26 Ιουλ 2023

 

Να κι ένα "καλό" ακόμη, που κάνει το "Φέις"!

Να μας ενώνει, όσο μακριά κι αν ζούμε ο ένας από τον άλλο!

Ειδικά, από την αγαπημένη Πατρίδα 

που τώρα περνάει καταστάσεις απαράδεκτες !!!


Αμέτρητα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" στο "Φέϊσμπουκ"

και σε όλους εσάς που με σκέπτεστε!  Υιώτα, ΝΥ

(Αντιγράφω: )

Polly Aetopoulos commented on your post.

Yiota Spanou Stratis shared a memory.

1h 
Shared with Public
Public
...ένας χρόνος πέρασε. η Λυγαριά μου ξανάνθισε, η καρδιά μου ακόμη αντέχει ... μόνο οι ΦΩΤΙΕΣ γιατί να μη σταματούν να καταστρέφουν την αγαπημένη Γη και τα "παιδιά της" !!! ???Άνθρωποι - άνθρωποι !!! μάλλον "υπάνθρωποι ..." Συγγνώμη, αλλά δεν αντέχεται άλλο ... Υιώτα, ΝΥ
All reactions:
Polly Aetopoulos, Χριστίνα Κοκοτή and 1 other
4 comments
Like
Comment
View more comments
Polly Aetopoulos
Γιώτα μου Γειά σου είσαι αηθαλεις φιλια
  • Like

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Χριστίνα Κοκοτή
Reply55m
Christina Panagopoulou
So pretty 💕
Reply43m
Polly Aetopoulos
Γιώτα μου Γειά σου είσαι αηθαλεις φιλια
Reply29m
Polly Aetopoulos
Reply28m

Αστοριανή είπε...

Παναγιώτα Παπακώστα

και 35 ακόμη...

Συμφωνώ Γιωτούλα μου γλυκιά …… «υπάνθρωποι»
Ο θεός να σε ευλογεί καλό μήνα να έχουμε και βοήθειά μας η Παναγία
Με αγάπη και εκτίμηση
Penny 😘❤️🌷
( Πολύ όμορφη φωτογραφία όπως και η καρδιά σου Γιωτούλα μου)
Reply
14h