30 Ιουν 2016

Tιμή για τις γυναίκες του "200-ού περιοδικού «Γυναίκα»" !!! του «Ε.Κ.», Τρίτη 2 .2016. ΑΣΤΌΡΙΑ (Λ.Ι.Σίτυ)

Tιμή για τις γυναίκες του περιοδικού «Γυναίκα» του «Ε.Κ.» (βίντεο)

ΤΕΤAΡΤΗ, ΙΟΥΝΙΟY 29, 2016 | http://www.ekirikas.com/wp-content/themes/tnh/images/icon-author.png ΤΟΥ ΘΕΌΔΩΡΟΥ ΚΑΛΜΟΎΚΟΥ 0 ΣΧΌΛΙΟ 
(ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ από την εφημερίδα της 29ης Ιουνίου, ε.έ)

******************

Ήμουν εκεί!!!

...με την "παράνομη Πειραιώτισσα-Καλλίπολη 29"  ΕΛΙΑ μου, 

την λευκανθισμένη Πικροδάφνη μου (η ...διπλή ροζ, ήταν ακόμη

μπουμπουκιασμένη...) δώρα μας στον 101 ετών "Εθνικό Κήρυκα

Νέας Υόρκης" !!!, 

με τον Δημήτρη μου, και μερικές από τις...γνωστές σας φωτο-

συνθέσεις μου !!!


Είμαι χαρούμενη, 

ανάμεσα σε τόσες επιτυχημένες Γυναίκες της Νέας Υόρκης, και 

δεν το κρύβω!

                                                                                                                 ****************

Σχετικά
(μερική αντιγραφή από το κείμενο του κ. Καλμούκου...)
 Ειδήσεις:  (κάνετε "κλικ" για την σύνδεση)


 ή http://www.ekirikas.com/category/community/-change-remove   -------------------------------------------------------------


ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Με μία σεμνή και οικογενειακή εκδήλωση που έγινε στα γραφεία του «Εθνικού Κήρυκα» στη Νέα Υόρκη τιμήθηκαν οι εκατό γυναίκες της Ομογένειας, οι οποίες κόσμησαν το μηνιαίο περιοδικό «Γυναίκα», το οποίο, ως γνωστόν είναι εξ’ ολοκλήρου αφιερωμένο στις γυναίκες.
Παρευρέθηκαν πάνω από πενήντα άτομα, πολλές τιμηθείσες γυναίκες οι οποίες είχαν έλθει με τους συζύγους και τα παιδιά τους.
Ανάμεσά τους ήταν η ομογενής εισαγγελέας του Λονγκ Αϊλαντ Νέας Υόρκης κ. Μάντλιν Σίγκα και η πολιτειακή βουλευτής Νέας Υόρκης κ.Αραβέλλα Σιμωτά. Επίσης, παρευρέθησαν η λογοτέχνης και συγγραφέας κ. Γιώτα Στρατή, η πρώην πρόεδρος της Εθνικής Φιλοπτώχου της Αρχιεπισκοπής Αμερικής κΑφροδίτη Σκιαδάεκπαιδευτικοί, γιατροί, δικηγόροι, επιχειρηματίες.




...ανάμεσα στην "Ελιά" και  την "Πικροδάφνη"...
 ο ιδιοκτήτης 
του Εθνικού Κήρυκα
κ. Αντώνης Διαματάρης, δεξιά του ο κ. Καλμούκος, δίπλα η αδελφή του Αντώνη Βέτα,
η Αραβέλλα Σιμωτά, κ.ά.
Εμείς, στο βάθος, αριστερά...

 Δημήτρης, Αντώνης, Υιώτα, Θεόδωρος (Καλμούκος)
Μας πλαισιώνουν τα... συμβολικά δώρα μας στο Εθνικό Κήρυκα...
(Υγ. Οι φωτογραφίες του αγαπητού Κώστα Μπέη)

Στο τέλος της ομιλίας του κ. Διαματάρη, ο οποίος μόλις είχε

 επιστρέψει από το ταξίδι του στην Αθήνα, 

η Υιώτα Στρατή του αφιέρωσε:


"... σαν έρθεις φορτωμένος Ελλάδα

σταμάτα στο κατώφλι μου...

Μπορεί να δανειστούν λίγο γαλάζιο

τα μαύρα μάτια μου..."


και στους καλεσμένους:


" ..η Έμπνευση, είναι στο νου,

ό,τι στα χέρια η Τέχνη!"


Το συγκινημένο ακροατήριο, μαζί 

και η... ομολογία του Θεόδωρου Καλμούκου... 

και των επισκεπτών από Βοστώνη, 

έκαναν και τα δικά μου "μαύρα" μάτια να δακρύσουν...


Η δεξίωση, υπέροχη.

Οι κυρίες Βέτα, Αιμιλία, Πένυ, κ.ά. υπέροχες, ως πάντοτε.


Με το "ρόδο της καρδιάς μας"
ο Δημήτρης και η...Υιώτα

σας ευχαριστούν!

(φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

Σας φιλώ,
Υιώτα

14 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Να καμαρώνεις για τις νίκες που πέτυχες διαμελίζοντας την ψυχή σου και μοιράζοντας την σαν αντίδωρο στους άλλους!
Τα φιλιά μου!


Frezia είπε...

Χαρά και περηφάνια με διακατέχει που μία
αγαπημένη φίλη αναγνωρίζετε και τιμάτε
για την προσφορά την στα γράμματα κι όχι μόνο!!!
Πολλά φιλιά και πάντα επιτυχίες!

Άρης Άλμπης είπε...

Φορτωμένες Ελλάδα, κρατάτε παρούσα την Πατρίδα μέσα στην αχανή Αμερική, επί πολλά χρόνια.
Άξιες κάθε τιμής.
Να είστε καλά να συνεχίζετε!

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου,
και του Δημήτρη...,

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Κάποτε έλεγαν: ...κανείς στον τόπο του δεν αγιάζει... αυτό, ήταν στην πατρίδα... .ομως κι εδώ, οι μεν "ξένοι" σε ΔΕΧΟΝΤΑΙ...
οι δικοί μας;;;
Πάντως,
κι εγώ χάρηκα που ο Ε.Κ. με αγαπά και με εκτιμάει.

Φιλιά στην όμορφη Μαριάνθη σου,
και πάλι Ευχαριστώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ελισάβετ μου,

κι εδώ, και στο "Φέις..."

ευχαριστώ για την αγάπη σου.
Ξεχωριστή!

Φιλιά,
Καλό μήνα,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Άρη μου, Ευχαριστώ!

Χαρά μου οι σκέψεις σου.

Οι γυναίκες, πράγματι, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, γνωρίζουν την ευθύνη του να είσαι σωστή Ελληνίδα
εις την ξένην...

Ευχαριστώ πολύ.
Υιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Έτσι, Γιώτα, έτσι! Την άξιζες αυτή την χαρά! Πάντα τέτοιες!
Φιλιά στην οικογένεια, ΚΑΛΟΝ ΙΟΥΛΗ!

Αστοριανή είπε...


Κατερίνα,

...του "Φτωχού Θεού"... εννοείς!!!;;;
¨ομως,
εμείς είμαστε τυχεροί που έχουμε φίλους σαν κι εσένα, σαν κι εσάς.

Όσο για τον Ιούλη... χαλάζι μας κέρασε
για να τρυπούν τα φύλλα των λουλουδιών μου!!!
Σε φιλούμε, Φίλη μας,
χαιρετισμούς,
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Θερμα συγχαρητήρια!!!!!!!!!!! Μπράβο, καταχάρηκα!!!

Γιώτα μου είσαι μία κούκλα στην φώτο!!!
Απίθανος κι ο κος Δημήτρης!!! Να σε χαίρεται!!!

πολλά φιλιά!!! Τα καλύτερα!!!

John Kanellopoulos είπε...

Γιώτα μου,

Μέσα από την καρδιά μου θερμά συγχαρητήρια!!

Γιώτα μου, ξεχωριστή ΓΥΝΑΙΚΑ για το περιοδικό "Γυναίκα".


Χριστίνα Αγρογιάννη - Κανελλοπούλου, Μέλος του Δ.Σ.
της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών.

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!!!!
Πώς έγινε και δεν το είδα!!

Ευχαριστώ, καλή μου.
Πάντα το μέλι στη σκέψη και στη γραφή σου.

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γιάννη
και Χριστίνα μας!!!

ΠΟΤΕ το είδατε!!!!!!!! Δεν πήγατε ακόμη για ύπνο!!!

Νίνα μου, ευχαριστώ θερμά!

Σας καμαρώνω
και σας αγαπούμε.

Είθε το Φθινόπωρο... Ευχή...

ΠΟλλά φιλιά και στους δυο σας.

Υιώτα και Δημήτρης

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Συγχαρητήρια αγαπημένη μας Γιώτα! Πάντα γερή και άξια να είσαι και να μας κάνεις περήφανους! Πολλά φιλιά, Αντώνης-Πόπη

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.