26 Νοε 2013

Happy Thanksgiving to ALL !


ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΘΑΥΜΑΣΙΑ
ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΗΜΕΡΑ 
ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

Φίλες και Φίλοι μου,
η Πέμπτη, θα μοιάζει Χριστουγεννιάτικη Ημέρα.
Από τη μία ο καιρός, από την άλλη οι προετοιμασίες...
Είθε να είναι ξεχωριστή,
όπως την ποθεί ο καθένας μας.

Κυρίως ΥΓΕΙΑ
και Αγάπη.
 Προσωπικά, ένα κρύωμα μου έχει ...επιτεθεί αγρίως... Σκόπιμα θα στερηθώ τα παιδιά μας για λίγες μέρες, ιδίως εκείνα που ταξιδεύουν από την ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ, για να μας δουν,
 μα την ΠΕΜΠΤΗ κατά τις 3.00, τα πάντα θα υπάρχουν στο Τραπέζι της δευτεροκόρης μας.

Υγ.: ...στις φωτογραφίες μου: η πρώτη, συνδυασμός από τα διακοσμητικά "πάμπκινς" που αγόρασα προχθές, και η δεύτερη αγγουράκια (!!!), γιασεμάκι, και φτερά από τον βαλσαμωμένο φασιανό...
Φυσικά, "σκαναρισμένα" ...

Η μοναξιά της νύχτας, ...τέχνες κατεργάζεται!


Φιλιά σε ΟΛΕΣ και ΟΛΟΥΣ σας,
Πάντα με την Αγάπη,
Υιώτα




11 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Περαστικά σου Υιώτα μου!!Εύχομαι να περάσετε όμορφα το τριήμερο των ευχαριστιών μαζί με τα παιδιά και τα εγγόνια σας!!!
Χρόνια πολλά και στην Ολγάνθη.Της εύχομαι υγεία,χαρά και οικογενειακή ευτυχία!!
Πιστό αντίγραφο ο μικρούλης της ολγας!!!!
Να είστε όλοι καλά !Φιλιά σε όλους
Με αγάπη
Χρυσάνθη

pylaros είπε...

Happy Thanksgiving day dear Yota & Dimitri

Αχ! Ποσο αληθινό είναι αυτό που γράφεις! το θαύμασα (Η μοναξιά της νύχτας, ...τέχνες κατεργάζεται!)

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Paraskevi Lamprini M. είπε...

happy thanksgiving αμερικάνα φιλη μου!!!... σε σκέφτηκα..και σου έκανα ένα δωράκι... λόγω της Αμερικής... και λόγω της ημέρας... αυτό για σένα!!
http://antaytou.blogspot.gr/2013/11/287-happy-thanksgiving-funny-cartoon.html

περαστικά πολλά, και καλά να τα περνας!!!!
(ωραίες οι φώτο...)...

Lamprini Lamprinou είπε...

και γίναμε κι εδώ μπλογκο φιλες... αφιερωμένη η ανάρτηση πια η ανάρτηση σε σένα, με το καρτούν...
ευτυχισμένη νάναι η μέρα των Ευχαριστιών σας!!!... !!! Happy!!!!

magda είπε...

Χρόνια πολλά αγαπημένη μου Υιώτα, όλα τα καλά στο σπιτικό σας!
Περαστικά στον άντρα σου, περαστικά στον άλλο παππού και φυσικά και σε σένα.
Ανυπομονούμε να διαβάσουμε τα έργα σου!
Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους σας και πολλά φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Χρυσανθάκι μου!
Καταλαβαίνεις τις χαρές που φέρνουν τα εγγόνια!
Ίδίως όταν είναι κουκλάκια για ...τσίμπημα, φιλί και χάδι...
Δημιουργική επέστρεψες στην ιστοσελίδα σου, χρυσοχέρα μου.
Να είστε όλοι καλά,
Ευχαριστώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μας,

τούτη η μοναξιά, ήταν σκόπιμη!
Γενικά, ήταν μια όμορφη οικογενειακή μέρα, γεμάτη συναισθήματα και ... σιωπή.

Χαιρετισμούς σε όλους,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Πήγα, είδα και απήλθα...
με ζεστή χαρά.
Σε φιλώ ..εκ του μακρόθεν,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρινή μου φίλη,
ευχαριστώ που με σκέπτεσαι.
Κι εγώ.
Χαιρετισμούς στη μαμά σου.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μάγδα αγαπημένη,

Ό,τι το καλύτερο και σε σας.

Τα ...σπιτικά αγγελάκια
κρατούν την ανάσα μας ζωηρή!

Να είστε καλά, Ευχαριστώ,
Υιώτα

Lamprini Lamprinou είπε...

http://antaytou.blogspot.gr/2013/12/287-happy-thanksgiving-funny-cartoon.html

εδώ διορθωμένο... ε.. έπρεπε να διορθωθεί
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ..και τα λέμε!!