5 Δεκ 2021

Λέτε να είναι ο Σάντα;


Λέτε να είναι ο Σάντα;

                                                                    (ο ...μικρούλης μας, τότε...")
 **********************************************************************************

ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο  Σ Α Ν Τ Α ?

(Φωτογραφία και μετάφραση: Γιώτας Στρατή. Δεκέμβρης, 5, 2021)



COULD IT REALLY BE SANTA?

Up in the sky a million stars shine bright

And the magic they bring seems to gleam tonight.

The wind makes a sound like “HO-Ho-Ho”

Is it him? Is it Santa with his sleigh in town?

 

I sit in the window with a doll in my knee

And list the gifts I wish Santa’d bring for me.

I try to stay awake and hear noises I don’t know.

Now is that Santa? With his sleigh in tow?*

 

I leave some Oreo Cookies and take a few for me.

A glass of milk next to them beneath the lighted tree.

I write a note for him and wrap it in a bright red bow.

Wait, did I hear Santa with his sleigh in tow?

 

But then I feel my eyes closing staring out into the sky.

I can’t stay awake, no matter how hard I try.

My eyes open in the morning to a bright, warm glow.

Oh, no, I missed him! I missed Santa with his sleigh in tow!*


But I find a note for me with crumbs of cookie near.

It says “Merry Christmas, child, may it be full of cheer,”

It’s a note I’ll keep forever because I love it so.

Santa showed up, indeed, with his sleigh full of toys in tow!*

***************************************

******************************************************* 

Unlock the Magic with OREO, 1995

This beautiful, limited edition canister 

contains one pound of OREO Chocolate Sandwich Cookies

 Nabisco, East Hanover, NJ 07936-#44000 03768

(Αυθεντική αντιγραφή από την

 κάτοψη του "παλαιού τενεκεδένιου 

 κουτιού", που βρήκα στο συρτάρι του

 Δημήτρη μου...)

... και

η μετάφραση, φυσικά, δική μου) :


************************************************************

Λέτε να είναι ο Σάντα?

Ψηλά, στον ουρανό, ένα εκατομμύριο άστρα λαμποκοπούν

και ακτινοβολεί η μαγεία που φέρνουν, απόψε.

Ο άνεμος κάνει έναν ήχο σαν το "ΧΩ-χω-χώ", λες να είναι Αυτός; Να είναι ο Σάντα με το έλκηθρό του στην πόλη;

Κάθομαι στο παράθυρο με μια κούκλα στα γόνατά μου

και γράφω τα δώρα που θάθελα να μου φέρει ο Σάντα.

Προσπαθώ να μη με πάρει ο ύπνος, κι ακούω θορύβους

που δεν γνωρίζω. Τώρα, να είναι ο Σάντα με το έλκηθρό του, στην πόλη;

Αφήνω λίγους OREO κουραμπιέδες και κρατώ λίγους και για μένα. Ένα ποτήρι γάλα, πλάι τους κάτω από το αναμμένο δέντρο. Του γράφω ένα σημείωμα, τυλίγοντάς το με ένα κόκκινο φιόγκο. Περίμενε! Άκουσα τον Σάντα με το έλκηθρό του, στην πόλη?

Μα πάλι, αισθάνομαι τα μάτια μου να κλείνουν, σαν κοιτάζω έξω, πάνω στον ουρανό. Δεν μπορώ να κρατηθώ ξύπνια, όσο κι αν προσπαθώ επίμονα. Τα μάτια μου ανοίγουν το πρωί σε μια φωτεινή, ζεστή λάμψη. Ω! όχι! Έχασα τον Σάντα με το έλκηθρό του, στην πόλη!

Όμως, βρήκα ένα σημείωμα για μένα, δίπλα στα τρίμματα ενός κουραμπιέ που γράφει: "Χαρούμενα Χριστούγεννα", παιδί, να είναι γεμάτα μεγάλες χαρές". Είναι ένα σημείωμα που θα φυλάω για πάντα, γιατί το αγαπώ πολύ. Πράγματι, ο Σάντα εμφανίστηκε με το έλκηθρό του γεμάτο δώρα, στην πόλη.

( Ξεκλείδωσε την Μαγεία με ORIO. 1995. Αυτό το όμορφο, μα περιορισμένης παραγωγής κουτί, περιέχει ένα pound ORIO σοκολατένια sandwich cookies!

Nabisco, East Hanover, N.J. 07936#44000.03768)

*************************************

Αγαπημένοι μου,

σκέφτηκα να σας το παρουσιάσω. Να ξεφύγω, λίγο, από την θλίψη που μου δημιουργούν οι Γιορτές δίχως τον αγαπημένο μου σύντροφο.

ΕΙΘΕ όλοι να είστε γεροί, με αποθέματα Αγάπης, Ανθρωπισμού, και Πίστης.

Όλοι οι άνθρωποι σε τούτη εδώ την Γη, 

χρειαζόμαστε Κατανόηση, Υπομονή, Καθαρή

σκέψη,Υπομονετική καρδιά!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Πάντα με την αγάπη μου,

Υιώτα


5 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Τελεια η αναρτηση σου.🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

Αστοριανή είπε...

ΔΕΝ με ξεχνάς,
τόσα χρόνια,JK Φίλε της Αστοριανής, καλέ μου!
Οι ευχές σου καλόδεκτες.
Ταυτόχρονα, απαραίτητα εποικοδομητικές στην αμείωτη θλίψη μου, ένα χρόνο και ακριβώς 4 μήνες από το θάνατο του Δημήτρη μου.
Η καρδιά του μας αγαπούσε να μην ταλαιπωρηθούμε εμείς, ούτε κι αυτός... μα η απουσία του μετατρέπεται σε ζεστή σκιά που δεν λείπει από κοντά μου.
Να είσαι πάντα καλά
κι Ο,ΤΙ το καλύτερο.
Καλές Γιορτές. Σε όλους σας.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

μα τι γλυκούλι , να τον χαίρεστε... όπως κι όλα τα εγγόνια σου Γιώτα μου

υγεία, χαρές... και ΝΑΙ... φαίνεται νάναι ο Σάντα...

καλά Χριστούγεννα. Υγεία

Αστοριανή είπε...

...sweet wishes, Lampritsa mou!
Amen.
Love
Yiota

Κυκλαμίνα είπε...

Είναι ο Άγιος Βασίλης μας, όπως και όλα τα παιδάκια του κόσμου, Γιώτα μου!
Να τον χαίρεστε, να τα χαίρεστε!
Υγεία και χαρές να έχουν στην ζωή τους!
Καλές Γιορτές, εύχομαι! Με Υγεία!
Φιλιά και σκέψη, σταθερή.