20 Αυγ 2012

ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ από μια ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΥΡΙΑ !


Φίλες και Φίλοι μου, όλοι αγαπημένοι !

Το πρώτο γιασεμάκι του Δεκαπενταύγουστου  (συγκεκριμένα στη Γιορτή μου...)
μαζί  με τα πρώτα τραγανά κερασάκια του κήπου μας, 
είναι ένα μεγάλο 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
στην Ιουστίνη μας,
ναι, την γνωστή μας δημοσιογράφο και συγγραφέα, ΙΟΥΣΤΙΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ-ΑΡΓΥΡΗ, που μένει στον γειτονικό Καναδά!

Στο Σαββατο-Κύριακο του Εθνικού Κήρυκα της Νέας Υόρκης,  18-19 Αυγούστου , σελίδα 4,
-όπου και η εβδομαδιαία στήλη τής Ιουστίνης με τίτλο: 
Ιδιοχείρως...
ΤΙ ΒΛΕΠΩ;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :

Η ποιητικότητα της ομογενούς λογοτέχνιδας Γιώτας Στρατή!

Η Ιουστίνη,
με την αδρή, κοφτερή γλώσσα και την βαθυστόχαστη σκέψη, 
κάνει μια σύντομη παρουσίαση για την δημιουργική μου εργασία
στη Νέα Υόρκη -όπου ζω για 42 χρόνια!
Να αντιγράψω το κείμενό της; ... ίσως τα καταφέρετε να το διαβάσετε από 
το αντίγραφο της εφημερίδας.
Εκείνο, όμως, που με συγκίνησε περισσότερο ήταν το:
Γιώτα σ΄ αγαπώ και σε θαυμάζω!

!!!

Κι είπα στο Δημήτρη: - ΕΙΝΑΙ  αυθεντική ΚΥΡΙΑ, η Ιουστίνη. 
Μαζί με την εκτίμηση
δεν παραλείπει να τονίσει και την αγάπη!

-Αυτή είναι η αυτοπεποίθηση! μου απάντησε
κι εγώ, κατασυγκινημένη, κατάφερα να αναρτήσω το κείμενό της,
μαζί με το μεγάλο μας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !


Καλή Εβδομάδα να έχετε, όλοι.
Πάντα με την Αγάπη μου,
Υιώτα

5 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Αντιγραφή από το Φέϊς-Μπουκ:

*Η Justine Frangouli-Argyris σχολίασε :
Η χρήστης Justine έγραψε:

"Σου αξίζουν αυτά κι άλλα τόσα!!!"*

Για μια ακόμη φορά, εδώ,
Ιουστίνη μου,
σου εκφράζω την μεγάλη μου αγάπη!

Φίλησέ μας τον Τέντ και τον Αλεξανδρίνο σας,
Υιώτα, ΝΥ

Frezia είπε...

Διάβασα το κείμενο της Ιουστίνης
Φραγκούλη,και πράγματι η προσφορά
σου είναι ανεκτίμητη στην ποίηση και στην λογοτεχνία γενικά.
Ξεχωριστό είναι που προσφέρεις στον
Ελληνικό Πολιτισμό, κάνοντας των γνωστό στην Αμερική, σε Ελληνες και ξένους γενικά.
Εύχομαι οι νέοι της δεύτερης και τρίτης γενεάς των Ελλήνων της Αμερικής να τα διαβάζουν και να γνωρίζουν μέσα από τα γραπτά σου την Πατρίδα των γονιών τους!
Το λέω αυτό διότι θλίβομαι καθώς έχω διαπιστώσει ότι πολλά Ελληνόπουλα απόγονοι Ελλήνων δεν γνωρίζουν τη γλώσσα μας.
Τις ευχαριστίες μου στην Ιουστίνη Φραγκούλη.
Με πολλή αγάπη...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, χαρές!!!
Πολύχρονη κι ευτυχισμένη ξανά, κι εσύ κι ο εγγονός και πολυαγαπημένη μεγάλη οικογένεια!
Τώρα το είδα! Μπράβο στην Ιουστίνη που κατάφερε με λίγες λέξεις να τα συμπτίξει όλα, γιατί εσύ είσαι ατελείωτη και πολυτάλαντη!
Διαβάζοντάς το συγκινήθηκα πολύ πολύ, συνάμα σχολίαζα νοερά κάποια σημεία.
"Αν ζούσε στην πατρίδα θα γνώριζε μεγάλη αποδοχή, κ.λ.π."
Δε νομίζω ότι η απόσταση φταίει. Αντιθέτως!
Κι ένα άλλο που διαφωνώ τελείως με την Ιουστίνη είναι στο ότι "η ποίηση είναι η ευκολότερη φόρμα έκφρασης".
Το βρίσκω τόσο δύσκολο, όσο και το πρώτο βήμα του μωρού.
Τώρα, αν πούμε ότι όλοι έγιναν ποιητές, γράφοντας καθέτως... και δεν εννοούμε τους πραγματικούς ποιητές, σαν κι εσένα, ε, το ίδιο ισχύει και στα άλλα είδη της γραφής. Τα ισσοπεδώσαμε λιγάκι, μα όταν οι άνθρωποι εκτονώνονται με λέξεις, καλό είναι, αρκεί να μην επισκιάζουμε τα πραγματικά ταλέντα!
Διαμάντι μου, αργείς, μα η αξία σου λάμπει! Κι άμα την προβάλλει και η Ιουστίνη που κατέχει απ' αυτά, σύντομα θα λάμψεις παντού!
Μπράβο, Ιουστίνη μου! Της άξιζε της Γιώτας μας αυτή η χαρά, και ιδιαίτερα από σένα, που εκτός από φίλη, είσαι και η ίδια πολύ ταλαντούχα κοπέλα!
Όσο για την ποίηση, "τρέμω" να την αγγίξω, μη γίνω βλάσφημη. Τόσο ιερή την έχω! (Κι ας βγαίνουν κάτι αυθόρμητα μερικές φορές...)
Φιλάκια πολλά και στις δυο και πάντα χαρές και δικαιώσεις να παίρνετε στη ζωή σας και να δίνετε!

pylaros είπε...

Συγχαρητήρια, διάβασα και την Μηνιαία έκδοση.
χαιρετισμούς Δημήτρη
με αγάπη

Γαβριήλ

Διασπορική Λογοτεχνική Στοά είπε...

Συγχαρητήρια και από την Αυστραλία για τη Γιώτα που πάντα αγαπούσε και αγαπάει την αρετή, την τέχνη και την Ελλάδα μας.
Ιάκωβος