1 Οκτ 2019

Ο Κ Τ Ω Β Ρ Η Σ !!!



Οκτώβρης
 ήδη 
Φίλες και Φίλοι μου !

Γλύστρησε ο Σεπτέμβρης 
λες άμμος στεγνή μέσα από τα δάχτυλα 
κι ας μην πήγα ούτε κι αυτό το καλοκαίρι 
να δω την θάλασσα, 
να ακούσω τα αδιάκοπα μηνύματά της 
από την "Αλλη Όχθη"... 
Το αυτοσχέδιο καράβι των ονείρων πλέει ακυβέρνητο μέσα στη νύχτα 
των αναμνήσεων, 
αγκομαχεί στις αμίλητες ώρες 
της ξαγρύπνιας...

(σχέδιο Υιώτας, 2017)

Πόσα κι αυτός ο Αύγουστος 
μας "κληροδότησε" !
Ο πλάτανος, που μας είχε καλωσορίσει με δεκάδες πετούμενα τον Μάρτη του 2007, αρρώστησε, 
μια στενόμακρη πληγή που γινόταν κρυψώνας των σκιούρων κι αργότερα 
φωλιά βολική για εκατοντάδες Τερμίτες... έπρεπε να πάρουμε άδεια για να τον κόψουν...
Άδεισε ο διάδρομος και παρότι η θέα 
του κήπου μας ελευθερώθηκε,
μου λείπουν τα χρώματα που μας δώριζε κάθε εποχή, 
μου λείπουν τα ανήσυχα σπουργίτια, 
οι ερωτιάρηδες κατακόκκινοι καρδινάλιοι...



(σχέδιο Υιώτας, 2019)

Μας άφησε έναν μελαγχολικό Αύγουστο να θυμίζει μνημόσυνα περασμένων χρόνων, μαζί και ιστορίες που αγγίζουν άλλες πληγές...

Σύνθεση Υιώτας, 2018)
Στις ώρες τη απομόνωσις, 
τα κογχύλια που "μετανάστευσαν" μαζί μας, 
μου δίνουν μικρές δημιουργίες 
συνδιάζοντας μια παρέα μοναδική 
στον αλλοτινό ανήσυχο εαυτό μου...


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2019)

Παρακολουθώ κάθε δημιουργία της Φύσης, 
σε τούτη τη γωνιά του "Μακρόνησου" 
είτε είναι κάτω στο χώμα,
 είτε πάνω στον ασυγκράτητο ουρανό, 
συχνά παραμιλώτας ψυθιριστά 
για την κάθε μου εντύπωση...


(φωτο-σύνθεση Υιώτας, Σεπτ. 2019)

Με την ευχή για ένα Καλό Οκτώβρη, 
σε ΟΛΟΥΣ
και 
με μια ακόμη μικρή "επικοινωνία μαζί σας"


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας, 2019)

Σας χαιρετώ, προς το παρόν.
Πάντα με την Αγάπη
Υιώτα

11 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Στέλνω ένα φιλί γλυκό από την βασανισμένη Ελλάδα μας να σε ανταμώσει στον Οκτώβρη της Αμερικής. Να αντέχεις!

Αστοριανή είπε...

...εμείς
βαθμολογούμε
τα βάσανα! Φίλε μου, αδελφέ του νου και της καρδιάς!
Δέχομαι
το φιλί για να "αντέχω" σε μια μοιρασιά ...Οκτωβριανή.

Να είσαι πάντα δημιουργικός ανάμεσα στους δικούς σου πόνους, που χρειάζονται λίγο καιρό ακομη για να "θρέψουν..."

Άλλωστε, απολαμβάνεις περισσότερο τα αγγελούδια σας έχοντας μια δικαιωματική δικαιολογία...

Πάντα με την αγάπη μας

Άρης Άλμπης είπε...

Οι λίγες στενοχωρημένες πινελιές σ’ αυτήν την ανάρτηση υποχωρούν τελικά μέσα «σε κάθε δημιουργία τής Φύσης, σε τούτη τη γωνιά τού Μακρόνησου» και μέσα στις φωναχτές φωτοσυνθέσεις σου, Υιώτα.
Μια αισιοδοξία διαφαίνεται με τις ευχές για έναν ήμερον Οκτώβριο!
Η νοσταλγία για την «Άλλη Όχθη» πάντα παρούσα.

Μιχάλης Κ είπε...

Το μήνυμα δεν είναι σπαμ! Έχω δύο βιβλία σχετικά με την υγεία που θα σου φανούν πολύ χρήσιμα. Δεν μπορώ να βρω το email για αυτό στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

Κυκλαμίνα είπε...

Καλόν Οκτώβρη, Γιώτα μου, με Υγεία, Υπομονή και Δύναμη!
Ότι κι αν "αγγίξω" απ' τις λέξεις σου και απ' τις φωτοσυνθέσεις σου, νιώθω πως είναι ξύσιμο πληγής (και πληγών), οπότε, τζιζ, μόνο δηλώνω ένα Παρών, γνώστρια πια, για το πως "κεντάς" Καλλιτεχνικά τον πόνο σου.
Κράτα γερά, ατσάλωσε την ευαισθησία σου με αισιοδοξία, για έναν Καλύτερο μήνα, αυτό που μας σώζει, είναι η ελπίδα του Αύριου, κι ας μην είναι δεδομένο, ούτε καν, αυτό!
Στέλνω ζεστά φιλιά σε όλους σας, κι ας κρύωσε ήδη η ατμόσφαιρα, λόγω Φθινοπώρου.
Ένα χαμόγελο του ήλιου, μου είπε πως θα σας τα φέρει,ζεστά!
Τον εμπιστεύομαι!

kerina poiimata είπε...

Την αγάπη μου κι από εδώ!
Καλόν μήνα Οκτώβρη!
Βαρβάρα.

Αστοριανή είπε...

Η νοσταλγία για την «Άλλη Όχθη» πάντα παρούσα. .. .Α.Α.

...ίσως γι' αυτό διοχετεύω αρκετή ενέργεια στις "φωτο-συνθέσεις " μου, αγαπητέ μου 'Αρη...
οι λέξεις πλέον πονούν.
...και το χειρότερο,
όταν η σκέψη τρέχει, η δεύτερη γλώσσα ξεπετιέται, μπερδεύεται με την πρωταρχική
και σταματάει όλη μου την διάθεση...

Να είστε καλά, Φίλοι μου. 'Ο,τι το καλύτερο στην όμορφή σας οικογένεια.
Πάντα με την αγάπη μου

Αστοριανή είπε...

Αγαπητέ μου κ. Μιχάλη,

My e-mail:

yiotas@optonline.net

Καλόδεκτα θα είναι τα βιβλία. Μα θα σου πω ότι έχω τόσα στην Αγγλική, και μισοδιαβασμένα είναι....

Με μία εξήγηση:

Φίλοι με "καλά" ελληνικά δεν υπάρχουν!!! Οι εκκλησίες θέλουν να τους τα πας εκεί, και τα αφήνουν σε μια γωνιά...

Η βιβλιοθήκη του Ε.Κ.
δεν 'εχει χώρο ...

Οι καινούριοι δημοσιογράφοι τους, δημιουργούν δικούς τους κύκλους,περισσότερο προσοδοφόρους για την εφημερίδα ...
Όπως, κάποτε μου είπαν:
Η εφημερίδα δεν είναι λογοτεχνικό περιοδικό... κ.λ.π.

ΑΝ δεν πληρώσεις ΔΕΝ σε περιλαμβάνουν στις σελίδες τους... δεν παρουσιάζουν βιβλία...

(κι απορώ. ΠΟΣΟ μπορει να πληρώνουν για μεγάλου μεγέθους διαφημίσεις βιβλίων από την Ελλάδα!!!)

Αν είναι δικά σου βιβλία, θα χαρώ να τα έχω.


ΤΙ θα γίνουν όταν φτερουγίσω ψηλά... ότι ίσως γίνει ότι θα γίνει και με
ολόκληρη βιβλιοθήκη με παλαιούς τόμους, με πανάκριβες εκδόσεις, που δεν θα υπάρχουν και στην Ελλάδα,

άσε τα στην αγγλική... σειρά από σπουδαίους ποιητές και ιστοριογράφους (Ε.Α. Ποε, Γουίτμαν, κ.λ.π.)

Τί να γράφω... Κανένας δεν ενδιαφέρεται.

Μόνο "Πρόεδροι... πρόεδροι και παρα-πρόεδροι," κάποιου τιτλου ... ποιητές και ποιητάριδες...
Α! μη ξεχάσω ότι έχουμε και ...ραδιο-εκπομπές... από τους φιλόδοξους ειδήμονες... μόνο που πρέπει να "υποκλίνεσαι" -το αγαπημένο ρήμα πάμπολλων_

και να ..συντηρείς και το πρόγραμμα τους...

Αλλά ΄'εχουμε ΥφΥπουργο, παρακαλώ...
κι ας μην έχουμε μια αίθουσα
έστω είδος Μουσείου,
για τον άμοιρο Ελληνισμό,

μια για πολύτιμα εργόχειρα -φερμένα από την Πατρίδα...

ή εργόχειρα από τα Γυμνάσιά μας... που κάναμε εκθέσεις κ.λ.π.

ή πίνακες από την ευαισθησία κάποιων...

την ιστορία των πρώτων Ελλήνων στην Αμερική με φωτογραφίες, έγγραφα, αρχεία...

(βέβαια υπάρχουν αρκετές προσπάθειες, μα πρέπει να ανήκεις σε..."κύκλο"...)

και πόσα άλλα τρωτά και διχόνιες των ημιμαθών που κατάφεραν τότε που δεν υπήρχαν τα κομπιούτερς να "αποθηκεύσουν" δολλάρια ή και να δημιουργήσουν "περιουσίες"...

Τα γράφω, περίπου όπως τα έχω αναφέρει αρκετές φορές...
Μα ενδιαφέρον ΜΗΔΕΝ

Κι άσε κάποιους επίδοξους/ες μυθιστοριογράφους που μου έλεγαν ότι το έργο τους Πρέπει να μεταφραστεί ή να γυριστεί έργο
κι ότι δεν φροντίζω
τους Έλληνες...

Έχουμε, εδώ, γράφουν, ένα Τσέκουα... που φροντίζει για τα ..."Ελληνικά στο Εξωτερικό...""...

βίος και πολιτεία... (Η Ιουστίνη Φραγκούλη είχε φτάσει μέχρι Δικαστήρια μαζί του... κ.λ.π.)

Κάμποσοι "συγγραφείς" μπερδεύτηκαν μαζί του σε εκδόσεις...,

εκτός από μένα!!!



ΠΟΝΑΕΙ να παραδεχτώ ότι πολλά από αυτά δεν αναφέρονται... ίσως για να πιστεύουμε ή για να πιστεύεται ότι εδώ, κάτι γίνεται...

ΤΙΠΟΤΕ δεν γίνεται,

όπως

τίποτε δεν θα γίνει και με τους "ψήφους"... Φαγωμάρα, έξοδα, μίση...

Οι ίδιοι οι συγγενείς δεν μας θεωρούν ισότιμους, ακόμοι και σε τυχόν περουσιακά..., κι ας στέλναμε κι ακόμη στέλνουμε ...

Μακρυγόρισα, Αγαπηττέ μου κ. Μιχάλη.

Αν θέλεις, μου απαντάς εδώ, στην "Αστοριανή"

Σου έβαλα και το η-μέιλ μου.

Να είσαι καλά.

Η ζωή προχωράει όπως εκείνη ξέρει.
Εμείς ΔΕΝ ξέρουμε!

Αστοριανή είπε...

Υγεία, Υπομονή και Δύναμη! Κυκλαμίνα μου...

αυτό που μας σώζει, είναι η ελπίδα του Αύριου, κι ας μην είναι δεδομένο, ούτε καν, αυτό!

Κυκλαμίνα μου,

σήμερα ήρθε μια "παραγγελία" από πέντα βολβούς κυκλάμινα, να τους βάλω για τον Νέο Χρόνο...
Περιλαμβάνει ακόμη 6 νάρκισσους, σε διάφορα χρώματα, και κάτι άλλα...

Είπα να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου...

Ίσως, κάποτε να στολίσουν κάποιο άλλο "κήπο"..

Ευχαριστώ για την αγάπη σου.

Ξερω ότι είσαι "μπίζυυυ" μηλο-μαζώχτρα μου..."

Σας αγαπώ ΟΛΟΥΣ
Φιλιά

Αστοριανή είπε...

Για όσο χρόνο μας μένει, ας κάνουμε ταξίδια στο όνειρο! ... Κ. Ποιήματα


Την αγάπη μου κι από εδώ!
Καλόν μήνα Οκτώβρη!
Βαρβάρα.

Ξαναβρεθήκαμε...!!!
κι ας ΜΗ χαθούμε, έστω κι αν αργοπορούμε...

Να είσαι καλά, ματια μου. Βλέπεις μας "νίκησε το Φ-Μπουκ!!!"

Φιλιά πολλά έστω κι από την άλλη άκρη του Ατλαντικού

meterizi katerinas είπε...

Να είχα και μια δική μου μηλιά στη ζωή μου, τι άλλο ήθελα, Γιώτα μου! Ας είναι Καλά οι φίλοι και οι μανάβηδες!...
Φιλιά!