1 Δεκ 2010

...Αυτή η κρυφή Οδύσσεια π΄ ασφυκτικά πληγώνει,

Ένα νέο "Ευχαριστώ"
άραγε να είναι μεγαλύτερο από ένα προηγούμενο;!
Πάλι η Κατερίνα μας
μου έκανε μια έκπληξη:
Ένα βίντεο, δεξιά, στη... βιτρίνα της σελίδας
της "Αστοριανής"
για την Φίλη που ακόμη ΔΕΝ έχει συναντήσει!!!

Κατερίνα μου,

αφιερωμένο αυτό το κλαδάκι της "σπιτικής λεμονιάς" μαζί με το ποίημά μου "Τρίλιες" που σου αρέσει, στην ασταμάτητη ευαισθησία σου
(από το νέο μου βιβλίο, σελίδα εξήντα-τρία)

ΤΡΙΛΙΕΣ

Με το Νοτιά, με το Βοριά, σμίγουν οι αναμνήσεις।

Ρίγη σκορπούν, οδυνηρό θάνατο στις αισθήσεις...

κι ενώ αναδιπλώνονται θύμησες κοιμισμένες

-ίδιοι ανεμοστρόβιλοι, μαινάδες μεθυσμένες-

μάγισσες ξέφρενου χορού στου λήθαργου την ώρα,

φριχτά φαντάσματα του νου στης ενοχής τη χώρα,

ως τιμωροί αμείλικτοι προτού να ξημερώσει...

το χέρ΄απλώνεται δειλά, ζεστό κορμί να νιώσει...

Αυτή η κρυφή Οδύσσεια π΄ασφυκτικά πληγώνει

γίνεται βρόγχος στης αυγής το λυπημένο αηδόνι

που η φωνή της μοναξιάς σ΄ουράνια ταξιδεύει,

αμέριμνο για ποιάς καρδιάς τις τρίλιες συνοδεύει...

Κι είν΄ο Βοριάς αδίσταχτος και ο Νοτιάς μαχαίρι

σαν έμειν΄ασυντρόφευτο το απλωμένο χέρι...

Φίλη μου, για μια φορά ακόμη, με συγκίνησες।

Είναι τόση η προσφορά σου, που κι εγώ απορώ πώς τη χωράει η καρδιά σου!

Πάντα με την αγάπη μου,

Υιώτα



25 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

"Κι είν΄ο Βοριάς αδίσταχτος και ο Νοτιάς μαχαίρι
σαν έμειν΄ασυντρόφευτο το απλωμένο χέρι..."

Τα τεράστια αποθέμματα ευαισθησίας, συμπυκνωμένα σε δύο γραμμούλες!

Καλή σου μέρα (εδώ είναι ήδη πρωί)

pylaros είπε...

Και να σκεφτούμε ότι ο κάθε ένας μας έχει κι από μια κρυφή Οδύσσεια

και μας πληγώνει γιατί είναι κρυφή.

ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ αυτές που κάνουν την ζωή υποφερτή, φιλοσοφική, άξια λόγου.

Την καλημέρα μου αγαπητή μου Υιώτα.

χαιρετώ
Γαβριήλ

χρυσάνθη είπε...

Βρήκα τα παραθυρόφυλλα ανοιχτά και το κλειδί στην πόρτα! Από μακρυά αυτό το σπίτι μύριζε φιλοξενία...μου φάνηκε γνώριμο .. και αυτός ο λεμονανθός και η γλυκειά πικροδάφνη δεν άφηναν περιθώρια δισταγμού !!!!...γύρισα το κλειδί και μπήκα ,με δώρα μια ζεστή αγκαλιά!!Ολες οι γωνιές στολισμένες με συναρπαστικά λόγια και γλυκά συναισθήματα!
Καλώς σε βρήκα Αστοριανή μου!!!!!

Μηθυμναίος είπε...

Βλέποντας το κλαδάκι της ¨σπιτικής λεμονιάς» που χαρίζεις στη φίλη σου Κατερίνα μου ’ρθαν στο νου, απ’ την άλλη, οι απορημένες λεμονιές της αμήχανης Αθήνας που μπερδεύτηκαν φέτος από τούτο το αφύσικο, εμβόλιμο καλοκαίρι που θαρρείς και ξεχάστηκε...

Καλή σου μέρα!

Αστοριανή είπε...

Γεια σου Φίλε μου "Δύσπιστε!"
Ήμουν στης κόρης μας, άρχισα να σου απαντώ, μα εκείνα τα...λατινικά απεχθάνομαι να τα χρησιμοποιώ...
δεν συνέχισα λοιπόν, στο δικό της που ΔΕΝ έχει την ελληνική... και γράφω πάλι εδώ για να σ΄ευχαριστήσω.Κι όχι τίποτ'άλλο, έλεγα να φτιάξω μια..."ξεπλέτσωτη" τυρόπιτα...(ξεγυμνωμένη) όπως τη λέει μια φίλη αθηναία εκ ...Σοφάδων, Καρδίτσης! μα ούτε κι αυτό το κατάφερα...
Θα περιμένω να δω μια δική σας. Σίγουρα, η γυναικα σου θα γνωρίζει καμιά εύκολη!!!
Χαιρετισμούς και στους δύο σας,
Υιώτα,
αστοριανή,
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου, πήγα στην "Πυλαρο" πριν μπω στην Αστοριανη...
και
διάβασα
ένα ...διαφοροποιημένο γράψιμο, πιο οικείο, οικογενειακό θάλεγα. Το χάρηκα.
Να είσαι καλά
και να μη μας ξεχνάς...
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Χρυσάνθη μου,
μοιάζεις νέα Φίλη,
και, καλώς όρισες!
Μα, έχουμε τόσα κοινά και τόσα ίδια ενδιαφέροντα!!!
Μέχρι που αν μπορούσες να το διαπιστώσεις... θα εύρισκες τρεις ραπτομηχανές(!!!) και μια δώρο 5 ετών από την πρωτοκόρη μας που ακόμη ΔΕΝ έχω ανοίξει διότι είναι πιο περίπλοκη!!!!!!!!
όσο για παρόμοιες...χειροτεχνίες, άστα,
μέχρι που η μικρή μου εγγονή λέει:-η γιαγιά μου είναι σπέσιαλ!!!
Και βέβαια θα τα λέμε, έστω και δυο γραμμές...
Για σήμερα,
χάρηκα πολύ.
Χαιρετισμούς στη Βέροια... από κει είναι κι η Φίλη Ιππολύτη!
Με ...πρωτόγνωρη(!) φιλία,
Υιώτα,
αστοριανή
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Στράτο μου,

πορτοκαλιές, νεραντζούλες..., λεμονιές..., κ.λ.π.
δυστυχισμένα δέντρα, μα και θάμνοι, της Αθήνας...
γεμάτα ζωίφια, αράχνες, ιους, στάζουν μια γλειώδη κόλα... άσε και τις πλαστικές σακούλες, άσε τα διάφορα σκουπίδια ... απελπισία! μάλλον ντροπή θα έπρεπε να πω!

Να δω με τον νέο σας Δήμαρχο, θα τα... φροντίσει;;;!!!

Φιλάκια κι αγάπη στη γλυκιά Αλεξάνδρα σου και σ' όλους σας.
Πάντα με την σκέψη μας,
Υιώτα
και Δημήτρης!

Τα χνάρια είπε...

Ρε (φιλικότατον), Γιώτα!!!
Αφού κάνεις, τι κάνεις, στείλε κι ένα μέιλ, (ρε) παιδάκι μου!
Τι να σου πω, πάλι; Τον ζάλισες τον κόσμο με μένα! Έλεος!
Σου παίρνω τον λεμονανθό, σου παίρνω δακτυλογραφημένες και τις "ΤΡΙΛΙΕΣ", κρατάω ένα ακόμα "Ευχαριστώ"! (γέμισε το κουτάκι!) κι εύχομαι Υγεία σε όλους σας, υπομονή στην Όλγα μας, Ευτυχία, Επιτυχία και Αγάπη!
Ποιο βιντεάκι λες;
Γράφε τώρα που κάθεσαι! Μην κάθεσαι! Τώρα που "δημιουργείται" νέα ζωή, έχεις θέμα!
Φιλάκια σε όλους σας και σύντομα θα τα πούμε. Εντάξει;

Τα χνάρια είπε...

Παιδιά, συγγνώμη που σας ζάλισε η Γιώτα με μένα! Είναι τόσο απλοχέρης άνθρωπος, δεν μπορώ να την αλλάξω!

Αστοριανή είπε...

κΑΤΕΡΊΝΑ ΜΟΥ,

έλα μου που τώρα είναι μεταμεσονύχτι!!!

Παιδί μου, πώς είναι δυνατόν να γεμισει ένα ...κουτάκι που δεν έχει ...πάτο!!! εγώ θα ρίχνω μέσα κι αυτό θα τα μαζεύει και θα τα βάζει στα...χνάρια!

Δεν έχεις καταλάβει ότι γι' αυτό μ' ...αγαπούν όλοι! από την ...απλοχεριά μου!
(μα δεν το ...δείχνουν, Φίλη μου, κάνει τζιζ!)

Δεν ζάλισα ΚΑΝΕΝΑ!
Ολοι γνωρίζουν ότι εμείς οι δυο έχουμε μια ξεχωριστή αγάπη κι εκτίμηση...
κι εγώ, όποτε μπορώ, θα τους το...θυμίζω!

Φίλησέ μου τον Τάσσο, ευγενέστατος!
το μήλο κάτω από την...Κατερίνα θα πέσει!

Ο Δημήτρης λέει:
άδουλος δουλεια δεν έχει... το εσώρουχό του λύνει και ...δένει!

Όμως, ΕΧΩ κι εγώ σπουδαία δουλειά: επιτήρηση την κόρη μας, που είναι τόσο...δραστήρια και της ήρθε η διαταγή "ακινησίας" από τη μία στιγμή στην άλλη... κι είναι ακόμη στους
6 1/2!!!
άντε!μέχρι που να έρθει η καλή ώρα!

Σας φιλώ όλους,
πάντα με την αγάπη μας,
Υιώ τα
ΝΥ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα φίλη μου ,όμορφες γραμμές, τρυφερές και ευαίσθητες χορδές τραντάζει μέσα μας.Φιλάκια εκεί μακριά που είσαι..

Αστοριανή είπε...

Αχτιδα μου,

χάρηκα για την... καλημέρα σου!
Πριν πάω πάλι στης Όλγας μας...(βλέπε προηγούμενες αναρτήσεις)
γου εύχομαι από τώρα Καλές Γιορτές
να περάσεις με την οικογένειά σου, πάντα με υγεία.
Πολλές φορές σας διαβάζω κι εκεί, μα δεν έχει ελληνικά να απαντώ,
ας είναι...
Να είσαι καλά και δημιουργική, μαζί με τον άνδρα σου και όλους...
Σας χαιρετώ,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

Frezia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Frezia είπε...

Καλησπέρα,θα πρέπει να είναι
απόγευμα στη Ν.Υ.
Αποφάσισα να μπω στις σελίδες
σου ,βλέποντας τον τίτλο
"Αστοριανή".
Και μετά οταν είδα να αναφέρης
την εφημερίδα"Εθνικός Κήρυκας"
μου θύμησε, τότε που στη δειάρκια
ενός ταξιδιού μου στην Αμερική,
έμεινα για είκοσι μέρες στην
Αστόρια.
Για ενημέρωση αγόραζα τον
"Εθνικό Κήρυκα"από το Σ.Μ Τιτάν.
Καλό σας απόγευμα...
Υ.Γ.Αν με θέλετε θα σας επισκέπτομαι συχνά.

Αστοριανή είπε...

"...Υ.Γ.Αν με θέλετε θα σας επισκέπτομαι συχνά. ..."

Αγαπητή μου Φρίζια,
με το όνομα αγαπημένου λουλουδιού που δεν ευδοκιμεί -δυστυχώς- στον κήπο-γλάστρες μου... παρ' όλες τις φροντίδες!!!
Αν είναι δυνατόν να πω όχι, σε μια νέα φίλη που μ΄επισκέφτηκε και που έχει πιεί... νερό της Νέας Υόρκης!

Αν πας γύρω-γύρω (!) στην ιστοσελίδα, θα βρεις και πρόσφατες ανθρώπινες καταστάσεις... και το λέω αυτό, για τον ελάχιστο χρόνο μου...
μα ποτέ δεν αγνόησα μια απροσδόκητη "επίσκεψη!"

Θάθελα να μάθω κι εγώ για σένα... μα έχουμε καιρό, εντάξει;
Σ' ευχριστώ για το χρόνο σου,
Υιώτα
αστοριανή (στο...Λονγκ Άϊλαντ, για 3 χρόνια...)
ΝΥ

Γιάννης Τσίγκρας είπε...

Γιώτα μου σε ευχαριστώ που με θυμάσαι.Είναι χαρακτηριστικό των ευγενικών ανθρώπων να μη προσμετρούν το κάθε τι με την μπακάλικη λογιστική(δουναι-λαβειν).Εγώ,δυστυχώς, σου χρωστάω πολλά. Ευχές καθώς και παραινέσεις σαν αυτές της Κατερίνας. Ο "αιφνίδιος λόγος" πάντως, που πυκνά ανέφερε ο συγγραφέας Γιώργος Χειμωνάς, δε υπακούει σε καμμιά ευκτική- προστακτική. Θα γράψεις αν είναι να γράψεις. Στο κάτω- κάτω η ζωή είναι τόσο ποικιλόμορφη.
Τα γκρήκλις τα ξέρω από το γιο μου, άρα σε καταλαβαίνω.

Dennis Kontarinis είπε...

Υιώτα μου καλή σου μέρα.
Στέκομαι μόνο σ' αυτούς τους δυό στίχους που ζωγραφίζουν τη δική μου Οδύσσεια.
"Αυτή η κρυφή Οδύσσεια π'ασφυκτικά πληγώνει
γίνεται βρόγχος στης αυγής το λυπημένο αηδόνι"
Όλοι μας φίλη μου κουβαλάμε την Οδύσσειά μας. Και πολλές φορές συνοδεύεται και από σταυρούς μαρτυρίου.
Κανονίστε με τον Δημήτρη όταν μπορείτε να πιούμε έναν καφέ.
Η Όαση μας περιμένει
Νάσαι καλά
Ντένης

Αστοριανή είπε...

¨Ενας Βολιώτης, ΚΑΛΟΣ συγγραφέας,
ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ,

άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή "...Αυτή η κρυφή Οδύσσεια π΄ ασφυκτικά πληγώνει,":

(Λόγω του ότι δεν είναι τόσο...έμπειρος με τα μπολγκς...!!!, αντιγράφω τα φιλικά του λόγια:)

Γιώτα μου σε ευχαριστώ που με θυμάσαι.Είναι χαρακτηριστικό των ευγενικών ανθρώπων να μη προσμετρούν το κάθε τι με την μπακάλικη λογιστική(δουναι-λαβειν).Εγώ,δυστυχώς, σου χρωστάω πολλά. Ευχές καθώς και παραινέσεις σαν αυτές της Κατερίνας. Ο "αιφνίδιος λόγος" πάντως, που πυκνά ανέφερε ο συγγραφέας Γιώργος Χειμωνάς, δε υπακούει σε καμμιά ευκτική- προστακτική. Θα γράψεις αν είναι να γράψεις. Στο κάτω- κάτω η ζωή είναι τόσο ποικιλόμορφη.
Τα γκρήκλις τα ξέρω από το γιο μου, άρα σε καταλαβαίνω.
Γιάννης.

Αστοριανή είπε...

Denny mou,

8a se parw sto thlefwno,
me agaph,
Yiwta-Dimitris

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Αστοριανή είπε...

Γεια σου,
Φίλε Σκρουντζάκο,
πάντα με τον χαμογελαστό λόγο
και τη φωτεινή ευχή στα χείλη.
Αυτές είναι στιγμές που αναπτερώνουν τη ψυχή και τη καρδιά.
Να είσαι καλά,
με αγάπη,
Υιώτα
και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Ο/Η Liakada

άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "...ΟΣΑ ΦΕΡΝΕΙ Η ... ΣΤΙΓΜΗ δεν τα φέρνει ο χρόνο...":

Υιώτα μου,

Ολα θα πανε καλα! Πες της να μη σε μαλλωνει που εβγαλες απο μεσα σου τον πονο και τον μοιραστηκες με φιλους..
Και πες της σε παρακαλω και μια κουβεντα εκ μερους μου ...κι ας μου θυμωσει σα θελει! Της στελνω την αγαπη μου :
"Οταν γινει μανα θα καταλαβει"
Ακομα και να μου θυμωσει ειμαι σιγουρη οτι θα καταλαβει, τοτε!
Χαμογελακι και φιλια και στις δυο σας! Yπομονη ...μηνες ειναι..θα περασουν! Τα καλυτερα δεν εχουν ερθει ακομα!



Ανάρτηση από τον/τη Liakada στο ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ τη Παρασκευή, Δεκέμβριος 10, 2010 11:37:00 πμ

Αστοριανή είπε...

Liakada
glykia filh!
Meli ta logia sou.
Sou apantw apo ths Olgas mas, kai s' efxaristei therma'!

Proswpika, xilia "efxaristw"
pou esteiles zesta xamogela sto spiti ths...

Mporei na exoume to kryo vary, ma thn liakada thn...xreiazomaste!

Na eiste kala, Filh xamogelasth,
panta me agaph,
Yiwta
astoriani
kai Olga! NY

Αστοριανή είπε...

Ιουστίνη Φραγκούλη
said...


Γιώτα μου,
Είσαι μια υπομονετική μέλλουσα γιαγιά, μια σπουδαία μητέρα. Ελπίζω η Ολγα μας να δείξει τη μεγαλοσύνη της για να ανατεμειφθεί από το ανθρωπινο θαύμα.
Δόστης τις ευχές μου για Καλή Λευτεριά.
Εδώ είναι ακόμη όμορφα, το χιόνι πριν από τα Χριστούγεννα είναι μια μαγεία!
Φιλί


Ioustinh mas,
...apo ths Olgas mas to spiti,
sou stelnoume ta zesta mas "efxaristw"...

Kalosynh sou,
kai filia stous dikous sou!
Panta me thn agaph mas,
Yiwta
astoriani
NY