5 Νοε 2010

...και... προχωρούν, ανενόχλητες, αδιάφορες... μόνο εμείς παθιαζόμαστε...

Γεια σας, Φίλες και Φίλοι,
χαμογελάει η ντάλια... μαζί μου, στα χαιρετίσματα!
μα η ασταμάτητη βροχή μετέτρεψε σε... ποτάμι το δρόμο μας...
Καλό, για να ποτίζει εκεί που... δεν προφταίνουμε...
Ταυτόχρονα,
ετοιμάζοντας το ψάρι που μας έφερε ο Νικ (ο ... σικελιάνος γείτονας, που δεν νοιάζεται για τον καιρό όταν αποφασίζει να πάει για ψάρεμα κατά τα μεσάνυχτα...!!! ... είναι -βλέπετε- κι η εποχή για τα μεγάλα ψάρια... σταθερός πελάτης του, βέβαια, εμείς... που ποιος τα καθαρίζει, παρακαλώ;... καλά η...συνταγή, μα το καθάρισμα; τί να πεις; ο Δημητράκης μας μόνο να τα τρώει είναι...)
εν τω μεταξύ,
έξω, πίσω στη χαμηλή βεράντα, η ...ρολογιά μου, μετά από τόσα χρόνια, φέτος έβγαλε τα... φρούτα της (κάπου διάβασα ότι τρώγονται!!! μα δεν θα τα δοκιμάσω, πιστέψτε με...)
ενώ
ο υβίσκος μου, ακόμη ανθίζει μεγαλόπρεπα στη μπροστινή βεραντούλα μας,
(διπλή όψη: πώς λέγαμε; "ανφάς"
και..."προφίλ" )
με μια πρωτιά, για φέτος:
το σαρκοβόρο "φιδάκι" έβγαλε ένα πανέμορφο "αστέρι" που δοκιμάζει όλων των ειδών τα ...έντομα!!!
Άλλη φορά, ...άλλες φωτογραφίες!
Αυτά, για τώρα,
Φίλες και Φίλοι μου,
το ψάρι
μοσχοβολάει
στο φούρνο,
είστε όλοι καλεσμένοι
...
Πάντα με αγάπη
Υιώτα
ΥΓ.: ...άλλη ανάρτηση ετοίμαζα, (από την 31η του Οκτώβρη, για το Χάλογουήν,
με αράχνες και ...ζόμπις...) άλλα μου "έβγαζε" το κομπιούτερ... μα θα ...προσπαθήσω, έστω και καθυστερημένα... το μάτι δεν χορταίνει... Θα τα πούμε, λοιπόν, Υιώτα






17 σχόλια:

pylaros είπε...

Γεια σας Αγαπητή μου Υιώτα,
Έτσι είδα το ψάρι και λιγουρεύτηκα,
Πήγα λοιπόν στην Αστόρια Σήμερα Σάββατο και πήρα ιχθύν του έβαλα δαφνόφυλον ελαιόλαδο σέλινο φρέσκο κρεμύδια κόκκινα και λίγο νεράκι, το σκέπασα και το άφησα να βράσει, το πρόβλήμα ότι το έφαγα μόνος μου, μαζί με ραδίκια, οι υπόλοιποι μόνο τηγανιτό λέει τρώνε! άκου παραξενιά....
χαιρετισμούς Δημήτρη,

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

...Γαβρίλη μου, μάλλον "μας"...
Πρώτα να ευχηθώ από σήμερα Για τη Γιορτή σου, να είσαι καλά, ευδιάθετος και λεβεντιά!
Να τρως τον...ιχθύν, και να ζηλεύουν οι άλλοι!
και βέβαια υπάρχουν πολλές συνταγές, όσο για το τηγανητό;
ο Δημήτρης έχει...αλλεργία στις βαριές μυρωδιές...
Στέλνει τις ευχές του,
άστα, θα τα πούμε αργότερα.
Πάντα με αγάπη,
Υιώτα

Μηθυμναίος είπε...

Φωτογραφικό ντεκόρ του Φθινοπώρου οι φωτογραφίες σου.
Ματωμένη στα χρώματα η φθινοπωρινή φύση, διανύει τις τελευταίες ώρες μιας πανέμορφης αποχώρησης, βλέποντας το Φθινόπωρο σταδιακά να γίνεται Χειμώνας.

Αστοριανή είπε...

Βαθύνοες σκέψεις
τιμούν την προσπάθεια...

Στράτο μου,
πολλά "ευχαριστώ"
για την επίσκεψή σου,
φιλάκια στις όμορφές σου,
Υιώτα
και Δημήτρης

Μαριάνθη είπε...

Μμμμ!!!Γιαμ γιαμ!!!Μέχρι εδώ μοσχοβόλησε η νοστιμιά και το καλομαγειρεμένο ψάρι!!Να πάρω ένα κομμάτι;Σίγουρα ήρθα αργά...
Νοστιμιές λοιπόν, χρώματα και αρώματα υλικά και άυλα, ρομαντιού φθινοπώρου.
Φιλιά κι αγάπη πολλή.
Ξυπνήσαμε με γλυκιά συννεφιά σήμερα.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημέρα Αστοριανή με τον ωραιότατο υβίσκο !!
Χάρηκα με την επίσκεψή σου από την άλλη άκρη του κόσμου, χαίρομαι που με το PC καλύπτονται οι χιλιομετρικές αποστάσεις τόσο γρήγορα !!
Σήμερα δεν πάω δουλειά (άδεια) και θα κάνω χριστόψαρο σουπίτσα ,
σου στέλνω σαμιώτικους χαιρετισμούς

Τα χνάρια είπε...

Ρε (φιλικότατον) Γιώτα μου, που έγραψα προχθές; Παρακάτω;
Μάλλον δεν σε προλαβαίνω πια! Έγινες ξεφτέρι!
Καλά!Μόλις είδα και τον ήλιο στης Λένας, έπαθα πλάκα! Μα εσύ έγινες ξεφτέρι!Θα χρειαστώ μαθήματα στο θέμα των αναγνωστών! Κανόνισε!
Δεν συζητάω για τα ωραία λουλούδια σου, ούτε για τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες σου, μόνο να σου πω, αν κάποτε συναντηθούμε, μη μου δώσεις ψάρι! Έχω κάτι χρόνια να φάω! Τα προτιμώ να κολυμπάνε!
Αβιταμίνωση, σου λέει μετά!
Να πω κι ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" κι ένα "Συγγνώμη" που μου ξεφεύγεις ιντερνετικά, ενώ εσύ πάντα παρούσα και να σε Καληνυχτήσω γι 'απόψε!
Φιλάκια κι αγάπη!

Τα χνάρια είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Τα χνάρια είπε...

Εγώ ήμουνα! Γράφτηκε διπλό.

Υγ. Να σας βάλω παρέα με τον άντρα μου, να τρώτε ψάρια! Μόλις μου τα φέρνει και φέρνει συχνά, κάνω "χαρίτσες", γιατί ξέρω πως θα μείνω πάλι νηστικιά!
θα μου πεις, τι τρως;
Έλα μου, ντε!

Αστοριανή είπε...

Μαριανθάκι μου,
ο ...Σισιλιάνος φίλος μας, ξαναπήγε για ψάρεμα από τότε,
έβγαλα κι άλλες φωτογραφίες, κι άλλη συνταγή, μα το άλλο "φάιλ" που κρατώ για "μπακ-απ" -που λέμε, δηλαδή που (με τον Ντελ μηχανικό) τις αποθηκεύω ξεχωριστά ) ΔΕΝ μου τις βάζει πλέον στο κανονικό και δεν έχω καιρό να τους ξανα-πάρω...

Πάντα καλόδεχτη, στο τραπέζι μας, και με την καλύτερη φιλόξενη μερίδα!
Φιλάκια σε όλους,
Υιώτα
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Ο Γαβρίλης πότε γιόρταζε; Ωχ! Μαζί με τον Στράτο;Μου ξέφυγε.Και τον Στράτο στο τσακ τον πέτυχα!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Γαβρίλη, Στράτο! Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Επιτυχία, ότι ποθεί η ψυχή σας!

Μη με παρεξηγείτε! Έχω πολλά στο κεφάλι μου, τώρα με το μαγαζί.Όλους σας αγαπάω και σας σκέφτομαι, αλλά...η μέρα έχει μόνο 24 ώρες!

Αστοριανή είπε...

....Αθηνά μου,
εννοείς "χρυσόψαρο ή χριστόψαρο..."
που -μεταξύ μας- πρώτη φορά τ΄ακούω!!!!

Καλόδεκτη, κι εσύ, στο τραπέζι μας!
όπου υπάρχει αγάπη, χωράνε όλοι!

Να τα λέμε,
Υιώτα
αστοριανή,...από την άλλη όχθη
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
(σχόλιο 1!, 0! και 2!...!!!)
τη Λένα και τα μάτια σας!(καλά, ξέρω και για τον Τάσσο, τον λεβεντογιό σας...) μα οι...άντρες αντέχουν!
κι από δω "Συγχαρητήρια" στην πολυτάλαντη κούκλα σας!

Όσο για το Δημήτρη σας,
Χρόνια του Πολλά,
να τα εκατοστήσει που λένε!!! κι από μας... κι αν το θελήσει ο...γεραμπής, του χρόνου, να φάμε μαζί τηγανιτές σαρδέλλες στο Βόλο!!!!!!!

Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα
(και
μη φοβάσαι εκείνο το χαριτωμένο :"ρε")
...δεν λέμε : ...ντο-ρε-μι-φασόλ!!!!!!!!!...
μελωδικότατον!!!
εσένα, σου το επιτρέπω!
Φιλάκια

Αστοριανή είπε...

...εκεί ακόμη είσαι,
Ζαγοριανή μου Φίλη!

Ναι, Λέμε: Μιχαήλ και Γαβριήλ!!!!!!!!!
όσο για τον Στράτο... από το Στρατηλάτης...κ.λ.π.
(μου τα εξήγησε στη δική του ανάρτηση...)

Θα τα δουν,
πιστεύω!

και να ξέρεις, οι ευχές της καρδιάς ποτέ δεν "μπαγιατεύουν!!!"

Πήγαινε να "κ΄ταστείς!!!" τώρα,
το είπα καλά;;;;;;;;;;

Καλόν ύπνο!
Υιώτα

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Υιώτα,
απόλαυσα τις περιγραφές και τις εικόνες σου.. Λίγο ακόμα και θ απολάμβανα και το..ψάρι σου! (Θάθελα..)
Προτιμώ όλους τους άλλους τρόπους πλην του τηγανητού. Και μ αρέσει και η συνταγή του Γαβριήλ. Δοκίμασε να βάλεις στην κοιλιά του ψαριού ένα κλωνί φασκόμηλο.. Τέλειο!

Αστοριανή είπε...

Δυο μέρες "πνιγμένες",
αγαπητή

Ρεγγίνα!

...κι από πάνω,
η "Ντελλ" με τους τεχνικούς της
να μη καταφέρνεινα ισοροπήσει
τη χρήση της ελληνικής ως και της αγγλικής γλώσσας
όταν ζητώ τη βοήθεια τους (υπάρχουν δυο συμβόλαια μαζί τους...!!!)
Κάθε φορά που θα έχω ένα κάποιο ...μπέρδεμα, καταλήγω να τους λέω ΕΓΩ τι φταιει!!!

Τέλος πάντων, φίλη μου.
Χαίρομαι πολύ για την επίσκεψη, και θα τα λέμε,
με αγάπη,
Υιώτα
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

ΥΓ.
...όσο για κείνο το "ισοροπήσει"...
...πέταξε το ένα "ρ" στον...αέρα, και φαίνεται τόσο ανισόρροπο!!!
Σας φιλώ,
Υιώτα