16 Μαΐ 2021

Τ Ο Α Π Ρ Ο Σ Δ Ο Κ Η Τ Ο Δ Ω Ρ Ο !!!


Το Απροσδόκητο Δώρο !
*******************************

(Δ.Στρατής, Α. Διαματάρης, Γ. Στρατή, Θ. Καλμούκος)

 

"Θ Υ Μ Α Μ Α Ι " 

 του Δημοσιογράφου 

Σταύρου Μαρμαρινού, 

στον ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ της Νέας Υόρκης.

*******************************************************

Απροσδόκητη η πρωτοσέλιδη παρουσίαση του πανάξιου Δημοσιογράφου Σταύρου Μαρμαρινού, για την πολύχρονη συμμετοχή μου στην Ομογένεια της Νέας Υόρκης, στον μοναδικό-106χρονο- ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ.




***********************************************************************************


  Φίλες και Φίλοι μου, Συγκινημένη εις το έπακρον, αντέγραψα τα πιο πάνω. Απομονωμένη στις αναμνήσεις μου, μετά από τον θάνατο του αγαπημένου μου Δημήτρη, η παρουσίαση του Σταύρου Μαρμαρινού  μου έφερε ένα τσουνάμι αναμνήσεων και μια θάλασσα δακρύων. 
Ας είσαι καλά, Σταύρο.
Ευχές Αναστάσιμες σε όλους σας.
Η Εκτίμηση και η Αγάπη είναι Ζείδωρον Υδωρ στην ζωή μας. Ενα τεράστιο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" 
από την "μακρόνησο" της Νέας Υόρκης 
(το Λονγκ Άϊλαντ)
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, σε όλον τον κόσμο.
 

1 σχόλιο:

Frezia είπε...

Kαλημέρα αγαπητή Γιώτα υπέροχες οι αναμνήσεις σου,
ευχαριστούμε που τις μοιράζεσε μαζί μας.Υποθέτω
θα είναι όμορφα εκεί τώρα που υποχώρησαν τα κρύα και ήρθε
η πολυπόθητη άνοιξη θα την απολαμβάνεις άνετα, να είσαι καλά.
Παντα ευχάριστα να αναπολείς, Πολλά φιλιά!