24 Αυγ 2022

                                                                    ( Με το ταίρι μου)

Σ’αγαπώ!

(…όταν η 2η «επέτειος» της 4ης Σεπτεμβρίου, πλησιάζει)


Έσφιξα στην υγρή παλάμη όλα τα φωνήεντα

του γόου, ελπίζοντας να λιγοστέψει ο πρόσφατος οδυρμός.

Απεγνωσμένα σύριζαν οι λέξεις για την απρόσμενη στέρηση.

Τραντάχτηκε η γη συθέμελα κάνοντάς με έρμαιο

στα απόκρυφα παιγνίδια της Μοίρας.

Σύντομος, όπως κι ο χρόνος της δικής σου κατάρρευσης. Αδιάφορος. Αδυσώπητος.

Υποσχέθηκες να είσαι πλάι μου, κυπαρίσσι αδάμαστο, δροσιά αναγκαία στους αχάριστους καύσωνες.

Σχεδιάζαμε να λουστούμε στης Αρχαίας Ελίκης

τον απάτητο κόλπο - επιθυμία παιδιάστικη- αφού

η ασημό-χρυση άμμος της, δεν σταθεροποιείται 

με την φαντασία!

-Οι κολπίσκοι της Σύρας, είναι πιο φιλόξενοι … είπες

και με ταξίδεψες σε απόκρυφα λιμανάκια που κάποτε αντέγραφαν το σχήμα του γυμνού κορμιού σου, δίχως αιδώ και προφυλάξεις.

Σίγουρα, η μάνα-Φύση, αγέρωχη, αγαλλίαζε, πανηγυρίζοντας τις αδέσμευτες σμίξεις!

Ακούμπησα  

τα φωνήεντα του γόου στο μέρος της καρδιάς, 

μήπως στεγνώσουν την υγρή αρμύρα των ματιών 

από το παλιρροϊκό κύμα που καταβροχθίζει τις ανάσες μου.

Μήνυμα, ακόμη δεν μου έδωσες. 

Αδηφάγος η Γη, απομυζά ό,τι μου ανήκε, αδιάντροπη.

Κυρίαρχη. Ανίκητη!

Μίλησα με τις πελώριες βελανιδιές που σκιάζουν την μόνιμη κλίνη σου, να αντιγράφουν την σκιά μου και 

με το απόκοσμο τραγούδι τους να σου την διοχετεύουν 

με δέος. Με τις έρπουσες ρίζες τους να αγκαλιάζουν ότι ήταν φάρος ζωής για μένα, 

να ακολουθούν το περίγραμμα των καλογραμμένων χειλιών σου, απομυζώντας όση αγάπη σου μπόλιασα, 

για να ειρηνεύσει η Πλάση.

Τους υποσχέθηκα να μελώνω τις θύελλες 

που υπερίπτανται, με το τραγούδι της καρδιάς μου 

για να μη φοβάσαι την ανεπίστρεπτη μοναξιά.

Προστατεύω με τα φωνήεντα της χαράς 

τα παρακλάδια σου για να διατηρείται 

μια ειρηνευτική ατμόσφαιρα, τόσο αναγκαία 

στους μεταλλαγμένους καιρούς μας.


Ταίρι μου! Κινούμαι, φαίνομαι ολόκληρη, 

μα είμαι δίπλα σου, κι εσύ, ζεις μαζί με κάθε μου κίνηση.

Στην ώρα της μεγάλης συνάντησης, 

μη τσαλακώσεις 

την ολόλευκη φορεσιά μου.

Το τελικό μας αγκάλιασμα θα  είναι μόνο με μια ανάσα:

Όταν σου αχνο-ψιθυρίσω «Σ΄αγαπώ»

πριν, πλάι σου, για πάντα φτερουγίσω.









 

7 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Υπέροχό, μαγικό! Εδώ όμως δεν χωράνε λόγια ή σχόλια..
Ας μην πω τίποτα. Σου σφίγγω το χέρι και σου λέω απλά ότι καταλαβαίνω.
Τα φιλιά μου με όλον τον σεβασμό που σου έχω.
Αντίστροφη Πηνελόπη μας!

Άρης Άλμπης είπε...

Ηχηρά τα φωνήεντα του γόου, έφεραν στο χαρτί την ηχώ από το καρδιακό παλιρροϊκό κύμα που παραμένει ισχυρότατο και αποκαλύπτει το βάθος ενός ακατάλυτου αισθήματος.
Δεν είναι μόνον η ισχυρή συγκίνηση που προκαλεί το εμπνευσμένο αυτό κείμενο σ’ αυτούς που γνωρίζουν τι είναι η βαθιά αγάπη, είναι και η λογοτεχνική του αξία που το καθιστά υποδειγματικό συγγραφικό έργο!
Η ανάμνηση κινεί το μολύβι, αγαπημένη φίλη, και είναι αυτό στήριγμα ουσιαστικό στην κρίσιμη διετία τής απώλειας.

Αστοριανή είπε...

Το διαβάζω, πάλι και πάλι
Στρατή μου
-και το όνομα συνδέει
και δεν βοηθάει!!!
Σήμερα -σαν ένοχη... δεν έχω παρα Εκτίμηση, Αγάπη και στεγνό δάκρυ
να σου προσφέρω για την ευαίσθητη καρδιά σου. Νωρίτερα, δεν άντεχα.

Ευχαριστώ.
Χαιρετισμούς κι Αγάπη σε όλους

Αστοριανή είπε...

Άρη μου,

είθε ποτέ να μην δοκιμάζαμε την τραγωδία του θανάτου.

Αναπόφευκτο, όλοι το ξέρουμε, όταν ο δρόμος μας λιγοστεύει...
Είχε μια μεγαλη καρδιά, που στο τέλος δεν χωρούσε άλλο...
Με τιμάς -κι είναι τόσες φορές που το εκφράζεις για μένα-
να τοποθετείς τις αναλαμπές μου σε λογοτεχνικό ύψος
Κι η δική μου η καρδιά, χαίρεται...

Φιλιά στο ταίρι σου, αγαπημένε μας Φίλε,
και να
υποστηρίζετε με όλη σας την καθαρή δύναμη το πανάξιο παιδί σας.

Πάντα στην καρδιά μας,
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

θερμά συλλυπητήρια

εύχομαι καλή ανάπαυση να έχει ο αγαπητός μας κος Δημήτρης...

καληνύχτα...

καλή αυριανή πια...

Αστοριανή είπε...

Thank you so much, my Lampritsa !
So nice of you.

Just give your mother my best regards.

I wish you the very best,

Astoriani

Αστοριανή είπε...

Anastasia Neroli
Υποκλίνομαι σε μια ΑΓΑΠΗ, πέρα από τα όρια της ζωής!!!! 🙏❤️🙏
Reply4d
Ελένη Φλογερά
Υπέροχοι στίχοι που καταγράφουν την μεγάλη απουσία.
Reply4d
Christina Panagopoulou
Αγάπη ατέλειωτη!!!
Reply4d
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή
Σ' αγαπούσε, Γιώτα μου, και τον αγαπούσες! Είναι αδύνατο να τον ξεχάσεις . Κατάλαβα και νιώθω ''την απρόσμενή σου στέρηση'' . Επιτέλους βρήκες τη χαμένη ιστοσελίδα σου από το 2015. … See more
Reply1d
Yiota Spanou Stratis
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή Μαίρη μου!!! ανυπόμονη!!! Αύριο, είναι 2 χρόνια, ακριβώς! Είναι και η πρωτοκόρη απο την Βιρτζίνια εδώ... εγώ πήγα επιγόντως για το αυτί μου... άστα! Η Ολγα μου το είπε. Δεν έχει χρόνο να ...ανασάνει Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σο… See more
Reply23h
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή
Yiota Spanou Stratis Το ''αυτί'' σου, Γιώτα μου.... θα γίνει τελείως καλά αν... το γράψεις ''αφτί'' όπως το γράφουμε τώρα με ''τη'' ''Δημοτική γραμματική '' όπως και το καινούργιο σε '' καινούριο " Αν μάθεις να στέλνεις και μηνύματα θα σου στείλω κ… See more
Reply22h
Yiota Spanou Stratis
😃
Reply21h
Mary Athanassiou
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή Άσε την γυναίκα να μιλά και να γράφει τα Ελληνικά μας όπως τα μάθαμε με την βοήθεια του αείμνηστου Τζάρτζανου και είχαν μια αρχοντιά! Αυτή δεν είναι δημοτική γραμματική που μαθαίνουν τώρα, αυτή ειναι μαλλιαρή γραμματική!
Reply19h
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή
Mary Athanassiou Ο Τζαρτζάνος την άλλαξε και εκείνος! Εκεινού και εγώ χρησιμοποιώ που είναι για χρόνια και η σχολική πλέον καλή μου. Τα έγραψα φανερά γιατί δεν ήξερε να να στέλνει μηνύματα! Τη βοήθησα να με βρει γιατί είχαμε μιλήσει στο τηλέφω… See more
Reply15hEdited
Yiota Spanou Stratis
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή ,,,κι η Μα'ιρη, η ¨Συριανή", είναι Φίλη μας από χρόονια, η "καρυάτιδά μας, Μαίρη μου "Καναδέζα"... Ευχαριστώ για τα μηνύματα!!! Τώρα, Για τις "αλλαγές" ας με πουν "παλαιο-ανορθόγραφη...." κι ας αφαιρέσουν τι "ι" να γίνει παλιο..… See more
Reply6m
Yiota Spanou Stratis
Υστ. Η όλγα, σου είπα, δεν έχει ώρα για να ...ανασάνει! Οι σελίδες που αναφέρεις, είναι από "φίλους" κυρίως που εκτιμούν ό,τι κατάφερα... τα ξέρω, μα κι εγώ ΔΕΝ είχα ούτε έχω χρόνο να απαντώ ... ας με συγχωρέσουν!!!
Reply4m


(Μερικά από τα "σχόλια" στο Φέις .. Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά. Υιώτα. 09-04-22 ώρα 11.52 )