28 Οκτ 2021

ΜΑΝΑ - ΘΑΛΑΣΣΑ ...


                                  ( Η ματωμένη καρδιά σου, αναζητώντας την ΘΑΛΑΣΣΑ σου.)

                                                      (Φωτο-σύνθεση Γιώτας, 10/26/21) 


  Ξημερώνει Γιορτή Μεγάλη. 

Κι εσύ, ΠΟΥ είσαι;

                                   ****

ΜΑΝΑ-ΘΑΛΑΣΣΑ

Άγριο θηρίο η Θάλασσα!

Ελλοχεύει αόρατη στο ευαίσθητο Είναι μας.

Μας γοητεύει. Μας εξυψώνει. Μας καταποντίζει. 

Μας διαγράφει.  Μας ακρωτηριάζει.

Μας διαλύει.  Μας εξαφανίζει. 

Ταξιδεύοντας, με το νου, ή με το σώμα, 

Της ανήκουμε.

Ακαταχώρητο το πότε μας ξέρασε, 

γυμνό, ασχημάτιστο έμβρυο, 

σε ξηρά ακαταχώριστη.

Κι εμείς,

ΠΩΣ ορθοβατήσαμε, κι ακόμη ψάχνουμε

τί ένδυμα θα φορέσουμε

στο προσωρινό μας σαρκίο, 

πετώντας ψηλά, στο Άγνωστο,

πριν επιστρέψουμε με την βροχή,

στα κατάμαυρα βάθη της ...


Ύστατος προορισμός. Ανεπίστρεπτος.


****

Κι εσύ, που δεσμεύεις το είναι μου,

πώς και πότε θα ταξιδέψεις μαζί μου,

να συμπλεύσουμε αγκαλιά

τον Αχέροντα? 

(Άμπωτις. 2018.  Την επανέφερε μετά από δύο χρόνια, το "Φέις", 
την περασμένη εβδομάδα. Φωτο-σύνθεση Υιώτας.)





3 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Άγριο θηρίο η θάλασσα, όπως "έγραψες", Γιώτα μου, χωρίς να ξεχνάμε και την στεριά...
Χαίρομαι που σε βρίσκω στην πρώτη γραμμή, απ' όλες τις απόψεις.
Ελπίζω να συγκεντρώνεις όλες τος φωτοσυνθέσεις σου, να κάνεις κάποια στιγμή μια Έκθεση.
Πρωτοπορείς και σ' αυτή την Καλλιτεχνία, όχι μόνο στην Ποίηση.
Να είσαι ΚΑΛΑ, να γεννάς, κι εμείς να σε χειροκροτούμε, να σε θαυμάζουμε και κυρίως να σ' αγαπάμε για ΟΛΑ σου!

Αστοριανή είπε...

Γλυκομίλητη Φίλη μου!!

Ευχαριστώ!

Όσο για τις Φωτο-συνθέσεις μου... ΔΕΝ είναι μόνο το μελάνι -κι έχω τόοοοοσες πολλές-, μα ΠΟΥ να γίνει μια-κάποια Εκθεση! Εδώ, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ...

(Αν ήμουν κόρη του Προέδρου...(!!!) θα τις έκανα (σαν τον γιο του, και να "μαζεύω" δολλάρια...!!! μυστικά κι αδήλωτα...)

Αλλά βλέπεις, εμείς οι ταπεινοί, με δίχως μέσον... δεν έχουμε στον Ηλιο ...πρόσβαση.

Σε φιλώ

Κυκλαμίνα είπε...

Είσαι ο ίδιος ο Ήλιος, δεν έχεις ανάγκη το μέσον, Γιώτα μου!
Κι εδώ Έκθεση είναι, μην ανησυχείς!
Να ξέρεις πάντως, πως αυτή είναι η μεγαλύτερη κληρονομιά που αφήνεις στις κόρες σου!
Φιλιά πολλά, πάντα εμπνεύσεις!