12 Απρ 2020

Ν Ο Ε Ρ Η Σ Υ Ν Ο Μ Ι Λ Ι Α


(σχέδιο Υιώτας. 4-12-2020)

Νοερή συνομιλία  
(Απρίλης 1990)

Χριστέ μου, ελάχιστο το δώρο μου 
στους ταραγμένους καιρούς μας.
Ο Ηρώδης του τότε και ο Ηρώδης του σήμερα,
μικρή διαφορά. 
Τα θύματα, ίδια.


Κυκλοφορούμε με ένα χαμόγελο επίπλαστο.
Τα μάτια, δεν ατενίζουν μάτια με εμπιστοσύνη. 
Όσοι από μας ονειρεύονται, απομακρύνονται ανιχνεύονταςκαινούριους πλανήτες. 
Τυχερότεροι, βέβαια από κείνους
που περιπλανούνται 
δίχως θέση
να ακουμπήσουν το όνειρο 
πριν σβήσει αφρόντιστο.

Χριστέ μου, ένας αχυρώνας θα αντανακλά αιώνια
την ζεστασιά του ερχομού Σου,
την γαλήνη στην αγκάλη της Παναγιάς,
το μεγαλείο στην λάμψη 
του μεγάλου άστρου.
(Σχέδιο Υιώτας. Απρίλιος, 11,2020)

Η αγάπη χρειάζεται Αγάπη 
για να επιπλεύσει.

Το μήνυμά Σου, λαχταράει ζεστό χάδι,
για να ανασάνει.

Τότε η ειρήνη θα γραφεί ανεξίτηλα στον ουράνιο θόλο.

Χριστέ μου, το δρόμο στην Βηθλεέμ
ποιός θα δείξει.

(Από το βιβλίο μου: "ΟΙ ΦΩΛΙΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ"
εκδόσεις Απανεμιά, Αθήνα-Νέα Υόρκη, 1991)

Υγ.: Τα τρία σταυρουδάκια, φτιάχτηκαν από την Όλγα μας και τα εγγονάκια μας. Τα άφησαν, σήμερα το μεσημέρι, στο χερούλι της πόρτας μας...

Φίλες και Φίλοι μου, Χρόνια Πολλά.
"Μένουμε στο σπίτι"
κι ελπίζουμε.

Υιώτα-Δημήτρης


10 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Θα με κάνεις να κλάψω, πρωί - πρωί και αφορμή ζητούσα... Τα κατάφερες απ' όλες τις πλευρές, μπράβο σου! Βόηθησες την βαλβίδα να εκτονωθεί, λίγο πριν κάνει μπαμ.

"Μένουμε στο σπίτι"
κι ελπίζουμε.

Σε "τι" ακριβώς, δεν ξέρουμε...
αρκεί να ξυπνήσουμε απ' αυτόν τον διαρκείας εφιάλτη, κι ο κόσμος μας να είναι λίγο (ΠΟΛΥ!) πιο Αληθινός κι Ανθρώπινος!
Συγκινημένη Καλημέρα, Γιώτα μου, με υπομονής ελπίδα, για Καλύτερη Ανάσταση, απ' ότι υπολογίζουν... σε όλους μας!
Αγκάλιασέ τους μου, όλους σας, έστω κι έτσι, για λίγο ακόμα, νοερά.
Αγάντα! Τώρα στην ανηφόρα, την χρειαζόμαστε πιο πολύ από ποτέ!
Κράτα γερά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πανέμορφα αυτά που γράφεις, καμάρι
σάς εύχομαι Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση!!! Με υγεία...

όλα τα άλλα... παρέρχονται...

φιλιά... καμάρι...

Άρης Άλμπης είπε...

Μπορεί να είναι ασθενική η ελπίδα αλλά παραμένει ελπίδα, ώστε στο εγγύς μέλλον:
Τα επίπλαστα χαμόγελα να γίνουν γνήσια,
τα μάτια να ατενίζουν μάτια με εμπιστοσύνη,
να επιπλεύσει η Αγάπη.

Τα εγγόνια πάντως θα επιστρέψουν και δε θα μείνουν στο χερούλι τής πόρτας!
ΥΓ. Από το 1991, που γράφτηκε αυτό το βιβλίο, ο κόσμος παραμένει ίδιος;

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Καλές γιορτές με υγεία και δύναμη!

Αστοριανή είπε...

αρκεί να ξυπνήσουμε απ' αυτόν τον διαρκείας εφιάλτη, κι ο κόσμος μας να είναι λίγο (ΠΟΛΥ!) πιο Αληθινός κι Ανθρώπινος!...

Κατερίνα μου γλυκειά...
Ευχές και πόθοι ευλαβικοί, μα ό άνθρωπος δεν αλλάζει εύκολα...

Ας ευχηθούμε, ίσως μια ομαδική προσευχή να κάνει κάτι...
Καλή σας Ανάσταση, μαζί και σε όλον τον κόσμο.
Σας φιλούμε

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου,
Χρόνια σου Πολλά!!!

Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση,
Με υγεία και Αγάπη.

Φιλιά από μακρια....

Αστοριανή είπε...

Άρη νου,

με τα ποδηλατάκια τους ήρθαν,
από μακριά, μια απόσταση που τουλάχιστον ο τρίχρονος δεν την καταλαβαίνει...

Λειώνει η καρδιά μας. μα δεν υπάρχει λύση. Ο Φόβος ο Μέγας, ΑΥΤΟΣ κυβερνάει.

Να είστε καλά, Φίλε μου,
Καλή Ανάσταση.

Αστοριανή είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑ μου!
Εύχομαι να είστε καλά, όλοι.

Διαφαίνεται κάποιο φως στο τούνελ, μα ακόμη -και για πόσο καιρό δεν ξέρει κανένας-..Πάντως, μένουμε μέσα, με θυμό, μα κι ελπίδα...
Σας φιλώ κι αντεύχομαι.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
φιλιά πολλά!

Αστοριανή είπε...

Καλή Ανάσταση, Κούκλα μου.
Ευλογημένες ώρες και καλή ανάταση.
Θα θυμώμαστε για χρόνια τούτο το Πάσχα. Υγεία και Αγάπη.