13 Ιουλ 2014

Σμίγουν οι ψυχές... του Στρατή Παρέλη


(σχέδιο Υιώτας, "Parrot", Ιούλιος. 14)

Στρατή μου, αγαπημένε ποιητή, 
εσύ με την αστείρευτη έμπνευσή σου
κι εγώ με την ...δική μου!


Σμίγουνε οι ψυχές κι ας δεν το ξέρουν…


(ποίημα του Στρατή Παρέλη, μεταφορά από την Ιστοσελίδα του)
Ας δώσω ένα τέλος πριν
Μου αφαιρεθούν τα προνόμια
Να μιλώ στο φεγγάρι κι η φωνή μου
Να εξοστρακίζεται και να σε φτάνει
Όπου κι αν είσαι, μακριά
Ή κοντά, σκληραίνοντας
Μέσα στα βάσανα που έχει η ζωή.

Χαίρομαι τις παλιννοστήσεις σου, τις βλέπω
Σαν ταξίδια που δεν λαθεύουν στον προορισμό
Και έρχονται με δώρα
Καρδιάς για μένα.

Είσαι εκεί λοιπόν, είσαι εκεί που σ’ άφησα
Να μελετάς την ιερογλυφική όψη των λουλουδιών και να καμώνεσαι
Μια άμαθη που τώρα μελετά το αλφαβητάριο.

Τσακίζονται στα λόγια σου οι θερμοκρασίες
Του φθινοπώρου και μου στέλνεις το μήνυμα
Ότι με ένα τρόπο ή με τον άλλον
Πάντα νικάμε.

Εσύ ανοικτό πνεύμα του αγέρα που απολυμαίνει
Τις επικοινωνίες- κι εγώ
Κλειδωμένη αντωνυμία που σκοντάφτει
στο λυγισμένο μοναχικό της εγώ,
Τυχαία αυτός.

Ζούμε μια όψη της αλληλεγγύης, μια ιερή εμφαντικότητα
Που καταστρώνει σχέδια πίσω από την ακοή και ερμηνεύει
Κρυφά απ’ όλους τον αιώνιο λόγο
ενός παράξενου θεού...

******************************

Υγ.:
...έτρεξα ένα βήμα πιο βιαστικό, 
να προφτάσω τις νότες της εσω μουσικής σου,

κι ήσουν εκεί, να αναστήσεις νοτισμένες ώρες. 
Υιώτα

8 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ κορίτσι της Αμερικής!
και για τα λόγια σου και για την αγάπη!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, πολλή καλή επιλογή! Βαθειά νοήματα, για άλλη ώρα, όμως!
Συγχαρητήρια στον Στρατή, Καλό καλοκαίρι σε όλους σας!
Θα περάσει και δε θα προλάβουμε να ευχηθούμε!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

περασα να ευχηθω καλημερα και καλη εβδομαδα!
φιλακια πολλα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωραίος ο ποιητής.. ωραίο και το ποιημα...
ωραία κι η φώτο... αγαπητή καλλιτέχνις...και φωτογράφος!!!...
χαιρετίσματα... από εδώ!! και μάκια!!!

Αστοριανή είπε...

Τιμή μου και χαρά μου,
Φίλε Ποιητή,
να σε φιλοξενώ.

Γνωρίζω την εργασία σου πάνω στην έμπνευση,
οι στίχοι σου δεν με διαψεύδουν (!!!)
Γνωρίζω, όμως, ότι δίχως να σε ρωτήσω το ανάρτησα
ταιριάζοντάς το (όχι εγωϊστικά, μα εντελώς αυθόρμητα)
με την δική μου νέα
εικόνα-φωτογραφία...

Αν κι έχω αναφερθεί
σε προηγούμενες αναρτήσεις
στην ασταμάτητη ροή της ποίησής σου,
ακόμη μια φορά
ήταν δροσιά στον καύσωνα της Νέας
Υόρκης.

Θα τα πούμε από κοντά.
Φίλησέ μου
τις όμορφες Κυρίες της οικογενείας σου,
χαιρετισμούς κι από τον Δημήτρη,
πάντα με την Αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!!!!
Πάλι τρέχεις στο "χουριό!!!"
Να μου στείλεις
"ζαρζαβατικά"
αν κι έβαλα κι εγώ, φέτος περισσότερα,
μα ο χειμώνας του ...καλοκαιριού,
ΔΕΝ τα αφήνει να προκόψουν!

Ο Στρατής Παρέλης,
πράγματι τιμά την ιστοσελίδα μου.
Ξέρεις ότι είναι ένας θαυμάσιος Ποιητής,
σεμνός και λιγόλογος...

Αντί να μιλάει, ΓΡΑΦΕΙ. Δεν προφταίνει να σκέπτεται,
οι λέξεις τον προφταίνουν.

Χαιρετισμούς στον δικό σου Δημήτρη και στα παιδιά.
Θα τα λέμε...
Φιλί ...ιουλιανό, χειμωνιάτικο
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Κική μου,
Ευχαριστώ για τις ευχές...

Ξέρεις, πήγα κι εγώ στο δικό σου , είδα για τον Λουντέμη,
"αδιόρθωτος ιδεολόγος...!!!"

μα με συγκίνησε.

Να μη χαθούμε, αν και εκεί, έχετε καλοκαίρι!
Εδώ, παιδί μου χειμώνιασε!!!

Φιλί "βροχερο, ιουλιανό!!!"

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!
πράγματι ωραία κι εμπνευσμένη
η ποιητική γραφή του Σ.Παρέλη!
Καταρράκτης σωστός. Νιαγάρας!

Ευχαριστώ κι εγώ που...πρόσεξες και την δική μου "δημιουργία"...
Συνήθως
την προσπερνάνε...

Φιλιά και στην Μαμά σου,
Καλή επιτυχία στα Μουσικο-τελικά σου,
πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα