύουμε.
Ετσι είναι Υιώτα μου κάτι οι οικογενειακές υποχρεώσεις,κάτι όσα μας συμβαίνουν εμποδίζουν την παρουσία μας , αλλά δεν κλειδώνουν την μνήμη μας.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

Αστοριανή είπε...

Καλή σας Χρονιά, Χρυσανθένια μου!

".... κάτι οι οικογενειακές υποχρεώσεις,κάτι όσα μας συμβαίνουν..."

και πόσα μας συμβαίνουν
Φίλη μου.

Είθε να είστε ΟΛΟΙ καλά,

Πάντα με την Αγάπη μας,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...


From new POST... May 25th, .23 !!!!!!!!!!!!!


Polly Aetopoulos (Rigopoulos ... Neighbour at Valimitika ...)
Γιώτα γειασου αυτό το λουλούδι το είχατε στο σπίτι σας στα
Βαλιμητικα φιλια
Reply2d
Άρης Άλμπης
Πανδαισία καλλιτεχνικών εικόνων και ωραίων στίχων για χελιδόνια,
λουλούδια, κοχύλια. Κι ένα πανέμορφο χελιδονάκι στα έμπειρα χέρια
που το κρατούν τρυφερά και προστατευτικά.
«Κυλά ο χρόνος ανεμπόδιστος. Το ρολόι του, δεν επαναφέρει τα σπασμένα όνειρα»…
Reply2d
Polly Aetopoulos
Γιώτα μου το πεύκο έχει γίνει πολύ ωραίο φιλια
Reply1d
Χριστινα Ασπρουκου
Αυτο το λουλουδι το λεγαμε ρολόι κ ρουφουσαμε στη μέση κ εβγαζε κατι υγρο γλυκο το κανατε εσεις;;;;;
Reply1d