7 Ιουν 2013

..κυρίες ώριμες, αρχοντικές...


...ήρεμες ώρες για ...μικρές συλλογές
και ...μεγάλες περισυλλογές!
(Φύλλα από τις τριανταφυλλιές που άγγιζαν τα λευκά κάγκελα...)
Ο πολυπόθητος Ιούνης μεταμορφώθηκε σε ξεψυχισμένο Σεπτέμβρη, πέταξε το κόκκινο γεράνι, την κίτρινη τσετσεκιά και την ντροπαλή ντάλια σχεδόν μπροστά στην πόρτα. 
                        Ευλαβικά τα μάζεψα, για σας. Όλους σας.

Μαζί, κι ένα πρόσφατο ποίημα.

Κυρίες ώριμες, αρχοντικές,

άξια θαυμασμού η περιφορά της ομορφιάς σας.
Στο φως του ήλιου, 
συντηρητικές οι εμφανίσεις.
Επιμελώς προστατευτικές. Κυρίως άψογες. 
Φίλη πιστή του σούρουπου η ώρα. 
Σύμμαχος.
Η νιότη ψεύδεται στο ασύστολα γυαλισμένο δέρμα. Λεία τα χέρια. Αδούλευτα. Τα δάχτυλα, φορτωμένα λάμψη αξιοζήλευτη. Αμφισβητήσιμη.
Ευμάρεια ξεδριάντοπη.
Πρόκληση επικίνδυνη σ΄ εποχή απείθαρχη.

Κομψές κυρίες, ώριμες, 
φιγούρες εποχής πρότερης.
Βαριανασαίνουν στις νύχτες τα εφηβικά όνειρα.
Ο Έρωτας εξέπνευσε. Πικροί συμβιβασμοί.
Η αίσθηση στην θύμηση στενάζει. 
Καταπίνει την ειρωνεία του βοριά. 
Συριστική η διάλεκτος της αλήθειας.

Ωραίες Κυρίες,
ώριμες, ο χρόνος δεν γελιέται!
Η κατάκτηση του ανέφικτου, 
προσωρινό τρόπαιο.
Δώστε
της έσω ομορφιάς παράθυρο στον ήλιο!


...κι οι μοσχοβολιστές πασχαλιές, ανεμοδαρμένες στιγμές, σύντομες.


Η περυσινή ρολογιά, ετοιμάζει τα μηνύματά της...

Κι εγώ, πάντα με την αγάπη μου
Υιώτα

15 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

φίλη αγαπημένη... οι κυρίες... πρέπει νάναι όπως τις λες... συμφωνώ!!
και "χάθηκα" στην ομορφιά των λουλουδιών σου! γεια σου, φίλη αγαπημένη!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

θα'ταν ωραίο να εκτιμήσουμε την εσωτερική *ομορφιά * που αποκτήθηκε σιγά σιγά με την συντροφιά του χρόνου μετατράπηκε σε ενα είδος *σοφίας*!*Μυρισα το λεπτό άρωμα των λουλουδιών σου !!!Να περνάς όμορφα φιλάκια στο γλυκό σας ανθρωπάκι!!!

© Piedade Araújo Sol (Pity) είπε...

I liked what I was able to read (in translation).
thank you for your visit.
check back often.
a good Sunday

a smile :)

pylaros είπε...

Ο Ρομαντισμός και η καλαισθησία νίκησαν τη βροχή και την μαυρίλα του τέλους την εβδομάδας,
Με την ανάρτησή σου αγαπητή μου Υιώτα
ξαναφέρνεις την ηλιόλουστη ημέρα γεμάτη υποσχέσεις του νου.!

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Dennis Kontarinis είπε...

Mά υπέροχη καταγραφή των ώριμων και αρχοντικών κυριών, έτσι όπως ακριβώς τις βλέπουμε να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Υιώτα μου. Μετά το σημερινό καιρικό διάλειμα από αύριο ξαναρχίζει η βροχή για όλη την εβδομάδα.
Νάσαι καλά.

Frezia είπε...

Τα πιο απλά λουλουδάκια,και φυλαράκια παίρνουν ξεχωριστή
σημασία καθώς τα συνοδεύεις,
με τους εμπνευσμένους στύχους σου!
Ανάταση ψυχής για μας που σε διαβάζουμε!
Καλό καλοκαίρι!
Υ.Γ.Πια Βασούλα εννοείς Γιώτα μου δεν καταλαβαίνω,νομίζω στις φωτο
γραφιες είσαι εσύ με δικούς σου!
Αφού είναι και ο Αδελφός σου?

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αυτή η εσωτερική ομορφιά, μας έφαγε, Γιώτα μου! Κι η απέξω, φροντίδα ήθελε, μα τώρα είναι αργά...
Στο παίρνω, εν ψυχρώ και φεύγω. Τα υπόλοιπα είναι λέξεις και έννοιες σταθερές. Να μην επαναλαμβάνομαι...

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ, Λαμπρινή μου!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ; φίλη μας!
Να είσαι πάντα ευτυχής.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κι εσύ,
Έφη μου,
να κρατάς την κάθε της στιγμή βαθειά στην καρδιά σου!
Φεύγουν τόσο γρήγορα
και είναι τόσες πολλές!
Ευχαριστώ για την αγάπη σου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Hi, new friend of mine!

It was really a treat, to read your answer...
We'll be talking, for sure,

Have a nice summer,
Yiota

Αστοριανή είπε...

Γεια σου,
Γαβρίλη μου.
Κάπως χαθήκαμε! Ο κήπος, φίλε μας.
Όλη η ...εργασία
σε μένα
και στον εγγονό μας!
Χαιρετισμούς σε όλους,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου,
τώρα που σου γράφω,
όχι μόνο βρέχει, μα
κρυώνω κι όλας!!!

Λίγο ανοιχτό το παράθυρο,
μα να βράσω τούτο το χειμωνιάτικο καλοκαίρι...
Φιλία κι αγάπη,
Φίλε μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

...άργησα
Φρέζια μου,
πάντα λαχταριστή ιδίως εδώ που δεν ευδοκιμεί το αγαπημένο λουλούδι...
Ευχαριστώ, γλυκειά μου.

Η... δε
Βασούλα, είναι η μετέπειτα πρώτη Επίτροπος στην Ευρώπη!!!
Τί νομίζεις!!!

Σε φιλώ, καλή μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

...βιαστικούλα μου, εσύ!

και ΠΩΣ τα καταφέρνεις όλα, απορώ!

Τώρα ειδικά στον υψηλότοπό σας...!!!
Έχεις κήπους να φτιάχνεις,,, και να με θυμάσαι.
Φιλιά σε όλους σας,
Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ μου... ή αλλιώς... ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!
ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!! μάκια!!! <3