27 Ιουλ 2021

" Ψ Υ Χ Ε Σ - Α Ι Ω Ρ Ο Υ Μ Ε Ν Ε Σ "

" ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ"  

Β΄ ΕΚΔΟΣΗ

Μια μικρή ξεχωριστή χαρά η επανέκδοση τού βιβλίου μου: "Ψυχές Αιωρούμενες" 

μετά από έξι χρόνια: 2015 και 2021!

 Όπως ξεχωριστή χαρά ήταν και η επιβράβευση τής μοναδικής ημερήσιας εφημερίδας:

"ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ" στο

Μηνιαίο Ένθετο "ΓΥΝΑΙΚΑ", Αύγουστο, 2012, για την αδιάκοπη λογοτεχνική δημιουργία μου στα Ομογενειακά δρώμενα, ως και την Επίσημη Αναγνωρισή μου ως πολυ-βραβευμένης δημιουργού "του νου και της καρδιάς" σχεδόν σε όλα τα είδη του Λόγου!

Χαρά, που θεώρησα πρέπουσα να τιμήσει το οπισθόφυλλο του βιβλίου μου.    

**********

Το βιβλίο: "ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ"

- είναι αφιερωμένο στον πολυ-αγαπημένο μου Δημήτρη,  στον πανάξιο καρδιολόγο του:

 Dr. Loukas S. BOUTISκαι όλους εκείνους που αγγίζουν τον νου και την καρδιά μου, δίχως να παραλείπω την γενέτειρά μου, -περιοχή τής πανέμορφης και πολύπαθης ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΙΚΗΣ.

**********

Την καλαίσθητη εκτύπωση ανέλαβε και πάλι ο Εκδοτικός Οίκος: bookstars   www.bookstars.gr

Ελαιών 29, 14564 Ν. Κηφισιά, Αθήνα.

Τηλ.: 210 8072643. Ζητήσατε τον Αλέξανδρο.

***************************

(Σημείωση δίκαιη: τα πρώτα 30 ποιήματα, έχουν βραβευθεί από τον Λογοτεχνικό Σύλλογο "ΤΕΧΝΗ ΛΟΓΟΥ", Κιλκίς, Μάη του 2013, με τίτλο υποβολής στο διαγωνισμό: "Χθες-Σήμερα-Αύριο")

Κλείνοντας, Φίλες και Φίλοι μου, σας ευχαριστώ 

που πράγματι αγγίζετε *τον νου και την καρδιά μου*

-όπως  το  έχω "μετώπη" στην ιστοσελίδα μου "αστοριανή"

astoriani.blogspot.com                e-mail:  yiotas@optonline.net

****************************************************



2 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

ΕΚΠΛΗΞΗ! ΤΟ ΘΕΛΩ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΑΞΙΑ!
Πάντα ΑΞΙΑ!

Αστοριανή είπε...

...Στείλε μου την διεύθυνση του Δημήτρη σου, αν εκεί είναι καλύτερα!!! Νομιζα οτι σου το είχα στείλει!!!!!!!

Φιλιά.
...και κοίτα και στα μηνύματα!!!