19 Δεκ 2022

 



Π Α Ι Δ Ι Α   Μ Ο Υ  

Τότε, και τώρα.

(Από το δίγλωσσο "ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ, Δρυμός, Αθήνα, 1986, σελίδα 10)


Παιδιά μου, τα ματάκια σας πελώριες απορίες.

Πώς να ΄ξηγήσω τις φωτιές που τέφρωσαν ελπίδες,

με τί να γεφυρώσω την άλλη όψη του ουρανού,

πώς να υποστηρίξω την κλονισμένη πίστη μου;


Ο φόβος πώς μετριάζει: 

κι ο ύπνος μοιάζει θάνατος ...


Τα δέντρα στον ορίζοντα, όσο το μάτι φτάνει,

βαθύρριζα, πολύγνωρα, μιλούν. Αφουγκραστήτε. 

Χτυπά η καρδούλα των πουλιών, χαμογελούν τ΄αστέρια!

Άσπρο το ΄λιοβασίλεμα, κι ο ήλιος πικραμένος.


Κοντά μου, τρυφεράδια μου, κοντά μου, 

όσο αντέχω

να χαμηλώνω τον Θεό στο παιδικό σας μπόϊ !

**** ****

Φίλες και Φίλοι μου,

Εδώ είναι οι Γιορτές! Οι σοφοί συμβολισμοί.

Των ΠΑΙΔΙΩΝ οι Γιορτές. Το χτυποκάρδι τους. 

Η Ελπίδα. Το όνειρο.

Όλων των παιδιών.

Ας ευχηθώ να αστράψουν τα ματάκια τους.

Ας προσπαθήσουμε 

να φωτιστούν τα πρόσωπά τους.

ΕΜΕΙΣ τα φέραμε. Εμείς έχουμε την ευθύνη!


Καλές Γιορτές σε όλους! Με Υγεία και Αγάπη!

10 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

(Από το δίγλωσσο "ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ, Δρυμός, Αθήνα, 1986, σελίδα 10)

Παιδιά μου, τα ματάκια σας πελώριες απορίες.
Πώς να ΄ξηγήσω τις φωτιές που τέφρωσαν ελπίδες,… See more


Comments
Anastasia Neroli
Reply22h
Μαίρη Υπερείδου-Χατζή
Γιώτα μου με τη χρυσή σου πένα σου εύχομαι ολόκαρδα Καλά Χριστούγεννα με υγεία και να χαίρεσαι τις κόρες σου και τα εγγόνια σου.🌲🍀🙏🙏💋
Reply18h
Lamprini Tisolmi
καλά Χριστούγεννα
Reply12h
Maria Maranti
Χαρούμενα Χριστούγεννα Γιώτα μου❤️⛄🎄
Reply4h
Katerina Pitta
Υποκλίνομαι στη γραφή σου, ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ!
Τα παιδιά και τα μάτια μας! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα! Με υγεία, αγάπη και φως στις ζωές μας!!!❤❤
Reply43m
Yiota Spanou Stratis
......σχεδόν 35 χρόνια πέρασαν , εγώ με τα ...δικά μου, εκείνα τώρα με τα δικά τους... κι η ζωή απλά αλλάξει εικόνες, καθώς γίνεται δυσκολότερη γι' αυτά, και για μας... Ευχαριστώ, Φίλες και Φίλοι μου, σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! Χρόνια Πολλά σε όλους.
May be an image of African daisy
Reply33m


Κυκλαμίνα είπε...

"Κοντά μου, τρυφεράδια μου, κοντά μου,

όσο αντέχω

να χαμηλώνω τον Θεό στο παιδικό σας μπόϊ !"

...Παιδιά μου και εγγόνια μου...
Να είσαι ΚΑΛΑ, Γιώτα μου, να μας εκφράζεις!
Χαρούμενα Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2023, εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ, σε σένα και στην μεγάλη αγαπημένη οικογένειά σου!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλά Χριστούγεννα, δημιουργικά, υγεία και χαρά!!!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

"Εμείς έχουμε την ευθύνη".
Την αγάπη μου.
Καλά Χριστούγεννα!

Αστοριανή είπε...

Happy Holidays to you, too, Lampritsa mou

Enjoy your life!

Yiota

Αστοριανή είπε...

Dear Evrytana,

Thank you so much.
My best wishes to all of you.
I miss you.


(sometimes, this old (?) computer does not post my greetings ...and drives me crazy!!!)
Yiota

Κυκλαμίνα είπε...

Αντιγραφή (αναγκαστική)

Ο/Η Αστοριανή είπε...
Best Wishes
Dear Friends of mine!

Good news, Lampritsa!

Be happy and healthy, Kyklamina. Wishes from my heart, to all.

(Sometimes, this "old thing" drives me crazy. It does not post my messanges..... but I am not in the mood to call a mechanick days like these ...)
My kisses to all

Yiota

23 Δεκεμβρίου 2022 στις 5:44 π.μ. Διαγραφή
Blogger Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
Μην στεναχωριέσαι, Γιώτα μου! Όσα εμπόδια και να βάλουν, "όποιοι", εσύ (όταν σου το "επιτρέπουν"), γράφε και στα Αγγλικά. Άλλωστε, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι επικοινωνίας! Να μη σε νοιάζει τι "φαίνεται" στα δημόσια. Αρκεί να είσαι ΚΑΛΑ! Εντάξει;
Όμορφες και ζεστές Γιορτές να περάσετε και να μην ξεχνάς ότι σε σκεφτόμαστε και σ' αγαπάμε!
Φιλιά κατανοητά, πολλά!

23 Δεκεμβρίου 2022 στις 10:13 π.μ.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Τα φορτία που κουβαλάς είναι τόσο όμορφα φορτία που φωτίζουν το μυαλό! Να είσαι ευτυχισμένη και δυνατή! Βαδίζεις πια μέσα σε ανθισμένους κήπους που τους ξέρουμε: είσαι εδώ πάντα με την ευωδάτη ψυχή σου! τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

Πάντοτε με το μέλι
Κυκλαμίνα μου!

Ευχαριστώ Αγαπημένη Φίλη, πάντα στο πλάΙ μου όταν οι ιντερνετικές αναποδιές με βασανίζουν... Φίλοι, πλέον οικογενειακοί για χρόνια...

Ευχαριστώ για τις ευχές σας. Καλές Εορτές, σε όλους σας. Με υγεία, το κυριότερο
Φιλιά και στον Δημήτρη σου και σε όλους σας.

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου, ότι κι αν πω,
ΕΙΣΑΙ
δικός σαν Αδελφός, του νου μα και της καρδιάς μας,
συνονόματος λες κι η Τύχη σε έχει φέρει
να συγγενέψουμε!

Ευχαριστώ για της καρδιάς σου την ανθοφορία!
Χαιρετισμούς κι Αγάπη, στο ταίρι σου το αγαπημένο κι όλους όσους σε περιβάλλουν με Αγάπη και στοργή. Να είσαστε πάντα καλά!