30 Δεκ 2009

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, ΣΕ ΟΛΟΥς ΣΑς


Φίλες και Φίλοι μου, μακρινοί και κοντινοί,
δεν γινόταν να μην σας αφήσω και με τις δικές μου καρδιακές ευχές!!!!!!!!!!!!
Κοντεύει μεσάνυχτα. Το "γαλάζιο" φεγγάρι, στο παραθυρό μου, καταγράφει τα σφυρίγματα του βοριά... τα χιόνια εξαφανίστηκαν, για ν' αρχίσουν αύριο, πάλι, κατά τα μεσάνυχτα...
ο Νέος Χρόνος αγαπάει το χιόνι, κι εγώ μαζί του, σας εύχομαι όσες χιονο-νυφούλες κατεβαίνουν από τον ουρανό, τόσες να είναι οι επιτυχίες σας με τον Νέο Χρόνο!!!!!!!
Πάντα με Υγεία, Αγάπη και Ειρήνη,
κι όμορφες εμπνεύσεις.
Υιώτα και Δημήτρης

13 σχόλια:

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Εύχομαι ολόψυχα καλή Πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να φέρει ατελείωτα χαμόγελα!

Μηθυμναίος είπε...

Υιώτα μας και Δημήτρη,
Υγεία πρώτα απ' όλα και τα άλλα θα έρθουν!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Καλή χρονιά Γιώτα
Να σας φέρει μια γενική αίσθηση ανανέωσης μαζί με τα δώρα της υγείας.

Κούκος είπε...

Καλή χρονιά με αγά[η και υγεία!!

Dennis Kontarinis είπε...

Καλή χρονιά σε σένα, τον Δημήτρη και την οικογένειά σου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Ντένης

Μαριάνθη είπε...

Καλή χρονιά Γιώτα και Δημήτρη μας!
Να χαίρεστε τα παιδιά σας και τα εγγόνια.
Χαίρομαι που μου χαρίζετε τη φιλία σας.

pylaros είπε...

καλή χρονιά Υιώτα, Δημήτρη
ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι επιθυμείται Υγεία πρώτα και μετά τα υπόλοιπα,

Χρόνια πολλά
Γαβρίήλ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ήρθε, Γιώτα μου! Ήρθε! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, σε σένα και στην οικογένειά σου!
Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, ΕΠΙΤΥΧΙΑ (ξέρεις εσύ!)
Φιλιά πολλά, πάω να προλάβω να δω το μπλε φεγγάρι!

Αστοριανή είπε...

Καλημέρα,
Καλή αρχή,...
κι
η Φύση
κι ο Μεγαλοδύναμος:
ΛΕΝΑ,
ΣΤΡΑΤΟ,
ΦΑΙΔΩΝΑ
ΚΟΥΚΟ,
ΝΤΕΝΗ,
ΜΑΡΙΑΝΘΗ,
ΓΑΒΡΙΛΗ,
ΚΑΤΕΡΙΝΑ,
αντεύχομαι με τις πρώτες θερμές ευχές του 2010!!!!!!!!!!!!!!
( μα τι αριθμός είναι κι αυτός!!!)
Μου θυμίζει βαθμολογία...Γυμνασίου Θηλέων Αιγίου!!! 20? απλησίαστο, 10? απαράδεκτο!...)
ας είναι. Κάπου θα τα βρούμε με την επιμονή και την ελπίδα...
Η αγάπη? υπάρχει μέσα μας.
Αφήστε την να επιπλεύσει.
Όλοι θα αιστανθούμε ξαλαφρωμένοι...
κι οι κοντινοί... κι μακρινοί!
κι οι αφ' υψηλού...
κι άλλοι, οι... χαμηλότεροι(!!!)Καληνύχτα για μένα
(δίχως φεγγάρι, η πανσέληνος ...κρύβεται... )
Καλημέρα για σας ήδη,
αγαπημένοι μου, μ' έναν ηλίανθο πάντα στην ζωή σας...
Υιώτα-Δημήτρης

Eva F. είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς και σ΄αγαπούν....
Το 2010 να σας δώσει ό,τι καλό...
Να είστε καλά.

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Εva μου, Ότι το καλύτερο και σε Σένα...
Είθε να υπάρξει αρμονία στην καρδιά όλου του κόσμου, για το καλο όλων...
Ευχαριστώ, καλή μου,
Υιώτα
ΝΥ

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά, τα αστέρια είναι πάντα στον ουρανό και περιμένουν πραγματοποιήσουν τα όνειρα μας
Απο τα κεραμύδια Φευ Γατος

Αστοριανή είπε...

...Καλή Χρονιά και σε σένα,
"μιάου"(εδώ) = "νιάου" (εκεί)

...πρόσεχε, τώρα κατά τον... Φλεβάρη,
οι ψιψίνες είναι...πονηρές!
κι έχω καναρινάκια, μα... δεν τ' αφήνω έξω, απροστάτευτα... αυτό το Φευ... με φοβίζει

Χάρηκα, άλλαξα λίγο την διάθεση, να είσαι καλά!
Υιώτα
ΝΥ